Citat:
Ursprungligen postat av
SystemResearch
Du gör bort dig själv. De flesta vet att han är en legendar inom ligistsverige, ja du läste rätt, inom ligistsverige. Ingen har nämnt något annat. Du kanske är en legendar bland alla socialbidragstagare eftersom du verkar ha haft det väldigt knapert. Jag har i grunden ingen respekt för folk som lever/har sökt soc-bidrag men bara för det så slänger jag inte ur mig massor med skällsord och kallar er allt möjligt skit. Ärligt talat, B är en legendar inom huliganismen, andra är legendarer inom annat.
Kliv ned från din höga häst och fokusera på viktigare saker än att kalla folk för saker och ting.
Hahaha.

Var ska man börja? För det första är det du som gör bort dig som gräver upp ett gammalt inlägg om när jag EN GÅNG för 10 år sedan (då du inte ens börjat skolan, än mindre skaffat dig ett favoritlag) under en krismånad sökte lite ersättning. Hade du dessutom läst vidare hade du sett att jag inte fick ett korvöre från staten. Och vad i hela fridens namn har det med huliganism att göra? Så nej du, lillgrabben, det är du som gör bort dig men det är också du som är för trög för att fatta det själv.
Dessutom, för att gå in på själva sakfrågan, så har du ju själv skrivit svaret. SKA VI VISA RESPEKT FÖR LIGISTER HELT PLÖTSLIGT ELLER? Och när ifrågasatte jag ens hans "legendstatus" bland er snorungar? Att vara ligistlegend är samma sak som att vara smartast i särskolan.
Jag garvar åt ditt försök till svar. På riktigt ett av det sämsta "svar på tal" jag någonsin fått. Scum of the earth är vad du och dina kumpaner är då du inte ens kan kontra med något bättre. Särskolebarn återigen är en annan synonym. Dags att införa vuxendagis åt er möjligtvis, men ni kan lika gärna fortsätta förstöra era patetiska liv i godan ro medan vi andra håller tummarna att era böghögar går överstyr och ni alla avlider.
Dessutom tar ni er själva på för stort allvar. Ingen är rädd för en svensk huligan och ingen respekt förtjänar ni heller för den delen.
Äckel.
Ja, du läste rätt - äckel.