2015-06-01, 15:40
Medlem
CheapAlerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag kan sätta på min cam medans min slav postar?

Fixad.
Citera
2015-06-01, 16:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert
Fixad.

1) Om jag har på min cam så kan du se att det är jag som skriver mina inlägg. Jag kan ha på den hur länge som helst.

2) Som jag sa tidigare så har de flesta män en helt average kuk och som kvinna ser man knappt någon skillnad. Så diskussionen om stor vs liten är ganska irrelevant, det är mer relevant med average vs average.
Citera
2015-06-01, 16:27
Bannlyst
Citat:
1) Om jag har på min cam så kan du se att det är jag som skriver mina inlägg. Jag kan ha på den hur länge som helst.

2) Som jag sa tidigare så har de flesta män en helt average kuk och som kvinna ser man knappt någon skillnad. Så diskussionen om stor vs liten är ganska irrelevant, det är mer relevant med average vs average.
Vad är relevant med average vs average? Vad finns det att jämföra om båda är 15 cm?
Citera
2015-06-01, 16:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vad är relevant med average vs average? Vad finns det att jämföra om båda är 15 cm?

Det är det som är poängen, same-same. Så när kvinnor ser en kuk är det ingen skillnad mot alla andra kukar de har sett.
Citera
2015-06-01, 16:40
Bannlyst
Citat:
Det är det som är poängen, same-same. Så när kvinnor ser en kuk är det ingen skillnad mot alla andra kukar de har sett.
Haha alltså sluta. Du kan köra fler ställningar med en större, förnekar du det också?
Varför är porrstjärnor så överutrustade? Mandingo? Rocco? Nacho?
Alla har kukar på 22 - 25 cm.
Citera
2015-06-01, 16:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Haha alltså sluta. Du kan köra fler ställningar med en större, förnekar du det också?
Varför är porrstjärnor så överutrustade? Mandingo? Rocco? Nacho?
Alla har kukar på 22 - 25 cm.

1) Um, ja? Jag kan inte tänka mig någon ställning som man inte kan ha sex i om mannen har en average kuk.

2) För att stora kukar ser bättre ut på film och för att de flesta män i porr branschen är bögar och stora kukar är en bög fetish.

3) De e-statar som alla andra män på Internet. Sannolikt ligger de kring 20. Ingen kvinna blir imponerad av en stor kuk ledsen att spräcka din bubbla.
Citera
2015-06-01, 17:37
Medlem
tystichattens avatar
Citat:
1) Man känner ingen friktion för att vaginan är våt. Om man är torr känner man lite.

2) Erkänn att du är oskuld.
Du är riktigt sjuk i huvudet och en jävla lögnare... "ingen friktion" har du ens haft sex?

Citat:
1) Vaginan är ingen muskel.

2) Det är som att säga att du kan uppleva känsel och friktion i tarmarna.
1 det är avsaknaden av vaginala muskler som gör att du inte känner skillnad på ett finger och en kuk.
Tragiskt för dig men du kan inte tala för andra för det.

Ja det är många som upplever analsex som skönt.

Dessutom så kan man känna hur luft åker runt i tarmarna, just pga tryck och friktion.

Citat:

En del kvinnor har små områden i vaginan där de har känsel. Men generellt finns det inga nerver inuti.

För att man har nerver runt öppningen och några cm in.

Hur ska du ha det?
Du säger själv att man inte har känsel i fittan pga att det inte finns nerver där.

Men nu säger du att det visst finns nerver i öppningen och några cm in.

Kan du inte i din enfald inse att man då visst har känsel och kan avgöra storlek via friktion och tryck?

Eller menar du att det är en sorts specialnerver som krävs för det?

Citat:

För att man måste ha en vagina för att veta hur det känns att bli knullad?
Ja, eller kommunicera med en kvinna som berättar.
Citera
2015-06-01, 18:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tystichatten
Du är riktigt sjuk i huvudet och en jävla lögnare... "ingen friktion" har du ens haft sex?

Ingen går på det cherry boy.

Citat:
1 det är avsaknaden av vaginala muskler som gör att du inte känner skillnad på ett finger och en kuk.
Tragiskt för dig men du kan inte tala för andra för det.

Ja det är många som upplever analsex som skönt.

Dessutom så kan man känna hur luft åker runt i tarmarna, just pga tryck och friktion.

1) Det finns ingenting som heter vaginala muskler. Det finns en massa olika muskler i bäckenet.

2) Jag känner inte 1 finger överhuvudtaget, men 2 fingrar och en kuk känns likadant så är det för alla kvinnor jag har förklarat det tidigare.

