2012-10-23, 15:13
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Du lyssnar till vardags på Ultima thule och Onkel kånkel samt tycker gravallvarigt att Steven seagel och Jean claude van damme är duktiga skådespelare .

Onkel konkel är bra som fan!
Kan knappt bärga mig till jul och sätta på julskivan..
Då är jag väl wt nu då..
Citera
2012-10-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Det har sagts förut mer än en gång i tråden.
Tråden spårade ur redan första dagarna och borde kallas ''Sånt vi stör oss på och eller tror är WT''

http://sv.wikipedia.org/wiki/White_trash <-- så vet du om du är white trash.

Jag vet att det har sagts mer än en gång i tråden, men med tanke på att folk inte har lärt sig så kände jag att en reminder var på sin plats.
Citera
2012-10-23, 22:26
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
... när ditt garage är renare och i bättre ordning än ditt sovrumm
Citera
2012-10-23, 22:28
Medlem
alpha-betas avatar
Du är rik och bor i Östermalm!

Så sjukt wt att vara överklass!
Citera
2012-10-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Dåliga skolor + dåliga områden + stort antal skräpfolk (negrer, araber) som drar ner standarden även på svenskarna = mycket WT
Intressant, jag är uppvuxen i Örgryte-trakten på 60-/70-talet och numera bor jag i ett av våra havsnära områden i Göteborg. Jag har aldrig sett något slödder någonstans i dessa områden. Jag skall vara ärlig, där jag bor nu har inte ens medelsvensson råd att bo, än mindre något annat löst folk. Och det är en bit till närmaste betonglåda från miljonprogrammet härifrån. Precis samma skulle nog den som på i Djursholm eller Täby säga. Du har aldrig varit varken i Stockholm eller Göteborg va+
Citera
2012-10-24, 03:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberdealer
Intressant, jag är uppvuxen i Örgryte-trakten på 60-/70-talet och numera bor jag i ett av våra havsnära områden i Göteborg. Jag har aldrig sett något slödder någonstans i dessa områden. Jag skall vara ärlig, där jag bor nu har inte ens medelsvensson råd att bo, än mindre något annat löst folk. Och det är en bit till närmaste betonglåda från miljonprogrammet härifrån. Precis samma skulle nog den som på i Djursholm eller Täby säga. Du har aldrig varit varken i Stockholm eller Göteborg va+

De gånger jag varit i Stockholm och Göteborg har det varit en salig blandning av negrer, knarkare, metrosexuella, bögar och vänsterpatrask med palestinasjalar. Kanske finns det delar av båda städerna som är finare (tvivlar inte på att Djursholm eller de strandnära områdena i Göteborg är det) men dessa har jag tyvärr inte besökt. Kan bara gå efter egna erfarenheter.
Citera
2012-10-24, 13:23
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagmar-DoomFist
... när ditt garage är renare och i bättre ordning än ditt sovrumm

En upprörd WT sade nyligen: Även öm jag inte lackat å vaxat frugan sedan 1900-talet, så garrenterer jag dej att Bilen är i töppskick !!
Citera
2012-10-24, 17:09
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
En upprörd WT sade nyligen: Även öm jag inte lackat å vaxat frugan sedan 1900-talet, så garrenterer jag dej att Bilen är i töppskick !!
hehehehe
Citera
2012-10-24, 18:48
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
hehehehe

WT-pack förtjänar verkligen att bli mobbade.

Här en gammal klassiker som brukar höras på Östermalm i Sthlm:

En WT-lantis hade vunnit 3000 pix på bingo, och nu skulle han ta med sig frugan på en "såndäringa go' svartskallerestaurang" inne i storstaden. Det fick bli Capri på Nybrogatan 15. Väl nedsatta vid vid bordet, utspelade sig följande scenario:

WT:n (mannen) - Öh svartskalle, kom hit mä matsedeln för faan.

Servitören:- Ja kommer, Ja kommer. Varsågoda mina kära gäster.

WT:n - Vaddå kära ?? Vi ä väl för faan inte dina kära, men rå hit mä två Kebabtallrikar.

Servitören: - Vi är en italiensk restaurang, så vi kör inte med Kebab. Men jag kanske kan få rekommendera något typiskt italienskt istället ?

WT:n- Vi ska ha två kebabtallrikar, din jävla svartskalle. Fixa det nu !!

Servitören gick över till den arabiska restaurangen lite längre bort, och fixade två kebabtallrikar till de två "herdesgästerna" från landet. Allt förlöpte sedan relativt lugnt och WT-lantisarna gick därifrån efter avslutad måltid.
Framåt nattkröken träffade paret en gammal bekant bosatt i Stockholm sedan länge, och man berättade stolt att man ätit Kebab på en såndäringa utländsk "Ressturräng".

Stockholmaren: - Jaha, hur var kebaben då ?

WT:n - Dä smaka' skit, för vi fick ingen lingonsylt te maten !

Så som beskrivet ovan känner man igen de äkta WT-dräggen, som fått alldeles för mycket pengar i förhållande till deras förstånd på sistone.
Citera
2012-10-25, 14:53
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
När du hatar invandrare men älskar pizza
När du kallar kebab för "talibantalrik" och kompisarma Ronny o Conny ryggdunkar dig
Citera
2012-10-25, 21:10
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
WT-pack förtjänar verkligen att bli mobbade.
jajo nu är det ju så att jag är utifrån en liten håla i dalarna (folk vänder sig om på stan när det går förbi en neger medans mormor rycker i jackärmen och pekar, tittatitta...) mitt garage faktiskt är renare och i bättre ordning än sovrummet eller övriga delar av huset för den delen, bilen är alltid i töppskick nyvaxad och ren, största intresset är snöskotrar motorcross vapen och bilar.
jag är WT och jag är stolt för det.

din jävla rasist
inte?
nämen dra åt helvete då
hälsa morsan när du är där
Citera
2012-10-26, 18:04
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
jajo nu är det ju så att jag är utifrån en liten håla i dalarna (folk vänder sig om på stan när det går förbi en neger medans mormor rycker i jackärmen och pekar, tittatitta...) mitt garage faktiskt är renare och i bättre ordning än sovrummet eller övriga delar av huset för den delen, bilen är alltid i töppskick nyvaxad och ren, största intresset är snöskotrar motorcross vapen och bilar.
jag är WT och jag är stolt för det.

din jävla rasist
inte?
nämen dra åt helvete då
hälsa morsan när du är där
WT-rage, ska du inte kasta ölburkar omkring dig?

OnT så tycker jag klassisk ryggdunk överlag känns WT. Man måste väl kunna hålla med eller uppmuntra någon utan att bröla och slåss som ett bergatroll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in