2015-02-25, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
OT eller dbol!

Har funderat lite över ot men inte helt säker. Dbol blir det inte iallfall. Några tips på olja? Inte deca pga spårtiden..
Citera
2015-02-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Har funderat lite över ot men inte helt säker. Dbol blir det inte iallfall. Några tips på olja? Inte deca pga spårtiden..

EQ är fint. Tren är ju en killer också, men kanske lite tidigt för dig.
Citera
2015-02-25, 18:44
Medlem
Citat:

Kan rekommendera OT. Tror du kommer bli mer än nöjd med en Testo + OT kur, tro mig!
Mvh
Citera
2015-02-25, 18:58
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Inte dags att kura igen på lång tid men kul att tänka på kommande. Blir iallfall 500mg testo e med någonting till men vet ej vad.. Några tips? Mål kommer endast vara massa!

Primo ot testo är nice
Citera
2015-02-25, 19:18
Bannlyst
Primo hade varit skoj, men litar inte på någon när de gäller dyra prepp. Sen lagom kul att sätta ca 4-5ml olja var 4:e dag när jag har testo med. 3ml vill jag helst max sätta.

Tren är jag inte redo för än.

Ska läsa vidare om OT, lite starkare än anavar vilket jag också vill ha. Fick skit anavar men deffen gick ändå helt ok, behöll all styrka men hade förväntat mig mycket mer på 80mg. Tror inte det var 80.

Är 30mg OT i 50 dagar ok dos? Några frågor innan jag läser vidare själv. Binder det mycket vätska preppet? Inte lika levergiftigt som dbol? Magbesvär?

Vettefan föresten om ja kör oral.. Blev ju förstoppad i anavar kuren och behövde dricka ngt pulver genom hela för att kunna skita..
Citera
2015-02-25, 19:19
Medlem
Citat:
Primo hade varit skoj, men litar inte på någon när de gäller dyra prepp. Sen lagom kul att sätta ca 4-5ml olja var 4:e dag när jag har testo med. 3ml vill jag helst max sätta.

Ska läsa vidare om OT, lite starkare än anavar vilket jag också vill ha. Fick skit anavar men deffen gick ändå helt ok, behöll all styrka men hade förväntat mig mycket mer på 80mg. Tror inte det var 80.

Är 30mg OT i 50 dagar ok dos? Några frågor innan jag läser vidare själv. Binder det mycket vätska preppet? Inte lika levergiftigt som dbol? Magbesvär?

Vettefan föresten om ja kör oral.. Blev ju förstoppad i anavar kuren och behövde dricka ngt pulver genom hela för att kunna skita..

För låg dos om du frågar mig. Har bara kört 50 mg, och då har jag varit riktigt nöjd.
Citera
2015-02-25, 19:27
Medlem
Tjena skall påbörja en kur nu snart på testo-E 300mg e5d och eventuellt blasta med någon oral, dboll eller turinabol. Letro och Clomid bör väl räcka för att kontra eventuella bieffekter samt PCT eller bör jag satsa på att skaffa nolva?

Tack på förhand!
Citera
2015-02-25, 19:31
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Du vill inte köra deca tren primo eller orala... Finns inte mkt kvar då? Npp 12mån spårtid. Eq?

Annars susta only? Susta Npp är ju fint annars
Citera
2015-02-25, 23:50
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Tjena skall påbörja en kur nu snart på testo-E 300mg e5d och eventuellt blasta med någon oral, dboll eller turinabol. Letro och Clomid bör väl räcka för att kontra eventuella bieffekter samt PCT eller bör jag satsa på att skaffa nolva?

Tack på förhand!

Nolva hellre än clomid i PCT om du frågar mig. Kan ju va en tanke att ta hem arimidex för å slippa köra nolva i kuren om besvär uppstår.

Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Du vill inte köra deca tren primo eller orala... Finns inte mkt kvar då? Npp 12mån spårtid. Eq?

Annars susta only? Susta Npp är ju fint annars

Haha för en gångs skull är vi rörande överens.
Förstår inte varför test + primo är uteslutet. Skall utvärdera Bamses prim e nu så kan återkomma med utlåtande.
Gällande mängd olja: kör högdoserat och manna upp.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Nolva hellre än clomid i PCT om du frågar mig. Kan ju va en tanke att ta hem arimidex för å slippa köra nolva i kuren om besvär uppstår.

/aKAY

Men arimidex, räcker det inte med Letro+Clomid ifall jag skulle börja upptäcka bieffekter? Sedan lågdos Letro+Clomid som PCT

Inom dessa kretsar säger verkligen alla olika. Många säger att Letro är livsnödvändigt att ha i princip medans andra förespråkar någonting annat som nu med arimidex t.ex

Men helt ärligt skulle man börja märka något så bör väl Letro göra jobbet? Eller skall man helt skita i Letro och köra på Arimidex istället?

Är det liksom nödvändigt att sitta och häcka på både Clomid, Nolva, Letro och Arimidex? Går i princip runt som ett levande kvinnligt cancerapotek med all den skiten.
Senast redigerad av TestoFrukost 2015-02-26 kl. 00:49.
Citera
2015-02-26, 08:35
Avslutad
Citat:
Men arimidex, räcker det inte med Letro+Clomid ifall jag skulle börja upptäcka bieffekter? Sedan lågdos Letro+Clomid som PCT

Inom dessa kretsar säger verkligen alla olika. Många säger att Letro är livsnödvändigt att ha i princip medans andra förespråkar någonting annat som nu med arimidex t.ex

Men helt ärligt skulle man börja märka något så bör väl Letro göra jobbet? Eller skall man helt skita i Letro och köra på Arimidex istället?

Är det liksom nödvändigt att sitta och häcka på både Clomid, Nolva, Letro och Arimidex? Går i princip runt som ett levande kvinnligt cancerapotek med all den skiten.

Adex och nolva räcker. Clomid är mycket sämre mot bröstvävnad än nolvadex och är anledningen till att det aldrig används i det syftet. Vad spelar det för roll hur många preparat du sitter på? Doserna är inte ens i närheten av vad cancerpatienter går på(i flera år dessutom). Det är intressant hur folk tenderar att tycka gyno och högt östrogen(och alla biverkningar som tillkommer) är lugna puckar men medicin för att förebygga är rena rama dödsfällan.
Citera
2015-02-26, 10:02
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Sry men det är ju smått tröttsamt å läsa vad du skriver. Gör vad helst du känner istället, men du ska veta att din koll är lika med noll.
Att börja ta letrozole mot lite för höga östronivåer under kur är ju som å använda hagelbössan för att ta bort ett födelsemärke på tån.
Läs på istället för att sitta här å ställa dumma frågor alt lyssna på vad "ryktet på stan" säger.

Arimidex äter du UNDER kuren för att FÖREBYGGA besvär med förhöjda östrogennivåer.
Nolvadex äter du EFTER kuren för att blocka receptorer för östrot.
Letro äter du när du har åkt på en riktig gynekomasti å du måste nolla kroppen på östro.

Östrogen behöver du för å må bra. Således ger noll östro osköna sides precis som för högt östro ger osköna effekter.
Men som sagt; känns det jobbigt att göra det rätt så skit i det å kör vad helst du känner passar dig. Hoppas du har tur å det går bra bara, för det är just det som kommer avgöra utgången; tur. Inte din egna kontroll, utan tur.

Lycka till!

/aKAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in