3) Acceptera att kvinnor inte känner friktion vid vaginal sex och gå vidare med livet.

Citat:
Hur ska du ha det?
Du säger själv att man inte har känsel i fittan pga att det inte finns nerver där.

Men nu säger du att det visst finns nerver i öppningen och några cm in.

Kan du inte i din enfald inse att man då visst har känsel och kan avgöra storlek via friktion och tryck?

Eller menar du att det är en sorts specialnerver som krävs för det?

1) Ja det finns nerver runt öppningen och några cm in. Efter det finns det inga nerver. Det betyder att en kuk som är längre än typ 7 cm (som är så långt in som det finns nerver) gör 0 skillnad sexuellt för man får bara stimulans 7 cm in ändå.

2) Nej för a) det finns ingen friktion när man är våt b) det finns inget tryck. Det enda man känner är att det känns skönt intui, man känner inte ens att man har en kuk där, man känner att det är något som rör sig men man känner inte vad det är eller hur stort det är och man känner inte friktion.

Citat:
Ja, eller kommunicera med en kvinna som berättar.

Hur ska du förstå vad kvinnan berättar om du inte ha en vagina att relatera till?
Citera
2015-06-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ja man måste vara kvinna för att förstå.
Hur kommer det sig då att flertalet kvinnor inte förstår dig? Här är några snabba svar på ditt svammel i sann, generaliserande babianstuk:

* Man känner friktion trots att man är våt. Det har att göra med omkretsen av det penetrerande objektet samt hur musklerna i fittan funkar på dig. Du låter slapp.

* Man känner skillnad mellan fingrar och kuk. Definitivt. En kuk har bland annat ett ollon, det har inte fingrar. Fingrar har fingerleder, naglar osv. Det har inte en kuk. En normal kuk har större omkrets än ett finger och två fingrar får inte till en form som en kuk har.

* Man känner skillnad på om något är litet eller stort. Både till längden och omkretsen. Vi återkommer till mitt första svar; det blir mer friktion ju större omkretsen är. Dessutom kan det göra ont i livmodertappen om det är för långt.

Från en kvinna till en apa.
Citera
2015-06-01, 19:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Hur kommer det sig då att flertalet kvinnor inte förstår dig? Här är några snabba svar på ditt svammel i sann, generaliserande babianstuk:

* Man känner friktion trots att man är våt. Det har att göra med omkretsen av det penetrerande objektet samt hur musklerna i fittan funkar på dig. Du låter slapp.

1) Nej. Om man är normalt våt så känner man att något rör sig in och ut men det är ingen friktion.

2) Nej omkrets gör ingen skillnad för att vaginan anpassar sig till kuken.

3) Jag kan kontrollera de olika delarna inuti, öppningen, mitten, och allra längst in.

Citat:
* Man känner skillnad mellan fingrar och kuk. Definitivt. En kuk har bland annat ett ollon, det har inte fingrar. Fingrar har fingerleder, naglar osv. Det har inte en kuk. En normal kuk har större omkrets än ett finger och två fingrar får inte till en form som en kuk har.

1) Jag tror inte att du är en kvinna. Man känner definitivt inte att en kuk har ett ollon. Fingerleder? Skojar du?

2) Man känner inte olika former inuti. Om det inte är väldigt vassa former. Som räfflor på en glas dildo.

Citat:
* Man känner skillnad på om något är litet eller stort. Både till längden och omkretsen. Vi återkommer till mitt första svar; det blir mer friktion ju större omkretsen är. Dessutom kan det göra ont i livmodertappen om det är för långt.

Från en kvinna till en apa.

1) Du är inte kvinna.

2) Vaginan anpassar sig till kuken så känslan av omkrets är samma. Hur skulle man kunna känna hur lång kuken är om den inte slår i cervix? Man har ingen känsel mer än några cm in.

3) Från en kvinna till en fulgubbe.
Senast redigerad av Babianen 2015-06-01 kl. 19:47.
Citera
2015-06-01, 20:01
Medlem
Citat:
1) Nej. Om man är normalt våt så känner man att något rör sig in och ut men det är ingen friktion.

2) Nej omkrets gör ingen skillnad för att vaginan anpassar sig till kuken.

3) Jag kan kontrollera de olika delarna inuti, öppningen, mitten, och allra längst in.

1) Jag tror inte att du är en kvinna. Man känner definitivt inte att en kuk har ett ollon. Fingerleder? Skojar du?

