2015-05-24, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
Så det kanske till och med är bra blandning?

En undring till. Vågar man sticka Trenbolone Enanthate 1 gång i veckan eller är det för sällan?

Det är en riktigt fin kombo. Nej det är för sällan. Jag skulle aldrig sätta tren E mer sällan än e4d.

Mvh
Citera
2015-05-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Nädu... Oxar är betydligt svagare o mildare mg för mg

Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Ha oxå för mig de men strunt samma, andra tankar/förslag till kuren?

Tack förresten, avbeställde oxarna och bytte till dbollar ist. 100/50, hoppas på lite tryck iaf
Citera
2015-05-24, 22:45
Medlem
Förmodligen ett rätt enkelt räkneuppdrag, men jag har inte riktigt lyckats själv...

Ligger just nu på 120mg testo p och 80mg tren a EOD i dagsläget.
Kör en 8 veckors kur och kommer i stort sett när kuren är tänkt att avslutas åka bort i ca 1 vecka utan möjlighet till att fortsätta sticka (eller att börja PCT precis då).

Jag har inte tänkt att köra tren a längre än så, men kan tänka mig att fortsätta 1 månad eller längre på testot.

Om jag nu ska börja sticka testo e (så att jag kan åka iväg på min resa med stabila nivåer och vid resans början sluta med både testo p och tren a), när ska jag i så fall börja sticka testo e?

Försökte få till det i roidcalc men måste vara obegåvad.

För att gör det relativt enkelt för mig så skulle det vara smidigt att gå över på en motsvarande veckodos testo. Så lägger mig nog i spannet 350mg testo e e5d.
Senast redigerad av NemoX 2015-05-24 kl. 22:54.
Citera
2015-05-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveDenStarke
du kör ju redan en oral? varför skulle du lägga till ytterligare en?

Hade inte tänk hoppa på en ytterligare, var mest lite bara nyfiken om vilka orala som går ihop med OT. Uttryckte mig inte så bra.
Citera
2015-05-25, 04:47
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Förmodligen ett rätt enkelt räkneuppdrag, men jag har inte riktigt lyckats själv...

Ligger just nu på 120mg testo p och 80mg tren a EOD i dagsläget.
Kör en 8 veckors kur och kommer i stort sett när kuren är tänkt att avslutas åka bort i ca 1 vecka utan möjlighet till att fortsätta sticka (eller att börja PCT precis då).

Jag har inte tänkt att köra tren a längre än så, men kan tänka mig att fortsätta 1 månad eller längre på testot.

Om jag nu ska börja sticka testo e (så att jag kan åka iväg på min resa med stabila nivåer och vid resans början sluta med både testo p och tren a), när ska jag i så fall börja sticka testo e?

Försökte få till det i roidcalc men måste vara obegåvad.

För att gör det relativt enkelt för mig så skulle det vara smidigt att gå över på en motsvarande veckodos testo. Så lägger mig nog i spannet 350mg testo e e5d.
Jag reser mycket och brukar bara köra in 1ml test e/c före jag åker iväg. Det är nog lågt för att inte behöva ha med sig AI och du kommer ha testo i kroppen som överstiger din normala produktion i ca 17-20 dagar beroende på ester.
Sen när du kommer hem kan du köra PCT eller fortsätta kura.
Exempel: Du åker iväg på fredag. Mån/tis/ons kör du ditt sista testo-p stick. (Ligger man på typ 1gram test-p ew så vill man sluta i tid så nivåerna hinner sjunka ned till en nivå där du inte behöver AI därför kanske man kör sista sticket måndag. Och ligger du på 420mg ew som du så kan man köra sista på onsdag)
Torsdagkväll/fredag trycker du 1ml cyp/ena och du är good to go.
Har gjort detta 4-5 gånger själv.
Citera
2015-05-25, 08:08
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Tack förresten, avbeställde oxarna och bytte till dbollar ist. 100/50, hoppas på lite tryck iaf

ska du köra 100mg dboll? varför så jävla högt?
Citera
2015-05-25, 12:10
Medlem
om man skall köra en första kur men Testo e som det pratas om så mycket på 250 mg. räcker det då
att köpa en sådan här: Testosteron Enanthate 250mg/ml 10ml och sätta en ml varje vecka i 10 veckor?
Eller hur räknar man? Måste kanske sätta e5d? Men just mängden man använder skall det vara 1 ml av de 10 ml som finns?
Citera
2015-05-25, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bronstein
om man skall köra en första kur men Testo e som det pratas om så mycket på 250 mg. räcker det då
att köpa en sådan här: Testosteron Enanthate 250mg/ml 10ml och sätta en ml varje vecka i 10 veckor?
Eller hur räknar man? Måste kanske sätta e5d? Men just mängden man använder skall det vara 1 ml av de 10 ml som finns?

Nej, du vill för det första köra längre än 10 veckor om du kör enanthate, du vill även köra minst var femte dag för att nivåerna inte skall bli för ojämna (intervallerna bestäms av estern, som i detta fall är enanthate)
Mängden kan vara allt från 0,5ml till 10ml per stick, det beror på vilken dos du är ute efter. Doseringen står angiven, på test. e är det oftast 250mg/ml

Nu har du lite att googla och läsa på om innan du tänker vidare på din kur, du behöver först och främst baskunskap för att kunna kura med goda resultat.
Citera
2015-05-25, 12:58
Medlem
Men Bamses Testosteron Enanthate 250mg/ml 10ml måste väl då räcka till 10 stick?
Citera
2015-05-25, 13:04
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronstein
Men Bamses Testosteron Enanthate 250mg/ml 10ml måste väl då räcka till 10 stick?

Ja, om du injicerar 1ml/stick. Men att köra 250mg testo-e/vecka i 10 veckor blir knas som du redan fått förklarat för dig.
Citera
2015-05-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Jag reser mycket och brukar bara köra in 1ml test e/c före jag åker iväg. Det är nog lågt för att inte behöva ha med sig AI och du kommer ha testo i kroppen som överstiger din normala produktion i ca 17-20 dagar beroende på ester.
Sen när du kommer hem kan du köra PCT eller fortsätta kura.
Exempel: Du åker iväg på fredag. Mån/tis/ons kör du ditt sista testo-p stick. (Ligger man på typ 1gram test-p ew så vill man sluta i tid så nivåerna hinner sjunka ned till en nivå där du inte behöver AI därför kanske man kör sista sticket måndag. Och ligger du på 420mg ew som du så kan man köra sista på onsdag)
Torsdagkväll/fredag trycker du 1ml cyp/ena och du är good to go.
Har gjort detta 4-5 gånger själv.

Stort tack för info. Låter vettigt och sunt. Får bli på det här sättet då :-)
Tänkte om jag skulle vara tvungen att köra igång med testo e mycket tidigare, men då får det bli en sån här variant.
Citera
2015-05-25, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Ja, om du injicerar 1ml/stick. Men att köra 250mg testo-e/vecka i 10 veckor blir knas som du redan fått förklarat för dig.
Jo jag förstår att man helst skall sätta e 5 d och köra längre än 10 veckor. Men ville bara kolla om jag tänker rätt när det gäller mängderna man eventuellt måste ha råd med. Hur lång tid menar ni skulle vara lagom på en förstakur med 250mg/e5d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in