Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Kati
Jag tror det är en annan legend på B som intervjuvas i AB.
B&B, två av det gamla gardets tunga grabbar.

Ja, det är det "första B:et" som intervjuas i AB. Journalisten hade kommit hem till honom när han var asbakis, knackat på dörren, och han fattade knappt vad hon menade när hon frågade om hon fick intervjua honom. 5000:- och gratis öl under hela intervjun blev dealen till slut. Hans fejk-Burberry , den han har på bilden, är ju en historia i sig.
Angående det "andra B:et", aka "B-b-b" så är han, virrig eller ej, en av DIF:s legender. Jag är Gnagare men kan villigt erkänna att han är en av deras mest legendariska grabbar.