2015-05-24, 01:32
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
är zelmerlöv en tvättäkta arier verkligen?han ser ju lite judisk ut.

Vad spelar det för roll?
2015-05-24, 01:33
Medlem
J0kerns avatar
Måns Zelmerlöw homofob:

– "Det är inte lika naturligt i och med att de inte skapar barn tillsammans"

- "Det naturliga är ju att det är man och kvinna som gör barn ihop och därmed får hela arten att fortplantas."

- "Någonstans måste det vara så att det finns en grundläggande tanke i oss från födseln att vi ska föra arten vidare, det tror jag finns i alla arter."

http://www.expressen.se/noje/mans-ze...ika-naturligt/

Dessa uttalanden måste ju svida hyfsat i nya HBTasdswaQ PK europa
2015-05-24, 01:33
Medlem
Som vanligt är Sverige så musikaliskt överlägset att svensk vinst blir ofrånkomlig.
Rysslands låt var ju dessutom skriven av svenskar så inte mer än rätt att Sverige vann.

Inatt skålar vi för Skåne Måns!
2015-05-24, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Då blir det gnäll för att det är vita män som är programledare.

Nej, en kvinna och en neger måste det blir.

Sätter mina pengar på Gina Dirawi och Kodjo Akolor.
2015-05-24, 01:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Måns låt är inte jättebra och fungerar mkt dåligt i radio när man inte kan se den häftiga scenshowen, sällsynt svagt startfält förövrigt och jag är jävligt glad att inte Ryssland vann, värre skitlåt får man leta efter....trots detta var det en spännande omröstning och Måns är en välförtjänt vinnare
2015-05-24, 01:35
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Starkt av Måns att ta avstånd från homosexualitet.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18586265.ab

Mycket bra, och starkt att våga göra så, i dagens inskränkta medieklimat. Måns säger det som vi 99,9% av befolkningen tänker i smyg, dvs att kärlek mellan man och kvinna är det som naturen har skapat oss för!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Sätter mina pengar på Gina Dirawi och Kodjo Akolor.
Är inte Özz Nujen en bubblare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Terrorattack av återvändande IS-svin är väl rätt oroväckande inför ESC i handlingsförlamade Sverige?

tror faktiskt att sverige är lite av fredat område för en större aktion. visst kan enstaka galna individer spränga sig själv i luften. men större välkoordinerade attacker? nja, tror faktiskt inte det.

om vi leker med tanken, med flera hundra döda, skulle inte en sådan opinion växa då som tvingar politikerna att mer eller mindre stänga landets gränser etc etc etc???

jag tror radikala gör klokt i att låta bli sverige.

sorry för off topic.
Medlem
Necrolusters avatar
Ingvar Oldsberg får gärna bli hela Europas mysgubbe nästa år.

Antingen han eller Leffe GW i full jaktutrustning och gröna gummistövlar från ÖoB.
2015-05-24, 01:36
Medlem
SMD FBs avatar
Täck taket på nya ullevi med lite poly film så är arenan klappad och klar för nästa år. Fast nu vet jag ju inte om Ullevi är för stort men i så fall så finns alltid trägårn.
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0kern
Måns Zelmerlöw homofob:

– "Det är inte lika naturligt i och med att de inte skapar barn tillsammans"

- "Det naturliga är ju att det är man och kvinna som gör barn ihop och därmed får hela arten att fortplantas."

- "Någonstans måste det vara så att det finns en grundläggande tanke i oss från födseln att vi ska föra arten vidare, det tror jag finns i alla arter."

http://www.expressen.se/noje/mans-ze...ika-naturligt/

Dessa uttalanden måste ju svida hyfsat i nya HBTasdswaQ PK europa
Den länken är lagd som bokmärke. Kan vara bra att ha till hands när/om man hamnar i en jubelkör över att homofoba Ryssland inte vann.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Måns låt är inte jättebra och fungerar mkt dåligt i radio när man inte kan se den häftiga scenshowen, sällsynt svagt startfält förövrigt och jag är jävligt glad att inte Ryssland vann, värre skitlåt får man leta efter....trots detta var det en spännande omröstning och Måns är en välförtjänt vinnare
Så är det. Men ESC är ju inte bara en låttävling utan även själva uppträdandet är jätteviktigt. Inte mer än rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in