2015-05-20, 14:16
  #28117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Djurgårdens FINA grabbar

För den som vill skratta lite till.

DFG - a rape story

" Det var inget organiserat, som i dag. Vi i Djurgården var slagpåsar. Fyra AIK:are kunde jaga iväg tusen av oss. Men jag minns en match där vi mötte AIK. En enda av våra killar stod upp för sig, tog strid. Jag kände att jag ville bli som han. Jag vill kunna försvara våra färger.
Johan säger att det som först var ”överlevnadsinstinkt” senare övergick till något annat."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article10591742.ab


Kanske inte är så jävla konstigt att DFG aldrig varit nr:1

Vill verkligen inte kritisera Djurgårn men de gör ju förfan inget för att bli bättre liksom, och efter skämt projektet För evigt trogen måste man fråga vad dom fan håller på med.

Aldrig varit nummer 1 dom var väl för fan nummer 1 under hela slutet av 90 och början av 2000-talet..... det behöver man inte vara DIF för erkänna.
Citera
2015-05-20, 15:45
  #28118
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Jag fattar inte varför man ska skämma ut sig i media för. Det skapar bara sprickor. Snubben är ju virrig som fan till råga på allt.

Du är en jävla fitta med för stor käft. Vad gör du ens i den här tråden? Oavsett lagtillhörighet så är den där personen som du anser "skämmer ut sig" en legend inom detta. Till råga på allt så har jag för mig du påstått du har DIF-sympatier? Du är INGENTING och vet INGENTING.
__________________
Senast redigerad av LillaLaban 2015-05-20 kl. 15:47.
Citera
2015-05-20, 16:45
  #28119
Medlem
Defensivistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLaban
Du är en jävla fitta med för stor käft. Vad gör du ens i den här tråden? Oavsett lagtillhörighet så är den där personen som du anser "skämmer ut sig" en legend inom detta. Till råga på allt så har jag för mig du påstått du har DIF-sympatier? Du är INGENTING och vet INGENTING.

Även om det ovan inte var riktat till mig så kändes det på plats med ett svar.
Nej, du har missförstått allt. Du är ingenting, Stefan är ingenting. Inte ens värda att kalla fittor med för stora käftar. Jävla pajasar är ni hela bunten. Ni förstör fotbollen.

Sinnessjukt att ni inte får medicin för era sjukdomar, dampbarn.

Kan ni sluta tro att ni är coola för att ni samlas ett gäng medelålders män med drogbesvär och brottas? Absurt att du tar dig ton mot någon när du själv är helt väck.

Idioti när den är som sämst.
Citera
2015-05-20, 19:52
  #28120
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Aldrig varit nummer 1 dom var väl för fan nummer 1 under hela slutet av 90 och början av 2000-talet..... det behöver man inte vara DIF för erkänna.
Det behöver man absolut vara DIF för att ...
Citera
2015-05-20, 22:13
  #28121
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLaban
Du är en jävla fitta med för stor käft. Vad gör du ens i den här tråden? Oavsett lagtillhörighet så är den där personen som du anser "skämmer ut sig" en legend inom detta. Till råga på allt så har jag för mig du påstått du har DIF-sympatier? Du är INGENTING och vet INGENTING.

Äntligen någon som säger ifrån. Tror nog alla som är ett uns ITK i sthlm vet vem det är.
Citera
2015-05-20, 23:33
  #28122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defensivista
Även om det ovan inte var riktat till mig så kändes det på plats med ett svar.
Nej, du har missförstått allt. Du är ingenting, Stefan är ingenting. Inte ens värda att kalla fittor med för stora käftar. Jävla pajasar är ni hela bunten. Ni förstör fotbollen.

Sinnessjukt att ni inte får medicin för era sjukdomar, dampbarn.

Kan ni sluta tro att ni är coola för att ni samlas ett gäng medelålders män med drogbesvär och brottas? Absurt att du tar dig ton mot någon när du själv är helt väck.

Idioti när den är som sämst.
Du gör bort dig själv. De flesta vet att han är en legendar inom ligistsverige, ja du läste rätt, inom ligistsverige. Ingen har nämnt något annat. Du kanske är en legendar bland alla socialbidragstagare eftersom du verkar ha haft det väldigt knapert. Jag har i grunden ingen respekt för folk som lever/har sökt soc-bidrag men bara för det så slänger jag inte ur mig massor med skällsord och kallar er allt möjligt skit. Ärligt talat, B är en legendar inom huliganismen, andra är legendarer inom annat.

Kliv ned från din höga häst och fokusera på viktigare saker än att kalla folk för saker och ting.
Citera
2015-05-21, 00:46
  #28123
Medlem
Defensivistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Du gör bort dig själv. De flesta vet att han är en legendar inom ligistsverige, ja du läste rätt, inom ligistsverige. Ingen har nämnt något annat. Du kanske är en legendar bland alla socialbidragstagare eftersom du verkar ha haft det väldigt knapert. Jag har i grunden ingen respekt för folk som lever/har sökt soc-bidrag men bara för det så slänger jag inte ur mig massor med skällsord och kallar er allt möjligt skit. Ärligt talat, B är en legendar inom huliganismen, andra är legendarer inom annat.

