Citat:
Ursprungligen postat av
jetblack666
Jag känner fingerleder, så nej, jag skojar inte. Jag känner av ollonet också. Vad är det som är så konstigt med att känna former inne i fittan? Min fittas känsel är rätt hög av olika anledningar och det har faktiskt blivit mer känsel sen jag födde barn. Positiv känsel.
Men lol,
1) Nej man känner inte fingerleder.
2) Nej man känner inte av ollonet. Kvinnor har ingen känsel inuti, remember?
3) Nej kvinnor har inte olika känsel och nej det kan inte ändras efter att man har fött barn för det finns inga nerver där från början.
Citat:
Ursprungligen postat av
jetblack666
Vaginan anpassar sig till kuken, men den kommer ändå ge friktion. Ju större föremålet är, desto mer friktion kommer du känna (eller ja, du verkar ju inte göra det men låt mig nu generalisera tillbaka). Angående längden, ena dagen kan en och samma kuk kännas längre och andra dagen känns den mer normal igen. Det beror bland annat på att livmodertappen kan ligga lite längre ner under några dagar i en menscykel.
1) Hur ska det ge friktion när det är vått?
2) Nej för man känner inte mer med ett större föremål om det var så skulle man inte kunna föda barn för att det skulle göra extremt ont att känna hur uttöjd man blev. Därför är allt som är större än 2 fingrar fortfarande samma känsla som 2 fingrar.
3) Så du har googlat en massa saker om livmodertappen som ingen kvinna bryr sig om?
Citat:
Ursprungligen postat av
jetblack666
Jag säger inte att jag kan räkna centimeter med fittan, men jag känner definitivt skillnad på om något är några centimeter längre. Om min sambo skulle byta ut sin kuk som en dildo som är fem centimeter längre än hans kuk och köra in hela den, ja då kommer jag definitivt känna av det. Den skulle slå emot livmodertappen. Och även om den inte skulle göra det så skulle jag känna att det tar mer plats där inne. Samma med omkretsen. Känner inte du av storleksskillnader hos din mans kuk under ett samlag? En kuk kan ändra storlek en liten aning under sex, mer blod som stannar ett tag osv. Likadant som han känner av diverse sammandragningar i din fittans muskulatur.
1) Nej för det finns ingen känsel i vaginan. Använd sunt förnuft nu, om man hade känsel hela vägen in så skulle man ha extremt ont hela tiden när barnet kom ner genom födelse kanalen. Därför har man bara känsel några cm in och allt efter har typ 0 känsla.
2) Du tror att kvinnor känner av om det är mindre blod i kuken? Seriöst? Man känner inte ens att man har en kuk i sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
jetblack666
Jodå, jag är kvinna, men du är en apa. Definitivt.
Jag kan gå på webcam när som helst och bevisa att jag är kvinna. Kan du?