2015-05-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Tycker inte det blir bättre med en stor kuk.
Jag skulle aldrig stimulera klitoris med fingrar under sex.
Nej naturligtvis inte
Citera
2015-05-26, 15:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alphahona
Nej naturligtvis inte
Varför slår du dig i huvudet?
Alla har inte behovet eller lusten att stimulera sig själv under samlag så varför skulle man göra det när man har skönt och får orgasm utan det?

Själv gör jag inte heller det. Behövdes skulle jag säkert göra det - men när det inte behövs så ser jag inte grejen med det.
Citera
2015-05-26, 15:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Ja, det är vad jag själv tror. Jag tror definitivt att 18 cm kuk i omkrets känns betydligt mer. Det är logiskt.

I det här har babianen helt fel.

1) Förstår du att kvinnor är gjorda för att föda barn? Ett barn är ungefär lika stort som en melon. Gå och jämför en stor kuk med en melon. Allt som är under melon i omkrets känns likadant.

2) Förstår du att vaginan anpassar sig efter storleken på kuken? Om kuken är mindre så sluter den sig omkring kuken, om den är större så töjer den ut sig, resultatet är att det känns exakt likadant. Alltså kvinnan kan inte känna om kuken är stor eller liten.

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du tror att det bara är 2 cm det handlar. I volym är 2 cm i skillnad ungefär 2 eller 3 gånger större. (om det är 3 cm som skiljer sig i omkrets). Räkna ut vad 3 cm i skillnad i omkrets ger, det blir som att ha 2 st 14 cm kukar i sig. "Bara 2 cm"....

Så det är inte "bara" 2 cm. Volymen är vad som fyller upp henne.

1) Jag har haft 2 kukar i mig. Det känns coolt i början men efter ett tag känns det som 1 kuk. När man är uppvärmd så känner man ingen skillnad på 2 kukar och 1 kuk.

2) Sätt ihop båda dina knytnävar. Det är den omkretsen som krävs för att kvinnan ska känna sig mer uppfylld. Allt som är mindre än det känns likadant.

Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Känner kvinnor inte alls att de får kuk i sig om inte klitoris berörs?
Finns det ingen skön känsla för kvinnor i vaginan när penis stoppas in?
Vaginal orgasm ska visst vara mycket ovanligt att kvinnor kan få,det mesta är fejkorgasmer säger de flesta bara för att få det överstökat och behaga mannen så att han tror att han tillfredställt henne.

1) Man känner att man har något i sig men man känner inte hur stort det är.

2) Det känns inte skönt när kuken stoppas in, man känner att något går in men man kan inte känna skillnad på storleken. Det känns skönt efter ett tag, men man kan inte säga vad man har i sig. Det skulle lika gärna kunna vara en gurka.

3) Alla kvinnor får vaginal orgasm om de blir knullade tillräckligt hårt och länge. Orgasm händer automatiskt när kvinnan har blivit stimulerad tillräckligt mycket.
Senast redigerad av Babianen 2015-05-26 kl. 15:56.
Citera
2015-05-26, 15:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
En kvinna har nästan ingen känsel inne i slidan, vi är skapta så för att kunna föda barn. Jag är mycket tacksam för det eftersom jag fött barn...
Känseln sitter runt öppningen och några centimeter in.

Frågan om storleken på penis, är rätt överdriven. Visst är det fint och upphetsande med en större, men så stor skillnad är det inte på själva sexet. Jag har haft väldigt bra sex med killar med små snoppar.

Jag vet att det finns tjejer som tycker storleken har betydelse, men det är nog mer att det är upphetsande och att det känns mer just i början, de första sekunderna.

Det här är legit.

Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Jag känner skillnad på en gurka och en snopp, men jag gör det runt öppningen inte i.

Det är på grund av temperatur och textur och inte storlek. Om gurkan hade samma temperatur och textur som en kuk så skulle man inte känna någon skillnad ifall gurkan är större.

Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Katzyn och Babianen: STORT tack till er för era inlägg! Särskilt tack till Babianen! Era inlägg är oerhört värdefulla för män med medel och mindre i storlek!

Ni borde (om ni orkar då) ta er an Kukstorlekstråden där MikeHunt och andra män har ENORMA komplex för sin penis.

Tack tjejer, ni är guld värda!