Kliv ned från din höga häst och fokusera på viktigare saker än att kalla folk för saker och ting.

Hahaha. Var ska man börja? För det första är det du som gör bort dig som gräver upp ett gammalt inlägg om när jag EN GÅNG för 10 år sedan (då du inte ens börjat skolan, än mindre skaffat dig ett favoritlag) under en krismånad sökte lite ersättning. Hade du dessutom läst vidare hade du sett att jag inte fick ett korvöre från staten. Och vad i hela fridens namn har det med huliganism att göra? Så nej du, lillgrabben, det är du som gör bort dig men det är också du som är för trög för att fatta det själv.

Dessutom, för att gå in på själva sakfrågan, så har du ju själv skrivit svaret. SKA VI VISA RESPEKT FÖR LIGISTER HELT PLÖTSLIGT ELLER? Och när ifrågasatte jag ens hans "legendstatus" bland er snorungar? Att vara ligistlegend är samma sak som att vara smartast i särskolan.

Jag garvar åt ditt försök till svar. På riktigt ett av det sämsta "svar på tal" jag någonsin fått. Scum of the earth är vad du och dina kumpaner är då du inte ens kan kontra med något bättre. Särskolebarn återigen är en annan synonym. Dags att införa vuxendagis åt er möjligtvis, men ni kan lika gärna fortsätta förstöra era patetiska liv i godan ro medan vi andra håller tummarna att era böghögar går överstyr och ni alla avlider.

Dessutom tar ni er själva på för stort allvar. Ingen är rädd för en svensk huligan och ingen respekt förtjänar ni heller för den delen.

Äckel.

Ja, du läste rätt - äckel.
Citera
2015-05-21, 00:47
  #28124
Medlem
Defensivistas avatar
Kan för övrigt argumentera bort dig i all evighet men inser nu efter att ha skrivit tre inlägg i tråden att det inte är någon idé att ens diskutera med er. Huvudlösa är nyckelordet. Snart förhoppningsvis bokstavligen.
Citera
2015-05-21, 00:56
  #28125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defensivista
Hahaha. Var ska man börja? För det första är det du som gör bort dig som gräver upp ett gammalt inlägg om när jag EN GÅNG för 10 år sedan (då du inte ens börjat skolan, än mindre skaffat dig ett favoritlag) under en krismånad sökte lite ersättning. Hade du dessutom läst vidare hade du sett att jag inte fick ett korvöre från staten. Och vad i hela fridens namn har det med huliganism att göra? Så nej du, lillgrabben, det är du som gör bort dig men det är också du som är för trög för att fatta det själv.

Dessutom, för att gå in på själva sakfrågan, så har du ju själv skrivit svaret. SKA VI VISA RESPEKT FÖR LIGISTER HELT PLÖTSLIGT ELLER? Och när ifrågasatte jag ens hans "legendstatus" bland er snorungar? Att vara ligistlegend är samma sak som att vara smartast i särskolan.

Jag garvar åt ditt försök till svar. På riktigt ett av det sämsta "svar på tal" jag någonsin fått. Scum of the earth är vad du och dina kumpaner är då du inte ens kan kontra med något bättre. Särskolebarn återigen är en annan synonym. Dags att införa vuxendagis åt er möjligtvis, men ni kan lika gärna fortsätta förstöra era patetiska liv i godan ro medan vi andra håller tummarna att era böghögar går överstyr och ni alla avlider.

Dessutom tar ni er själva på för stort allvar. Ingen är rädd för en svensk huligan och ingen respekt förtjänar ni heller för den delen.

Äckel.

Ja, du läste rätt - äckel.

Återigen visar du att du inte kan hålla en diskussion på en seriös nivå utan att sjunka till en 15-årings nivå.

Ha ett bra liv och försök hålla dig borta från bidragspengar.
__________________
Senast redigerad av SystemResearch 2015-05-21 kl. 01:03.
Citera
2015-05-21, 01:06
  #28126
Medlem
Defensivistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Återigen visar du att du inte hålla en diskussion på en seriös nivå utan att sjunka till en 15-årings nivå.

Ha ett bra liv och försök hålla dig borta från bidragspengar.

Hahaha. För roligt att "huliganförespråkare" av alla försöker lära en om ekonomi. Hur räknar ni pengar? I Cheeseburgare, öl eller uppercuts?

Men absolut, detsamma.

PS. Det finns kampsport. Där utses åtminstone en vinnare. Här är ju alla bara förlorare. DS.
Citera
2015-05-21, 03:46
  #28127
Medlem
Det här med olika intressen.. det går inte in hos vissa tydligen.
Citera
2015-05-21, 07:23
  #28128
Medlem
.
__________________
Senast redigerad av crewcutcrew 2015-05-21 kl. 07:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in