Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Av en man som aldrig fött barn ... ja det är verkligen strålande

1)
Här är en bild på mig när jag födde barn. du kan se att jag har samma halsband som på
bilderna jag postade här. Och
videon jag postade här.
2) Vad händer när en man har en stor kuk?
Han kommer att slå i cervix, låt oss titta på hur det känns för kvinnan,
Citat:
It's like being hit in the gut, but inside.
Citat:
I literally feel like someone is punching into my intestine. Horrible pain.
Citat:
For me, it's like biting down on a sore tooth. That electric, throbbing pain. I do get bruised from it and can be sore the next day.
Citat:
It feels like a dull, crampy ache. It's unpleasant.
Citat:
Woman here. It's usually a sharp pain followed by crampy nausea. Very unpleasant and usually an immediate mood killer.
Citat:
For me having my cervix hit is incredible pain. It's horrible.
Citat:
One time my boyfriend rammed my cervix while having sex from behind. My entire pelvic region cramped up and locked down. I could barely pee and hardly sit down. And for some reason, my butthole was pretty much fused shut.
I really thought I dislocated my uterus or something. My doctor later told me my cervix had contracted
i) Alla average kukar kommer att slå i cervix i rätt ställning.
ii) Med en stor kuk kommer mannen att slå i cervix regelbundet om han inte är försiktig.
iii) Det är ungefär som att en man skulle ha en kvinna med grova händer som slår honom på testiklarna.
iv) Tänk er att kvinnor skulle diskutera hur viktigt det med grova händer när man har sex med män för då kan man slå dem hårdare på testiklarna, män njuter mer av det än av kvinnor med små händer som inte kan slå lika hårt.
v) Så när en kvinna ser en stor kuk tänker hon ofta "vill inte bli slagen på magsäcken från insidan". Ungefär som en man skulle tänka "vill inte bli slagen på testiklarna" om han såg en kvinna med grova händer.
vi) Ni kan se att alla kvinnor (ja alla) föredrar en
mindre kuk framför en större.