2015-05-24, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Hon har varit med i Simon Gärdenfor´s podcast "arkiv samtal" några gånger. Riktigt underhållande tjej!

Fick inte Simon lov att säga till henne under ett avsnitt när hon upprepade samma ord flera gånger? Jag vet inte om jag någonsin har hört något liknande, jag skämdes så mycket att jag inte har vågat öppna podden sedan dess. Om jag inte missminner mig så hade hon kommit på ordet själv och tyckte givetvis att hon var asball. Förmodligen salongs, svårt att bete sig 'liksom'.

Citat:
"Folk är Sverigedemokrater"

Bekräftar min föreställning om hennes intellekt, hon är stendum och antagligen helt oförstående till kritiken (näthatet?) fortfarande. LOL.
Citera
2015-05-24, 21:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Finns två klipp på youtube, tyckte inte det var så farligt, mest lite fylledryg. Men visst, verkar kanske inte vara Sveriges trevligaste person oavsett det.

Nej såg dessa också och visst hon var just det fylledryg men det var inget vidare farlig så låt hon vara.
Citera
2015-05-24, 21:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Packad eller inte,sprolla. Tre ord: omogen kändiskåt tillgjord.

Hon betedde sig som en fjortis,avbröt och verkade leva i sin egen värld. Störande människa.
Kvoterad P3-odugling. I en verklig värld hade hon inte platsat som toalettstäderska.
Citera
2015-05-24, 21:43
Medlem
Studsbolls avatar
Med tanke på lilla jinderflickans ärftliga belastning då det gäller alkohol borde hon nog vara lite mer återhållsam. Stackars Åsa som får samma skit på halsen en gång till.
Citera
2015-05-25, 01:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med tanke på lilla jinderflickans ärftliga belastning då det gäller alkohol borde hon nog vara lite mer återhållsam. Stackars Åsa som får samma skit på halsen en gång till.

Jasså, är pappan alkoholist?

Trist i så fall att dottern riskerar att bli likadan som honom
Senast redigerad av Gabriel Knight 2015-05-25 kl. 01:57.
Citera
2015-05-25, 06:39
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jasså, är pappan alkoholist?

Trist i så fall att dottern riskerar att bli likadan som honom

Nä, men hennes mormor.
Citera
2015-05-25, 06:57
Medlem
frantiks avatar
Jag har inte sett BN-klippet. Och att hon är full i tv är skitsamma. Framförallt i samband med en FoF produktion.
Däremot har jag kikat på "Krunegård och Jinder på turné" på svtplay.
Titeln säger sig självt. Dom är på turné. Krunegård är huvudakt. Och Little Jinder är förband.
Det som är lite..konstigt är att hon känns väldigt negativt inställd till att vara förband. Typ som att hon borde ha varit större. Att hon förtjänar en bättre loge. Att hon förtjänar en större scen.
(Detta är inga specifika exempel, mer en metafor för hennes förväntan)
Det känns som att hon förväntat sig något större. Det känns som att hon tycker att Krunegård är en man som är i vägen. Som stotserar med att åka med turnébuss. Att ha bra ljud på scenen. Att bo på hotell. Att ha större loge och fetare rider. Och det känns som att hon helt enkelt är fruktansvärt avundsjuk. Hon drar liksom "vit medelåldersman-kortet" lite mellan raderna.
Det känns som att hon inte fattar att man typ måste harva i tio plus år för att komma någonstans oavsett kön. Herregud Krunegård har spelat och släppt skivor sen i början på 2000-talet.
Det handlar inte om att han är man. Det handlar om att han är krigat och gjort dom där skitgigen. Varit förband. Spelat inför åtta pers osv.
Det är så i den branschen. Det räcker inte med en hit på P3. Man måste slita också. I regel i alla fall.
Och visst. Det är inget fel att sticka ut hakan och liksom vara kaxig och visa upp sig i den branschen. Men när man börjar klaga på att man har det obekvämt på en turné och skyller på att han är en man, då är det tragiskt.
Men jag tänkte när jag såg det "äsch hon är väl typ 20, klart man inte kanske förstår allt eller förstår hur ett turné liv kan vara". Men nu läser jag att hon är 27 år och äldre än mig. Och då blir jag seriöst lite chockad.
Visst, allt kan vara vinklat i programmet. Men då är det verkligen inte vinklat till hennes fördel. Då har Agnes-Lo Åkerlind (hon ligger bakom produktionen) gjort bort sig rejält. Hon som ändå är noga med att framhäva kvinnor.

Detta kanske inte är skvaller. Men detta är den bilden jag fått av henne.
Kolla så får ni se själva.
Citera
2015-05-25, 11:19
Medlem
Citat:
"Folk är Sverigedemokrater"

Menar hon att hon att hon är hatad för att hon är utlänning? Hon ser rätt svensk ut enligt mig.
Citera
2015-05-25, 12:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nä, men hennes mormor.