Inga problem. Säger bara sanningen om hur det funkar.
Citera
2015-05-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Känner kvinnor inte alls att de får kuk i sig om inte klitoris berörs?
Finns det ingen skön känsla för kvinnor i vaginan när penis stoppas in?
Vaginal orgasm ska visst vara mycket ovanligt att kvinnor kan få,det mesta är fejkorgasmer säger de flesta bara för att få det överstökat och behaga mannen så att han tror att han tillfredställt henne.

Klart vi gör, och det är skönt. Ger mig flera orgasmer varje gåbg jag har sex.
Citera
2015-05-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alphahona
Nej naturligtvis inte

Nej, för det är hans kuk som ska ge mig orgasmer, inte mina fingrar.
Citera
2015-05-26, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det är hans kuk som ska ge mig orgasmer, inte mina fingrar.

Haha. Jag är mer för samspel. Jag tycker man kan hjälpas åt. Ha lite kul också. Jag är inte så noga med hur det "ska" vara.
Citera
2015-05-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är så för alla. Ingen kvinna känner skillnad de som säger att de gör det är män som låtsas vara kvinnor.

Med risk för att bli tjatig så tycker jag att Babianen borde vara lite mer försiktig med ord som "alla" och "ingen". Du vet fan inte vad jag känner.
Citera
2015-05-26, 17:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifty
Haha. Jag är mer för samspel. Jag tycker man kan hjälpas åt. Ha lite kul också. Jag är inte så noga med hur det "ska" vara.
Jag är också för samspel, men tycker det är mycket trevligare att koncentrera sig på varandra än att pyssla med sig själv...
Det bästa är väl att alla gör det som funkar för dem tänker jag.
Citera
2015-05-26, 17:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifty
Med risk för att bli tjatig så tycker jag att Babianen borde vara lite mer försiktig med ord som "alla" och "ingen". Du vet fan inte vad jag känner.

Jo för alla kvinnor fungerar på samma sätt. Om kvinnor kunde känna skillnaden på olika kukar skulle det vara för smärtsamt att föda barn.
Citera
2015-05-26, 20:36
Medlem
Citat:
Det här är legit.

Det är på grund av temperatur och textur och inte storlek. Om gurkan hade samma temperatur och textur som en kuk så skulle man inte känna någon skillnad ifall gurkan är större.

Japp, så är det nog. Det är inte storleken utan mer att en gurka är för hård... och kall.
Sedan är det nog just i början som man känner en skillnad. Jag tror att efter kanske 5-10 sekunder så känns alla snoppar likadana.
Jag har iaf aldrig träffat någon kille som haft en för liten snopp, däremot har många killar trott att de har det.
Måste även säga att jag tycker det är rätt avtändande och lite pinsamt med killar som skryter om sin storlek ute på krogen, fester eller på forum, iaf om man är äldre än 17år.
Citera
2015-05-26, 20:55
Bannlyst
Citat:
1) Förstår du att kvinnor är gjorda för att föda barn? Ett barn är ungefär lika stort som en melon. Gå och jämför en stor kuk med en melon. Allt som är under melon i omkrets känns likadant.

2) Förstår du att vaginan anpassar sig efter storleken på kuken? Om kuken är mindre så sluter den sig omkring kuken, om den är större så töjer den ut sig, resultatet är att det känns exakt likadant. Alltså kvinnan kan inte känna om kuken är stor eller liten.

1) Jag har haft 2 kukar i mig. Det känns coolt i början men efter ett tag känns det som 1 kuk. När man är uppvärmd så känner man ingen skillnad på 2 kukar och 1 kuk.

2) Sätt ihop båda dina knytnävar. Det är den omkretsen som krävs för att kvinnan ska känna sig mer uppfylld. Allt som är mindre än det känns likadant.

1) Man känner att man har något i sig men man känner inte hur stort det är.

2) Det känns inte skönt när kuken stoppas in, man känner att något går in men man kan inte känna skillnad på storleken. Det känns skönt efter ett tag, men man kan inte säga vad man har i sig. Det skulle lika gärna kunna vara en gurka.

3) Alla kvinnor får vaginal orgasm om de blir knullade tillräckligt hårt och länge. Orgasm händer automatiskt när kvinnan har blivit stimulerad tillräckligt mycket.
haha nu kan man stänga ner tråden alla frågor blev besvarade här. Bravo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in