2015-05-26, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeus
haha nu kan man stänga ner tråden alla frågor blev besvarade här. Bravo!
Av en man som aldrig fött barn ... ja det är verkligen strålande
Citera
2015-05-26, 21:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Av en man som aldrig fött barn ... ja det är verkligen strålande

1) Här är en bild på mig när jag födde barn. du kan se att jag har samma halsband som på bilderna jag postade här. Och videon jag postade här.

2) Vad händer när en man har en stor kuk? Han kommer att slå i cervix, låt oss titta på hur det känns för kvinnan,

Citat:
It's like being hit in the gut, but inside.

Citat:
I literally feel like someone is punching into my intestine. Horrible pain.

Citat:
For me, it's like biting down on a sore tooth. That electric, throbbing pain. I do get bruised from it and can be sore the next day.

Citat:
It feels like a dull, crampy ache. It's unpleasant.

Citat:
Woman here. It's usually a sharp pain followed by crampy nausea. Very unpleasant and usually an immediate mood killer.

Citat:
For me having my cervix hit is incredible pain. It's horrible.

Citat:
One time my boyfriend rammed my cervix while having sex from behind. My entire pelvic region cramped up and locked down. I could barely pee and hardly sit down. And for some reason, my butthole was pretty much fused shut.

I really thought I dislocated my uterus or something. My doctor later told me my cervix had contracted

i) Alla average kukar kommer att slå i cervix i rätt ställning.

ii) Med en stor kuk kommer mannen att slå i cervix regelbundet om han inte är försiktig.

iii) Det är ungefär som att en man skulle ha en kvinna med grova händer som slår honom på testiklarna.

iv) Tänk er att kvinnor skulle diskutera hur viktigt det med grova händer när man har sex med män för då kan man slå dem hårdare på testiklarna, män njuter mer av det än av kvinnor med små händer som inte kan slå lika hårt.

v) Så när en kvinna ser en stor kuk tänker hon ofta "vill inte bli slagen på magsäcken från insidan". Ungefär som en man skulle tänka "vill inte bli slagen på testiklarna" om han såg en kvinna med grova händer.

vi) Ni kan se att alla kvinnor (ja alla) föredrar en mindre kuk framför en större.
Senast redigerad av Babianen 2015-05-26 kl. 22:01.
Citera
2015-05-26, 22:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är en bild på mig när jag födde barn. du kan se att jag har samma halsband som på bilderna jag postade här. Och videon jag postade här.

Jo tjena -- fiska bilder kan vi alla göra, vi lämnar det tycker jag.

Citat:
2) Vad händer när en man har en stor kuk? Han kommer att slå i cervix, låt oss titta på hur det känns för kvinnan,

i) Alla average kukar kommer att slå i cervix i rätt ställning.

ii) Med en stor kuk kommer mannen att slå i cervix regelbundet om han inte är försiktig.

iii) Det är ungefär som att en man skulle ha en kvinna med grova händer som slår honom på testiklarna.

iv) Tänk er att kvinnor skulle diskutera hur viktigt det med grova händer när man har sex med män för då kan man slå dem hårdare på testiklarna, män njuter mer av det än av kvinnor med små händer som inte kan slå lika hårt.

v) Så när en kvinna ser en stor kuk tänker hon ofta "vill inte bli slagen på magsäcken från insidan". Ungefär som en man skulle tänka "vill inte bli slagen på testiklarna" om han såg en kvinna med grova händer.
Det här är vi (kors i taket) faktiskt helt överens om.

Citat:
vi) Ni kan se att alla kvinnor (ja alla) föredrar en mindre kuk framför en större.
Fast smaken är ju olika - det finns säkert de som gillar känslan av gå sönder och ha ont under samlaget .. även om jag inte kan förstå varför.
Citera
2015-05-27, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nifty
Haha. Jag är mer för samspel. Jag tycker man kan hjälpas åt. Ha lite kul också. Jag är inte så noga med hur det "ska" vara.

Ok, ingen jag varit med har önskat att jag ska smeka mig. De föredrar en tjej som njuter av kuk och inte sina fingrar.
Citera
2015-05-27, 10:31
Medlem
Citat:
1) Förstår du att kvinnor är gjorda för att föda barn? Ett barn är ungefär lika stort som en melon. Gå och jämför en stor kuk med en melon. Allt som är under melon i omkrets känns likadant.

