Citat:
Ursprungligen postat av
farfar
Finns två klipp på youtube, tyckte inte det var så farligt, mest lite fylledryg. Men visst, verkar kanske inte vara Sveriges trevligaste person oavsett det.
Det hela handlar rör ju sig om att det är en 25 minuters urspårning. Det är inte något ett par snuttar kan visa.
Citat:
Ursprungligen postat av
elgecy
Ber om ursäkt för off topic, men satan vilken fruktansvärt jobbig person denne "elllifant" verkar var. Såg det avsnittet av Parneviks med henne och min enda tanke var att jag inte hade stått ut EN sekund med att vara i samma rum som henne. Det ter sig för mig helt overkligt hur man kan vara så skrikig, jag är förvånad. Har man fått för lite uppmärksamhet som barn, eller vad har gått fel? Little Jinder vet jag ingenting om, så låter allt om henne vara osagt.
Det där gäller nog båda två av de tjejerna. Jag skulle varit lika "irriterad" om det var män som uppförde sig på det sättet. Är man närmare 30 än 20 är det dags börja växa upp, skaffa sig integritet och inte bete sig odrägligt.
Hade de varit under 20 hade jag bara sagt "you live and learn". Det verkar inte dessa två ha gjort. Och tyvärr är det så att beter du dig som en fylleapa, kvinna som man, så förminskar du din musik.