2015-05-25, 20:50
Medlem
R.Victorianos avatar
Om din naturliga nivå blir sämre/bättre/likadan som den var innan kur är nog individuellt vad jag förstått. Men du har väl en PCT förberedd?
Citera
2015-05-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag sa att 0,25 eller 0,30 eller 0,20 egentligen kvittar då trennet (och allt annat från UG labs) aldrig håller en 100%-ig exakthet i dosering. Du kanske tror du drar upp rätt dos men faktumet att 0,25mL (vilket är fullt möjligt, särskilt med mindre verktyg) i ditt fall kanske motsvarar 0,37mL eftersom att koncentrationen på preppen inte stämmer helt.

Lycka till.

Ja det var inge kritik till ditt svar. Om jag drar upp 0,20 - 0,30 spelar ingen roll, bara det inte blir 0,50 för då blir veckodosen förstor.
Citera
2015-05-25, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Om din naturliga nivå blir sämre/bättre/likadan som den var innan kur är nog individuellt vad jag förstått. Men du har väl en PCT förberedd?

Nej men asså det jag menar är kommer min kropp att återhämta sin gammla testosteron alltså vi säger att min kropp när den är ren så producerar den vi säger 1 mg varje dag och nu när jag tar så producerar den typ 1,5 ist för 1 men frågan är hur kommer det se ut efter jag är klar med kuren som är 250 ml/vecka och det är 10 veckors kur?
alltså kommer den komma tillbaka till sin normala igen som är nu 1 mg? eller kommer den bli typ 0,90 mg?
MVH
Citera
2015-05-26, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
ska du köra 100mg dboll? varför så jävla högt?

Kört dbol 30-40mg innan utan resultat. 30mg va anahexia och jag la på mig massa vätska men vikterna stod fortfarande stilla!?

Lust att testa högre dos, 100mg är inte spikat, är det delbara tabletter blir det nog 75mg och känns det jobbigt sänks det helt enkelt. Skrev dock fel, ca 30 dagar orala ska det va som en kick i början av kuren.

Mvh
Citera
2015-05-26, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sosill
Nej men asså det jag menar är kommer min kropp att återhämta sin gammla testosteron alltså vi säger att min kropp när den är ren så producerar den vi säger 1 mg varje dag och nu när jag tar så producerar den typ 1,5 ist för 1 men frågan är hur kommer det se ut efter jag är klar med kuren som är 250 ml/vecka och det är 10 veckors kur?
alltså kommer den komma tillbaka till sin normala igen som är nu 1 mg? eller kommer den bli typ 0,90 mg?
MVH

typ den kropp slår av egenproduktionen när du tillsätter syntetiskt testo typ... om den går till de normala är Från individ till individ ... kanske nått du borde tänkt igenom före ?
Citera
2015-05-26, 08:15
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosill
MVH

Vi vet vad du menar, men du svarade inte på frågan. Har du planerat en PCT? Och för att svara snabbt, du har nedsatt testosteronproduktion en viss tid efter kuren, det återgår till det normala. I alla fall på dessa doserna.
Citera
2015-05-26, 08:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Kört dbol 30-40mg innan utan resultat. 30mg va anahexia och jag la på mig massa vätska men vikterna stod fortfarande stilla!?

Lust att testa högre dos, 100mg är inte spikat, är det delbara tabletter blir det nog 75mg och känns det jobbigt sänks det helt enkelt. Skrev dock fel, ca 30 dagar orala ska det va som en kick i början av kuren.

Mvh

Va försiktig nu. Tänk att 75 mg är 2,5x gånger så mycket än vad du kört tidigare. Jag har själv kört dbol, 30 mg och 50 mg ed. När jag körde 30 mg så blev det samma som för dig, vätska och dåliga 'gains'. 50 mg va något helt annat, bra ös då. Att mångdubbla dosen kan slå tillbaka.
Citera
2015-05-26, 09:56
Medlem
Citat:
Tycker du att 437mg testo ew är lågdos?
Många som snackar om "lågdos testo" och sedan nämner doser mellan 200-250mg e4d/e5d.. Lågdos testo är ju typ 125-250mg ew.
Inte för jag vill va någon språkpolis men ni ger en skev uppfattning för alla gröngölingar (och även er själva för den delen).

Mvh
Många som kör sin första inject brukar börja på 250 E5D, det är en bra nybörjar dos och man brukar börja lågt så nog tycker jag 350mg EW är lågdos
Citera
2015-05-26, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Va försiktig nu. Tänk att 75 mg är 2,5x gånger så mycket än vad du kört tidigare. Jag har själv kört dbol, 30 mg och 50 mg ed. När jag körde 30 mg så blev det samma som för dig, vätska och dåliga 'gains'. 50 mg va något helt annat, bra ös då. Att mångdubbla dosen kan slå tillbaka.

30-50mg skulle det stå. Så har kört 50 också utannågot nämnvärt. Men absolut ska jag vara försiktig
Citera
2015-05-26, 10:48
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Många som kör sin första inject brukar börja på 250 E5D, det är en bra nybörjar dos och man brukar börja lågt så nog tycker jag 350mg EW är lågdos

Lågdos är ett begrepp som beskriver en dos som inte är en "byggardos". Vad du anser är lite osv är oväsentligt. Annars hade väl 700mg ew varit lågdos också om man frågar de stora pojkarna.
Det finns en viss skillnad mellan "lågdos" och "en låg/liten dos".

Mvh
Citera
2015-05-26, 11:16
Avslutad
Citat:
Lågdos är ett begrepp som beskriver en dos som inte är en "byggardos". Vad du anser är lite osv är oväsentligt. Annars hade väl 700mg ew varit lågdos också om man frågar de stora pojkarna.
Det finns en viss skillnad mellan "lågdos" och "en låg/liten dos".

Mvh

+1

Men måste jag hålla med om att 250 e5d är vad jag skulle kalla 'lågdos' eller 'låg dos', mycket lägre än så har man inte nytta av att gå om man inte helt saknar egen prodd..
Citera
2015-05-26, 11:22
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
+1

Men måste jag hålla med om att 250 e5d är vad jag skulle kalla 'lågdos' eller 'låg dos', mycket lägre än så har man inte nytta av att gå om man inte helt saknar egen prodd..

Precis, det är ju ett uttalande som utgår från att man vill bygga mer muskler än vanligt, således är det också vad som definierar bruket; lågdos = ersättningsdos för bibehållet välmående osv.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in