Visst är vi kvinnor gjorda för att föda barn. Men det du tycks missa är att det sker en hel del hormonella förändringar under en graviditet. Så var det i alla fall för min del. Och faktiskt vid båda mina graviditeter. T ex så blir vaginan mer töjbar med hjälp av hormoner som förbereder kroppen inför förlossningen. Jämförelsen mellan att ha sex och att föda barn är därför inte särskilt relevant.
Citera
2015-05-27, 14:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Visst är vi kvinnor gjorda för att föda barn. Men det du tycks missa är att det sker en hel del hormonella förändringar under en graviditet. Så var det i alla fall för min del. Och faktiskt vid båda mina graviditeter. T ex så blir vaginan mer töjbar med hjälp av hormoner som förbereder kroppen inför förlossningen. Jämförelsen mellan att ha sex och att föda barn är därför inte särskilt relevant.
Jämförelsen mellan barn och melon är inte heller särskilt relevant, om man inte avser någon väldigt liten typ av melon då.
Dels är ju inte barnets huvud stort som en melon, dels kläms ju barnets huvud ihop under förlossningen och har alltså inte samma omkrets och form som när det trängts sig igenom.
Citera
2015-05-27, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ok, ingen jag varit med har önskat att jag ska smeka mig. De föredrar en tjej som njuter av kuk och inte sina fingrar.

Det ena utesluter inte det andra.
Citera
2015-05-27, 15:25
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du tror att det bara är 2 cm det handlar. I volym är 2 cm i skillnad ungefär 2 eller 3 gånger större. (om det är 3 cm som skiljer sig i omkrets). Räkna ut vad 3 cm i skillnad i omkrets ger, det blir som att ha 2 st 14 cm kukar i sig. "Bara 2 cm"....

Så det är inte "bara" 2 cm. Volymen är vad som fyller upp henne.

Precis.. Skönt att se att det finns folk som förstår matematiken bakom fysiken och begriper vad det handlar om.

Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Enligt experterna i kukstorlekstråden är 14 cm i omkrets grovt...

Dock så kan ju jag säga så här. Jag tror att det är inviduellt om vad som man upfattar som grovt. Sedan så skiter ju jag i vad folk babblar om i kukstorlekstråden.
Citera
2015-05-27, 15:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Precis.. Skönt att se att det finns folk som förstår matematiken bakom fysiken och begriper vad det handlar om.

Dock så kan ju jag säga så här. Jag tror att det är inviduellt om vad som man upfattar som grovt. Sedan så skiter ju jag i vad folk babblar om i kukstorlekstråden.
Mycket individuellt kan vi säga .. för slänger någon fram en dase i grovlek med min dammsugarslang (18 cm omkrets) så skulle jag helt klart gå därifrån utan att ens prova ..

Så att det är individuellt har du nog helt rätt i - och det är väl en jäkla tur det.
Citera
2015-05-27, 16:50
Medlem
Citat:
Det ena utesluter inte det andra.

Njuter man ordentligt av kuk kommer man inte ens på tanken att smeka sig. Eller så är det bara jag som aldrig varit med om att killen drar kuken ur mig för att gå och runka i någon minut.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-05-27 kl. 16:55.
Citera
2015-05-27, 17:40
Medlem
Babianens avatar
Det är tydligt vilka av er som är män som låtsas vara kvinnor. Kvinnor känner sig "maximalt uppfyllda" av typ 2 fingrar. Om en kuk är större än 2 fingrar (på en kvinna) så känns den fortfarande lika "uppfyllande" som 2 fingrar även fast den fysiskt fyller upp kvinnan mer. Så en 20 cm kuk känns lika uppfyllande som 2 fingrar. En kuk på 10 cm ger exakt samma känsla av "uppfyllnad" som en kuk på 20 cm.
Citera
2015-05-27, 17:50
Bannlyst
Citat:
Det är tydligt vilka av er som är män som låtsas vara kvinnor. Kvinnor känner sig "maximalt uppfyllda" av typ 2 fingrar. Om en kuk är större än 2 fingrar (på en kvinna) så känns den fortfarande lika "uppfyllande" som 2 fingrar även fast den fysiskt fyller upp kvinnan mer. Så en 20 cm kuk känns lika uppfyllande som 2 fingrar. En kuk på 10 cm ger exakt samma känsla av "uppfyllnad" som en kuk på 20 cm.
Va?

När man ska mäta två fingrar och en kuk på 20 cm så är de olika stora, men så fort man stoppar upp dem i fittan så är de exakt lika stora? Är det andra matematiska ekvationer som gäller i en fitta?
Babianens konstant?

Finns flera som tycker att det är skillnad och logiskt så är det skillnad.

Du är märklig. I vintras skrev du att kvinnor vill ha starka män som kan döda, våldta, långa, rika osv, men i ett annat att kvinnor inte bryr sig om mäns längd, styrka och att "så länge man kommer överens så vill kvinnan vara med mannen". Du vet vilket jag menar. Där du skriver om din egen man.

Jag gissar att du i samma anda kommer skriva att stora kukar är vad som är manligt om bara några månader. Vi kommer få se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in