Trist, då borde hon försöka att hålla igen med spriten och försöka att helhjärtat satsa på musiken istället. Läste här ovan om att hon är bitter för hon inte har en större karriär. Det kan förstås också driva på alkoholismen vilket inte är bra. Inom musikbranschen måste man kämpa för att få karriären att ta fart annars hamnar man utanför tyvärr för konkurrensen är stenhård, speciellt om man vill göra sig ett namn även utomlands. Mindre sprit och sexprat, mer röstvård och sång är enda konceptet för att lyckas.
Citera
2015-05-25, 13:19
Medlem
lucidians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag har inte sett BN-klippet. Och att hon är full i tv är skitsamma. Framförallt i samband med en FoF produktion.
Däremot har jag kikat på "Krunegård och Jinder på turné" på svtplay.
Titeln säger sig självt. Dom är på turné. Krunegård är huvudakt. Och Little Jinder är förband.
Det som är lite..konstigt är att hon känns väldigt negativt inställd till att vara förband. Typ som att hon borde ha varit större. Att hon förtjänar en bättre loge. Att hon förtjänar en större scen.
(Detta är inga specifika exempel, mer en metafor för hennes förväntan)
Det känns som att hon förväntat sig något större. Det känns som att hon tycker att Krunegård är en man som är i vägen. Som stotserar med att åka med turnébuss. Att ha bra ljud på scenen. Att bo på hotell. Att ha större loge och fetare rider. Och det känns som att hon helt enkelt är fruktansvärt avundsjuk. Hon drar liksom "vit medelåldersman-kortet" lite mellan raderna.
Det känns som att hon inte fattar att man typ måste harva i tio plus år för att komma någonstans oavsett kön. Herregud Krunegård har spelat och släppt skivor sen i början på 2000-talet.
Det handlar inte om att han är man. Det handlar om att han är krigat och gjort dom där skitgigen. Varit förband. Spelat inför åtta pers osv.
Det är så i den branschen. Det räcker inte med en hit på P3. Man måste slita också. I regel i alla fall.
Och visst. Det är inget fel att sticka ut hakan och liksom vara kaxig och visa upp sig i den branschen. Men när man börjar klaga på att man har det obekvämt på en turné och skyller på att han är en man, då är det tragiskt.
Men jag tänkte när jag såg det "äsch hon är väl typ 20, klart man inte kanske förstår allt eller förstår hur ett turné liv kan vara". Men nu läser jag att hon är 27 år och äldre än mig. Och då blir jag seriöst lite chockad.
Visst, allt kan vara vinklat i programmet. Men då är det verkligen inte vinklat till hennes fördel. Då har Agnes-Lo Åkerlind (hon ligger bakom produktionen) gjort bort sig rejält. Hon som ändå är noga med att framhäva kvinnor.

Detta kanske inte är skvaller. Men detta är den bilden jag fått av henne.
Kolla så får ni se själva.

Jag håller med dig! Hon sa ungefär vad du hade tolkat in ifrån serien hos F&F.

Jag hejar på kvinnor som tar plats. Men hon var fan inte skön i Breaking news. Dryg, kändes som att hon suttit och laddat för att komma dit och sätta folk på plats. Det kan göras på ett roligt sätt, men det lyckades hon inte med alls
Citera
2015-05-25, 15:08
Medlem
towbs avatar
Äsch... Jag tycker att hon är rätt kul. Sitter man och kokar framför datorskärmen för att man har råkat se den här människan så kanske man inte ska klicka på den där allt om stockholm-notisen nästa gång. Hon är ju inte precis överallt i media som diverse dokusåpadeltagare och annat pack, än i alla fall.
Citera
2015-06-13, 20:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Hon tar upp SD slumpmässigt för att väcka uppmärksamhet i media och på Flashback. Förhoppningsvis leder det till näthat. Något vi fått lära oss från media. Näthat betyder att Aftonbladet ringer upp och skriver en tårfylld artikel under nöje. Hon visar samtidigt att hon tar avstånd från SD vilket kan leda till uppdrag på tv såsom Lets Dance och Fångarna på Fortet.

Lite lustigt dock. SD dyker upp helt random. Gick in på hennes fansida på Facebook. En bild från någon spelning. Under står det hatar SD Söt och naivt. "Igår var jag ute och festade. Hata SD. Sen möte jag upp Kalle. Hata SD". Vänstern är en sekt.

Här har vi en människa som man helt enkelt får projicera något annat på Extremt jobbig med detta "SD-hatande". Tror inte hon vet ett skvatt om politik, mer än att det är såååå hiippt att hata SD.

Däremot gillar jag både Vita Bergens Klockor och den nya Sommarnatt. Söt röst, bra låtar, och så gillar jag pop på svenska. Och det går inte att förneka att hon är rätt sexig i sitt rosa utförande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in