2015-05-18, 17:27
  #28105
Medlem
Mr TTTTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Jo det stämmer. Ville bara få honom att förstå vilket självmål det där inlägget var då han är frälst i ligistscenen och dessutom är Djurgårdare.
Citera
2015-05-18, 19:34
  #28106
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Googlade honom men hittade ingen berättelse, varför är han så stor inom Dfg?
Edit: Hittade en artikel på Aftonbladet om en DFGare från 2005. Så han var tydligen med när DFG startade.
Jag tror det är en annan legend på B som intervjuvas i AB.
B&B, två av det gamla gardets tunga grabbar.
Citera
2015-05-18, 20:24
  #28107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jag tror det är en annan legend på B som intervjuvas i AB.
B&B, två av det gamla gardets tunga grabbar.

Ja så är det, men han som intervjuas i AB syns också i videon vid vissa sekvenser.
Citera
2015-05-18, 20:53
  #28108
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jag tror det är en annan legend på B som intervjuvas i AB.
B&B, två av det gamla gardets tunga grabbar.

Ja, det är det "första B:et" som intervjuas i AB. Journalisten hade kommit hem till honom när han var asbakis, knackat på dörren, och han fattade knappt vad hon menade när hon frågade om hon fick intervjua honom. 5000:- och gratis öl under hela intervjun blev dealen till slut. Hans fejk-Burberry , den han har på bilden, är ju en historia i sig.

Angående det "andra B:et", aka "B-b-b" så är han, virrig eller ej, en av DIF:s legender. Jag är Gnagare men kan villigt erkänna att han är en av deras mest legendariska grabbar.
Citera
2015-05-19, 05:19
  #28109
Medlem
Defensivistas avatar
Vet inte vad som är mest pinsamt egentligen? Ni som sitter här och våldsrunkar dag in och dag ut eller den där Stefan Bodingh i klippet? Går ju inte att förstå ett ord av vad han sluddrar om över sin vidriga pytt.

Legendarisk hit och dit - om den där snubben är känd i kretsarna vill man inte ens veta vilka andra mongon som deltar i dessa böghögar. Men för all del, fortsätt era hyllningar till dessa rikspuckon.

För övrigt så har han en obehagligt asful keps på sig. Rimmar ju ganska dåligt med hans påklistrade destruktivitet men desto bättre med den mycket påtagliga kokspsykos han stoltserar med.

Berit ska dock ha cred som orkar stå ut med dessa fjantar.
Citera
2015-05-19, 05:27
  #28110
Medlem
Defensivistas avatar
Och en relevant fråga på det. Vad bråkar ni ens om? Era lag är lika jävla dåliga ändå.
Citera
2015-05-19, 09:24
  #28111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://www.youtube.com/watch?v=YJgn-Ka7CZ8

Snälla dfg, tänk på bordsskicket, inför kamera och allt!
För övrigt borde alla som kan stödja Berit, oavsett klubbtillhörighet.

Vilken tragisk nerknarkad luffare, är han hemlös också?
Citera
2015-05-19, 18:34
  #28112
Medlem
Några Helsingborgare här som är sugna på att veva inför morgonens match? pm:a mig!
__________________
Senast redigerad av THEGAME-898 2015-05-19 kl. 18:50.
Citera
2015-05-20, 02:55
  #28113
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://www.youtube.com/watch?v=YJgn-Ka7CZ8

Snälla dfg, tänk på bordsskicket, inför kamera och allt!
För övrigt borde alla som kan stödja Berit, oavsett klubbtillhörighet.

Herregud vilken pundare.
Citera
2015-05-20, 06:40
  #28114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Herregud vilken pundare.


Djurgårdens FINA grabbar

För den som vill skratta lite till.

DFG - a rape story

" Det var inget organiserat, som i dag. Vi i Djurgården var slagpåsar. Fyra AIK:are kunde jaga iväg tusen av oss. Men jag minns en match där vi mötte AIK. En enda av våra killar stod upp för sig, tog strid. Jag kände att jag ville bli som han. Jag vill kunna försvara våra färger.
Johan säger att det som först var ”överlevnadsinstinkt” senare övergick till något annat."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article10591742.ab


Kanske inte är så jävla konstigt att DFG aldrig varit nr:1

Vill verkligen inte kritisera Djurgårn men de gör ju förfan inget för att bli bättre liksom, och efter skämt projektet För evigt trogen måste man fråga vad dom fan håller på med.
Citera
2015-05-20, 11:29
  #28115
Medlem
DFG var i mina ögon nr 1 större delen av -90 talet... Och aspirant till Nr ett en bit in på 2000- talet..

Tiderna förändras men historien finns alltid kvar och ska bevaras..



[quote=paradox88|53405719]Djurgårdens FINA grabbar



"Kanske inte är så jävla konstigt att DFG aldrig varit nr:1 "
Citera
2015-05-20, 11:36
  #28116
Medlem
Tjohoo72s avatar
Adonis!! kom tillbaka till forumet - bara massa 17-åringar från 08 som skriver nu... dina inlägg var ju i alla fall roande

Ser personligen fram mot två hemmamatcher mot råttorna och aporna nu närmsta veckorna - ni kommer bli varmt mottagna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in