2015-05-21, 09:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hennes sångröst verkar ju inte vara densamma heller. När hon var med i Talang (vad fan är Jag vill bli en stjärna som Hellenius pratade om?) så hade hon en djup röst och nådde höga toner.

Igår lät hon mer hes och hon ansträngde sig för att waila och sånt skit men kom inte upp till den nivån. Vilken jävla otur om rösten har vuxit bort eller liknande

Så där går det när man inte övar rösten varje dag utan bara pratar sig genom livet.
Seriösa sångerskor som vill satsa på sångkarriären övar sång och har röstvård varje dag vilket inte Zara verkar göra. Hade hon sjungit mer istället för att leka rebell hade hon varit på god väg att bli en stor artist, nu är hon på väg utför och andra tjejer har tagit hennes plats som artist.
Hon måste skärpa sig om hon ska bli en stor artist. Till och med Sabina Ddumba verkar ju vara mer seriös som artist än Zara Larsson.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2015-05-21 kl. 09:33.
Citera
2015-05-21, 11:33
Medlem
emma80s avatar
Risken är väl att Zara börjar provocera ännu mera och ta upp ännu mer medialt utrymme med sina olika utspel framöver.

Igår satt även Little Jinder, ett s.k. nytt stjärnskott, i en tv-soffa. Jinder var otroligt dryg, full och jobbig hos Filip och Fredrik i Kanal 5.

Har Sverige plats för två unga kvinnliga musiker som båda verkar vilja bli ihågkomna snarare för sitt dryga beteende i tv, tidningar och sociala medier snarare än för den musikkarriär de istället borde lägga sitt fokus och sin energi på?
Citera
2015-05-21, 11:45
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Har Sverige plats för två unga kvinnliga musiker som båda verkar vilja bli ihågkomna snarare för sitt dryga beteende i tv, tidningar och sociala medier snarare än för den musikkarriär de istället borde lägga sitt fokus och sin energi på?

Hey! Beteendet har funkat för Anna Book i många år nu, så kanske behöver Zara (och Jinder) helt enkelt få viktproblem och gnälla över detta i kvällspressen framöver?
Citera
2015-05-21, 13:45
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Risken är väl att Zara börjar provocera ännu mera och ta upp ännu mer medialt utrymme med sina olika utspel framöver.

Igår satt även Little Jinder, ett s.k. nytt stjärnskott, i en tv-soffa. Jinder var otroligt dryg, full och jobbig hos Filip och Fredrik i Kanal 5.

Little Jinder skriver på sin facebook:

Citat:
Fått mkt hat ang min medverkan i Breaking News igår. Vet inte vad jag ska säga om att jag e ett "white trash luder som borde hålla käften" osv. Men det är väl priset man får betala för att va med i kanal5program och tramsa om man inte e kille. Hade förstått den oväntat massiva kritiken om jag va full i aktuellt och pratade om ngt viktigt. Jag åt prinsesstårtewrap och drack tequila med två män som gjort karriär på att vara sig själva. Folk är sverigedemokrater och har varken humor eller självdistans.

https://www.facebook.com/littlejinder

Zara är iaf snyggare....
Citera
2015-05-21, 13:46
Medlem
My name is Earls avatar
Det är ju alla tonåringars dröm att "jobba med media" utan att fatta vad de ska göra, och hon säkert stolt över att hon hon får göra det, vad hon ska leva på när hon fyller 25, har hon inte blekaste aning om, för miljardär lär hon ju inte bli.
Citera
2015-05-21, 13:54
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Little Jinder skriver på sin facebook:

https://www.facebook.com/littlejinder

Zara är iaf snyggare....

Zara kan även skylla på sin ålder :evilgrin39" Jinder är över 25 år.
Citera
2015-05-21, 18:47
Medlem
slynan borde
dra lärdom av
amy diamond.

hon har varit
med länge..
utan att visa
upp sig, och
skämma ut
sig.

/HA
Citera
2015-05-22, 13:17
Medlem
AndersKullbergs avatar
Undrar hur hennes career prospects hade varit ifall hon inte lurats in i feministfällan där hon (kortsiktigt) har mer att tjäna på att göra "politiska utspel" om mensbilder på instagram, och istället satsat på hennes sångröst och att utveckla hennes musikaliska talang (som nämnts tidigare i tråden)? Kanske hade kunnat gå hur långt som helst! Men icke, jag tror vi får se det som att när man betalar folk med både uppmärksamhet för egot och pengar via några tillälliga extra försäljningar därför att man skriver, säger eller skriker saker som är trendigt "rebelliskt" så struntar folk (naiva unga kvinnor) i att förbättra basen för sitt framtida levebröd.

Någon dag dras ju mattan undan under hennes fötter, och det blir väl till att gråta ut i blaskorna om att "näthatet" gjorde att hon behövde ställa in sin turné (vi har redan hört den förr), då ingen ändå brydde sig om att boka skiten. Jag ser faktiskt henne rätt mycket som ett offer för omständigheterna, inte alla kvinnor är som Madonna, can't-be-fooled, drivna och intelligenta. Extremt få faktiskt. Kan endast tänka på Madonna i det här fallet faktiskt, hon hade ej fallit i fällan. Hennes politiska provokationer var hennes egna, och hon livnärde sig inte uteslutande på dem, jag kan tänka mig att hon till och med fick offra lite av sin karriär för att ha råd med utspelen. Zara är däremot en bortskämd liten svenska utan karaktär - och notera att jag enbart nämner Madonna i samma veva därför att de är varandras totala motsatser, inget annat.
Citera
2015-05-23, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Nåja, det är inte så mycket att uppröras över. Första gången jag ser programmet och det är uppenbarligen ännu en idiotshow för idioter som är typiskt för reklamkanaler typ TV4. Zara Larsson spelar spekulativt högljutt och krystat med i fjanteriet som väntat, allt för möjligheten att putsa sitt egna varumärke. Det är nästan komiskt uppenbart när man hör hennes dialekt och noterar hennes attityd och självförtroende att hon är uppväxt i den mer välbeställda delen av Stockholm...
Säga vad man vill om Vantör men inte fan är det "den mer välbeställda delen av Stockholm".
Citera
2015-05-23, 13:16
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Säga vad man vill om Vantör men inte fan är det "den mer välbeställda delen av Stockholm".

Där ser man. Jag hade fått för mig att hon var uppväxt på Östermalm, hennes dialekt antyder det.
Citera
2015-05-23, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Det finns något villaområde inom Vantör. Där tror jag villorna är lika dyra som i alla andra närförorter.
Citera
2015-05-23, 15:26
Medlem
Figzys avatar
Hon bor i Tallkrogen, Enskede.
Jag vet vilket hus också, då jag promenerar förbi det minst en gång i veckan,
men jag kan av naturliga skäl inte avslöja den exakta adressen här förstås.

Jag är själv uppvuxen där och skulle inte direkt kalla det överklass,
men övre medelklass får man nog säga och priserna är höga.
Senast redigerad av Figzy 2015-05-23 kl. 15:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in