Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Ja, det är vad jag själv tror. Jag tror definitivt att 18 cm kuk i omkrets känns betydligt mer. Det är logiskt.
I det här har babianen helt fel.
1) Förstår du att kvinnor är gjorda för att föda barn? Ett barn är ungefär lika stort som en melon. Gå och jämför en stor kuk med en melon. Allt som är under melon i omkrets känns likadant.
2) Förstår du att vaginan anpassar sig efter storleken på kuken? Om kuken är mindre så sluter den sig omkring kuken, om den är större så töjer den ut sig, resultatet är att det känns exakt likadant. Alltså kvinnan kan inte känna om kuken är stor eller liten.
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Du tror att det bara är 2 cm det handlar. I volym är 2 cm i skillnad ungefär 2 eller 3 gånger större. (om det är 3 cm som skiljer sig i omkrets). Räkna ut vad 3 cm i skillnad i omkrets ger, det blir som att ha 2 st 14 cm kukar i sig. "Bara 2 cm"....
Så det är inte "bara" 2 cm. Volymen är vad som fyller upp henne.
1) Jag har haft 2 kukar i mig. Det känns coolt i början men efter ett tag känns det som 1 kuk. När man är uppvärmd så känner man ingen skillnad på 2 kukar och 1 kuk.
2) Sätt ihop båda dina knytnävar. Det är den omkretsen som krävs för att kvinnan ska känna sig mer uppfylld. Allt som är mindre än det känns likadant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dunstable
Känner kvinnor inte alls att de får kuk i sig om inte klitoris berörs?
Finns det ingen skön känsla för kvinnor i vaginan när penis stoppas in?
Vaginal orgasm ska visst vara mycket ovanligt att kvinnor kan få,det mesta är fejkorgasmer säger de flesta bara för att få det överstökat och behaga mannen så att han tror att han tillfredställt henne.
1) Man känner att man har något i sig men man känner inte hur stort det är.
2) Det känns inte skönt när kuken stoppas in, man känner att något går in men man kan inte känna skillnad på storleken. Det känns skönt efter ett tag, men man kan inte säga vad man har i sig. Det skulle lika gärna kunna vara en gurka.
3) Alla kvinnor får vaginal orgasm om de blir knullade tillräckligt hårt och länge. Orgasm händer automatiskt när kvinnan har blivit stimulerad tillräckligt mycket.