2015-05-23, 14:56
Medlem
Ringarnas avatar
Filip och Fredrik ryter till om näthatet mot Jinder och konstaterar att "kvinnor tydligen inte får vara fulla i TV".

Själv reflekterade jag inte ens över att hon var full; det pratades om ett tequila-race, men jag såg henne bara smutta lite på det som bjöds. Var hon packad redan innan hon klev på scenen har jag om något mer förståelse för hennes beteende, för det enda jag såg var en människa som var störig och otrevlig mot allt i sin omgivning och jag utgick från att det var fråga om personlighetsdrag.
Senast redigerad av Ringarna 2015-05-23 kl. 14:58.
Citera
2015-05-23, 15:28
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringarna
Filip och Fredrik ryter till om näthatet mot Jinder och konstaterar att "kvinnor tydligen inte får vara fulla i TV".

Själv reflekterade jag inte ens över att hon var full; det pratades om ett tequila-race, men jag såg henne bara smutta lite på det som bjöds. Var hon packad redan innan hon klev på scenen har jag om något mer förståelse för hennes beteende, för det enda jag såg var en människa som var störig och otrevlig mot allt i sin omgivning och jag utgick från att det var fråga om personlighetsdrag.
Hon sade där under samtalet i soffan att hon hade druckit vin innan programmet sändes. Hur pass packad hon blev av det vet jag inte.
Citera
2015-05-23, 15:37
Medlem
KchefenLs avatar
har träffat henne irl, hon är utan tveken en av de otrevligaste vidriga människor jag träffat. 0% likeable..

ps
jag är både vänster och feminist. ingen klassisk näthatare mao, men min erfarenhet av henne är verkligen värdelös
Citera
2015-05-23, 18:19
Medlem
JoeDevolas avatar
Är hon månne dotter till Åsa Jinder? Tjejen som blev kändis pga att hon var den enda i Sverige som ägde en nyckelharpa.

Citera
2015-05-23, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
27?

Jag trodde hon var bara 17-20 år som hon betedde sig

Vad vet vi mer om människan? Någon sa att hon var Åsa Jinders dotter, vem är pappan då?
Har hon något yrke? Har hon jobbat med något tidigare?

Är väl samma ålder som "ellifant". Tjejer runt 28 som super och skriver musik och hänger runt och låter mycket.

Jag säger samma sak som parnevik sa lite tyst när hon gjorde bort sig "Integritet".

jag är liberal (därav jag har ett konto här); men ibland får man välja vilket intryck man förmedlar av sig själv.

Vill du vara artist och ge vibbarna "jag super och pratar om sex i TV" så kommer jag garva åt dig och tycka du är patetisk om du är över 20. Man som Kvinna.
Citera
2015-05-23, 20:14
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Är hon månne dotter till Åsa Jinder? Tjejen som blev kändis pga att hon var den enda i Sverige som ägde en nyckelharpa.

Det stämmer bra det!

Modern verkar otroligt kompetent och professionell, dottern verkar däremot ha spårat redan innan karriären har fått ordentlig fart. Man tycker annars att Åsa borde haft en föreläsning om hur man beter sig som musiker, men det kanske är ett hopplöst fall från start.
Citera
2015-05-23, 20:20
Finns två klipp på youtube, tyckte inte det var så farligt, mest lite fylledryg. Men visst, verkar kanske inte vara Sveriges trevligaste person oavsett det.
Citera
2015-05-23, 20:45
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appendix
Är väl samma ålder som "ellifant". Tjejer runt 28 som super och skriver musik och hänger runt och låter mycket.

Jag säger samma sak som parnevik sa lite tyst när hon gjorde bort sig "Integritet".

jag är liberal (därav jag har ett konto här); men ibland får man välja vilket intryck man förmedlar av sig själv.

Vill du vara artist och ge vibbarna "jag super och pratar om sex i TV" så kommer jag garva åt dig och tycka du är patetisk om du är över 20. Man som Kvinna.

Ber om ursäkt för off topic, men satan vilken fruktansvärt jobbig person denne "elllifant" verkar var. Såg det avsnittet av Parneviks med henne och min enda tanke var att jag inte hade stått ut EN sekund med att vara i samma rum som henne. Det ter sig för mig helt overkligt hur man kan vara så skrikig, jag är förvånad. Har man fått för lite uppmärksamhet som barn, eller vad har gått fel? Little Jinder vet jag ingenting om, så låter allt om henne vara osagt.
Citera
2015-05-23, 21:51
Medlem
pazeras avatar
Hon har varit med i Simon Gärdenfor´s podcast "arkiv samtal" några gånger. Riktigt underhållande tjej!
Citera
2015-05-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Finns två klipp på youtube, tyckte inte det var så farligt, mest lite fylledryg. Men visst, verkar kanske inte vara Sveriges trevligaste person oavsett det.

Det hela handlar rör ju sig om att det är en 25 minuters urspårning. Det är inte något ett par snuttar kan visa.

Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ber om ursäkt för off topic, men satan vilken fruktansvärt jobbig person denne "elllifant" verkar var. Såg det avsnittet av Parneviks med henne och min enda tanke var att jag inte hade stått ut EN sekund med att vara i samma rum som henne. Det ter sig för mig helt overkligt hur man kan vara så skrikig, jag är förvånad. Har man fått för lite uppmärksamhet som barn, eller vad har gått fel? Little Jinder vet jag ingenting om, så låter allt om henne vara osagt.

Det där gäller nog båda två av de tjejerna. Jag skulle varit lika "irriterad" om det var män som uppförde sig på det sättet. Är man närmare 30 än 20 är det dags börja växa upp, skaffa sig integritet och inte bete sig odrägligt.
Hade de varit under 20 hade jag bara sagt "you live and learn". Det verkar inte dessa två ha gjort. Och tyvärr är det så att beter du dig som en fylleapa, kvinna som man, så förminskar du din musik.
Citera
2015-05-24, 17:40
Medlem
Jag tyckte hon var uppfriskande. Vilken energi och härlig stil var min första känsla efter första pausen, men sen på slutet när hon försökte hävda sina "breakdancetermkunskaper" blev det lite pinsamt och hon kändes rätt blåst som inte fattade "har det nåt?"-konceptet.

Så, ta bort hävdelsebehovet och chilla lite med sminket så skulle jag säga att hon är en fantastisk människa och borde få mer TV-tid.
Citera
2015-05-24, 18:16
Medlem
Packad eller inte,sprolla. Tre ord: omogen kändiskåt tillgjord.

Hon betedde sig som en fjortis,avbröt och verkade leva i sin egen värld. Störande människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in