2015-05-19, 16:08
Medlem
MrWalldemars avatar
Extrahera Cociliana

Tjena undrar om det finns något sätt att extrahera det goa ur hostmedicinen för att slipa allt magkrångel? MVH
Citera
2015-05-21, 12:55
Avslutad
Jag fick en flaska Cocillana, 250 ml. Jag drack upp hela på en gång, men det hände inget mer än att det kliade som fan. Jag äter Haldol 4 mg som inaktiverar det enzym som omvandlar kodein till morfin, är det samma med etylmorfin?
Citera
2015-05-23, 14:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Är cocillana unikt farligt tillsammans med alkohol?
Googlar man cocillana + alkohol får man massor med svar på hur livsfarligt det är och folk känner flera stycken som har kolat pga av det...??
Är just etylmorfinet extra farligt o blanda? Jag har skjutit heroin på fyllan och det har gått bra...

Anledningen till att jag frågar är att jag har varit vaken o silat 3g tjo samt druckit en sjutis vodka inatt...
Börjar bli rätt kokt nu o har bara en flarra cocilana för att stilla mina nerver!!

Känner mig lite halvfull och avbränd som ett as kan tilläggas.
Citera
2015-05-29, 02:02
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Är cocillana unikt farligt tillsammans med alkohol?
Googlar man cocillana + alkohol får man massor med svar på hur livsfarligt det är och folk känner flera stycken som har kolat pga av det...??
Är just etylmorfinet extra farligt o blanda? Jag har skjutit heroin på fyllan och det har gått bra...

Anledningen till att jag frågar är att jag har varit vaken o silat 3g tjo samt druckit en sjutis vodka inatt...
Börjar bli rätt kokt nu o har bara en flarra cocilana för att stilla mina nerver!!

Känner mig lite halvfull och avbränd som ett as kan tilläggas.

Lite sen men alkohol och cocillana tillsammans är rentav livsfarligt då man lätt kan få andningsdepression. Rekas ej!
Citera
2015-06-11, 19:53
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Varför kliar etylmorfin så fruktansvärt mycket? Använder andra starkare opioider regelbundet och får aldrig nån klåda längre men just Cocillana får mig att nästan klia sönder skinnet. Kan det va allergi kanske?
Citera
2015-06-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag fick en flaska Cocillana, 250 ml. Jag drack upp hela på en gång, men det hände inget mer än att det kliade som fan. Jag äter Haldol 4 mg som inaktiverar det enzym som omvandlar kodein till morfin, är det samma med etylmorfin?

Jag går på 1mg haldol, men får effekt utav hostmedicin (intog senast igår) det boostade iaf oxy en del. Blev mysigare s.a.s

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Varför kliar etylmorfin så fruktansvärt mycket? Använder andra starkare opioider regelbundet och får aldrig nån klåda längre men just Cocillana får mig att nästan klia sönder skinnet. Kan det va allergi kanske?

Samma här, får extrem klåda utav just cocillana, samma sak med kodein jämfört med oxynorm/contin.
Senast redigerad av Dicevy 2015-06-12 kl. 08:44.
Citera
2015-06-18, 13:49
Medlem
JastinBeburs avatar
tog 30ml cocillana kl 05:00 idag. Kan jag börja supa?
Citera
2015-06-18, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JastinBebur
tog 30ml cocillana kl 05:00 idag. Kan jag börja supa?

ja de kan du med all säkerhet
Citera
2015-07-11, 01:03
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Förord:

Neutrala Effekter:
Klåda

Skulle just fråga, men där fick jag svaret. Jag drogar inte alls, men cocilana är det enda som hjälper när jag får min hosta, så jag har alltid en flaska hemma. Men efter jag tagit föreskriven dos, så får jag svårt att sova, svårt att pinka och hela kroppen börjar klia, över allt.
Men det är alltså en vanligt förekommande neutral bieffekt. Inget att oroa sig över.
Tack.
Citera
2015-07-30, 22:25
Medlem
dumjaes avatar
Har druckit Cocillana flera gånger, får alltid lite klåda, men de är ju normalt. Men senaste gången fick jag riktig jobbig klåda över hela kroppen med nässelutslag överallt typ, höll på bli tokig som de klia, svullna även upp i ansiktet och va svullen under ögen tom. dagen efter. Varför blev de så? Har ja utvecklat nån sorts allergi mot substansen eller nåt? Har inte testat dricka de efter händelsen. Tråkigt om jag inte kommer kunna dricka de mer, gillades mycket
Citera
2015-07-30, 22:55
Medlem
lääz_kellys avatar
Cocillana - alltså Etylmorfin - är den enda opiat som ger mig klåda, och den klådan är EXTREM. Går inte att jämföra med något annat.. Kan stoppa i mig 300mg OxyContin, men den enda klådan jag får där är att det kliar lite på ballarna.. Cocillana är godsend när man vill klia sig
Citera
2015-08-08, 01:59
Medlem
415brushans avatar
va ett jävla tjat om klåda hit klåda dit. ta inte skiten då om det är så jobbigt?

personligen har jag aldrig känt nån klåda på etylmorfin. faktiskt knappt på några opiater alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in