Citat:
Ursprungligen postat av
Flashsmash
Om du kan lova det borde du även kunna säga vilket offentligt möte (lögnaren) Helin skulle ställa upp på. Ett möte med Jesus kanske?
Hade vadslagning varit tillåten på detta forum så hade jag kunnat slå vad om att jag kan få ett möte med honom rakt av, utan omsvep, och att han under mötets gång inte hade kunnat ducka för en enda fråga utan att göra åtlöje av sig själv.
Det är enkelt för journalister att boka möten med personer. Svårigheten är att få mötet bokat för att diskutera det man FAKTISKT vill disutera. Alla journlister använder svepskäl när de skall boka möten med människor de avser avmaska och hänga ut, av naturliga skäl, eftersom människor i medias skottglugg sällan är intresserade av att befinna sig där.
Avpixlat ÄR Media, hur man än vrider och vänder på det, och media är "Ondskans Axelmakt" oavsett vilket förpackning det maskeras i.. Media som Media, och Journalist som Journalist.
Om jag skulle begära ett möte med ledaren för N.U. och samtidigt vara öppen med hur jag tänkt slakta honom intellektuellt, ideologiskt och mediamässigt sett, hade han då varit helt OK med att ställa upp på denna intervju enbart på grund av anledningen att han ingenting har att dölja ändå?