2) Man känner itne olika former inuti. Om det inte är väldigt vassa former. Som räfflor på en glas dildo.

1) Du är inte kvinna.

2) Vaginan anpassar sig till kuken så känslan av omkrets är samma. Hur skulle man kunna känna hur lång kuken är om den inte slår i cervix? Man har ingen känsel mer än några cm in.

3) Från en kvinna till en fulgubbe.

Jag känner fingerleder, så nej, jag skojar inte. Jag känner av ollonet också. Vad är det som är så konstigt med att känna former inne i fittan? Min fittas känsel är rätt hög av olika anledningar och det har faktiskt blivit mer känsel sen jag födde barn. Positiv känsel.

Vaginan anpassar sig till kuken, men den kommer ändå ge friktion. Ju större föremålet är, desto mer friktion kommer du känna (eller ja, du verkar ju inte göra det men låt mig nu generalisera tillbaka). Angående längden, ena dagen kan en och samma kuk kännas längre och andra dagen känns den mer normal igen. Det beror bland annat på att livmodertappen kan ligga lite längre ner under några dagar i en menscykel.

Jag säger inte att jag kan räkna centimeter med fittan, men jag känner definitivt skillnad på om något är några centimeter längre. Om min sambo skulle byta ut sin kuk som en dildo som är fem centimeter längre än hans kuk och köra in hela den, ja då kommer jag definitivt känna av det. Den skulle slå emot livmodertappen. Och även om den inte skulle göra det så skulle jag känna att det tar mer plats där inne. Samma med omkretsen. Känner inte du av storleksskillnader hos din mans kuk under ett samlag? En kuk kan ändra storlek en liten aning under sex, mer blod som stannar ett tag osv. Likadant som han känner av diverse sammandragningar i din fittans muskulatur.

Jodå, jag är kvinna, men du är en apa. Definitivt.
Citera
2015-06-01, 20:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Jag känner fingerleder, så nej, jag skojar inte. Jag känner av ollonet också. Vad är det som är så konstigt med att känna former inne i fittan? Min fittas känsel är rätt hög av olika anledningar och det har faktiskt blivit mer känsel sen jag födde barn. Positiv känsel.

Men lol,

1) Nej man känner inte fingerleder.

2) Nej man känner inte av ollonet. Kvinnor har ingen känsel inuti, remember?

3) Nej kvinnor har inte olika känsel och nej det kan inte ändras efter att man har fött barn för det finns inga nerver där från början.

Citat:
Vaginan anpassar sig till kuken, men den kommer ändå ge friktion. Ju större föremålet är, desto mer friktion kommer du känna (eller ja, du verkar ju inte göra det men låt mig nu generalisera tillbaka). Angående längden, ena dagen kan en och samma kuk kännas längre och andra dagen känns den mer normal igen. Det beror bland annat på att livmodertappen kan ligga lite längre ner under några dagar i en menscykel.

1) Hur ska det ge friktion när det är vått?

2) Nej för man känner inte mer med ett större föremål om det var så skulle man inte kunna föda barn för att det skulle göra extremt ont att känna hur uttöjd man blev. Därför är allt som är större än 2 fingrar fortfarande samma känsla som 2 fingrar.

3) Så du har googlat en massa saker om livmodertappen som ingen kvinna bryr sig om?

Citat:
Jag säger inte att jag kan räkna centimeter med fittan, men jag känner definitivt skillnad på om något är några centimeter längre. Om min sambo skulle byta ut sin kuk som en dildo som är fem centimeter längre än hans kuk och köra in hela den, ja då kommer jag definitivt känna av det. Den skulle slå emot livmodertappen. Och även om den inte skulle göra det så skulle jag känna att det tar mer plats där inne. Samma med omkretsen. Känner inte du av storleksskillnader hos din mans kuk under ett samlag? En kuk kan ändra storlek en liten aning under sex, mer blod som stannar ett tag osv. Likadant som han känner av diverse sammandragningar i din fittans muskulatur.

1) Nej för det finns ingen känsel i vaginan. Använd sunt förnuft nu, om man hade känsel hela vägen in så skulle man ha extremt ont hela tiden när barnet kom ner genom födelse kanalen. Därför har man bara känsel några cm in och allt efter har typ 0 känsla.

2) Du tror att kvinnor känner av om det är mindre blod i kuken? Seriöst? Man känner inte ens att man har en kuk i sig.

Citat:
Jodå, jag är kvinna, men du är en apa. Definitivt.

Jag kan gå på webcam när som helst och bevisa att jag är kvinna. Kan du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in