2015-05-19, 17:29
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Bara jag som rensar varje våning till 100% som en liten jude oavsett om bossen är död eller inte? o.O
Beror på vilken karta det är och vad jag farmar.
Citera
2015-05-19, 23:51
Medlem
SynXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
I mina ögon saknas det sociala oavsett om du är med i en klan eller inte. När rifts tar ~2 min tappar man för mycket tid om man ska hålla på att skriva till folk. Jag tycker att bästa lösningen är att hitta folk du trivs att spela med och kör sen skype (eller annat kommunikationsprogram). Förstår att det kan bli problem om man inte spenderar några timmar i veckan så man kan hitta likasinnade. Då kanske det underlättar med klan.

Jo, visst. Tänkte mest om man sitter och slölirar lite, så är det alltid skönt med lite underhållning i en klanchat. Men på något sätt kanske det inte är ett sånt typ av spel.

Dock förövrigt på min 70 Hardcore wizard idag, drygt som fan! Verkligen inte fair, då det var mitt grafikkort som slutade svara mitt i en rift, skärmen blev helt svart i 1 minut och när bilden kom tillbaka var jag död. Surt!
Citera
2015-05-20, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SynX
Jo, visst. Tänkte mest om man sitter och slölirar lite, så är det alltid skönt med lite underhållning i en klanchat. Men på något sätt kanske det inte är ett sånt typ av spel.

Dock förövrigt på min 70 Hardcore wizard idag, drygt som fan! Verkligen inte fair, då det var mitt grafikkort som slutade svara mitt i en rift, skärmen blev helt svart i 1 minut och när bilden kom tillbaka var jag död. Surt!

Inte kul när sånt händer. Men jag tycker inte att det finns någon riktig incentive för att köra HC när grifts introducerades. Kör du endast HC?
Citera
2015-05-20, 14:21
Medlem
så.. nu när jag kan slakta en greater rift 100 på 4 minuter, vad gör jag nu? va finns det att göra?
Citera
2015-05-20, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
så.. nu när jag kan slakta en greater rift 100 på 4 minuter, vad gör jag nu? va finns det att göra?

Såg att folk hade gjort det på PTR pga buggar, vem fan bryr sig om sånt? Det hade folk gjort för 10 månader sedan redan.

Någon som har listan på hur mycket progress olika mob-typer ger?
Senast redigerad av Illsuionist 2015-05-20 kl. 16:03.
Citera
2015-05-21, 00:33
Medlem
Citat:

Fortsätta drömma
Citera
2015-05-21, 09:08
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulborn
Fortsätta drömma

Det är inte en dröm, så länge man spelar på konsol är till och med vanligt med alla dessa ryska vapen.

Det har även funnits exploits på PTR och ibland live som teoretiskt skulle kunna få dig upp till dessa nivåer, dock har de vad jag vet inte använts på PC för att komma just dit.
Citera
2015-05-21, 10:46
Medlem
Precis, jag har ett ryskt svärd. Så vad kan man mer göra?
Citera
2015-05-21, 11:31
Medlem
scarlots avatar
Tjena gubbs!
Har dps så jag slaktar allt i min väg, på min monk MEN.. Jag tål inget stryk. 0. Jag är klenare än en buske blåbär i en skogsbrand i förenta staterna.
Så nu till min fråga. Hur ska jag prioritera defensiva stats? Vilka paragonpoäng ska jag sätta vart?

Länkar min armory, så kan ni få se lite hur det ser ut idag:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Scarlot-2932/hero/60584830

Tacksam för svar
Citera
2015-05-21, 12:46
Medlem
Lanoos avatar
Citat:

Du slutar fuska din lilla rackare!
Lirade med en kille igår som var paragon +3000 och krävde att han skulle köra med laglig gear. Ha, killen hade noll koll och var chanslös när jag öppnade en grift 50. Han klarade inte ens av att spela när jag drog honom 100%.
Så kasta ditt professional russian fast sword med trippelsocket och 22,000 i dps.
Jag har testat fusk med DH en vända och klarade då grift 100 på dryga 30sec. Det är bara löjligt och inte det minsta kul. Var iofs skönt att fixa bloodshard-cappen på 1500 istället för 500 :P
Citera
2015-05-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Tjena gubbs!
Har dps så jag slaktar allt i min väg, på min monk MEN.. Jag tål inget stryk. 0. Jag är klenare än en buske blåbär i en skogsbrand i förenta staterna.
Så nu till min fråga. Hur ska jag prioritera defensiva stats? Vilka paragonpoäng ska jag sätta vart?

Tacksam för svar

Du har rätt dåliga rolls på din gear. Kör rifts och få nya items. Fixa din Taeguk till rank 25 så får du armor också, min toughness med max stack taeguk är ~47m.

Det är också helt uppenbart att du får fixa en socket på din hjälm, det är den viktigaste att ha efter vapen och ring/ammy. Antingen så kör du +41% bonus XP för att få snabba paragons eller så kör du +23% liv. (eller cooldown reduction).

Skills och rolls är jag inte så bra på om monks, någon annan får svara.
Citera
2015-05-21, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Tjena gubbs!

Tacksam för svar

http://us.battle.net/d3/en/item/spirit-guards
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här