2015-05-18, 17:32
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcock
Ett förslag är att man låter 20 blattar driva omkring där en vecka å se vad som hände.
Plus en tiggar-zigenare utanför varje villa.
Citera
2015-05-18, 17:36
Bannlyst
Se till att organisera blattar och zigenare att vilja vistas utanför Jan "konstiga axlar" Helins hem. Som tips kan man hjälpa zigenarna dit och lära dem, att där bor vita rika människor som mer än gärna vill hjälpa alla zigenare och kaosblattar från tredje världen.
Citera
2015-05-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Finns iaf tre flyktingboenden på Södermalm.
http://www.stockholm.se/Fristaende-webbplatser/Fackforvaltningssajter/Socialtjanstforvaltningen/Ensamkommande-flyktingungdomar/Boenden-for-ensamkommande-flyktingungdomar/?acceptcookies=true

En piss i mississippi. - Stockholms kommun är 15% av befolkningen och bör därför ta emot 15% av alla som söker asyl. Överallt i Europa hittar man islamiserade ghetton i innerstäderna, - ex London, Amsterdam, Paris, Barcelona, Athen, Berlin, köpenhamn osv osv. Men INTE i Stockholms innerstad.
Citera
2015-05-18, 21:34
Medlem
På kort tid har nu både NU & SMR gjort två aktioner som ändå bör anses relativt provokativa av pk eliten.

Kommer det att tas upp i media? Eller ser man det bara som något negativt att ge uppmärksamhet till något man själv begått/förespråkar?

Vad kan tänkas komma härnäst? Zigenarbröllop?
Citera
2015-05-18, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Du vet om att dina MentalaMutant Krafter som fungerar så suveränt på natten i drömmen inte
fungerar alls lika bra på dagen i verkligheten, eller?

Vad Du tror om vad jag Gör och inte Gör när jag blir utsatt för karmiskt icke-legitimerade attacker spelar mindre roll för den här världens fortsatta utveckling. Det viktiga är vad som faktiskt Görs för att stävja utveckling som annars riskerar att destabilisera vår värld om den tillåts fortsätta ostört.

Citera
2015-05-18, 21:47
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Fast sådana frågor tar man ju upp på företagets bolagsstämma (vem som helst kan gå på en sådan) snarare än via personliga intervjuer.

och det är dåligt exakt varför? Vi snackar Aftonhoran här. Allt som försämrar deras resultat (och slutligen kör deras näsa i jorden) är bra, för oss.

som sagt, det är väl inte så konstigt att de får problem med att få en intervjutid om det de vill prata om är sådant som Veckans Affärer brukar ta upp. Avpixlat är ju inte någon affärspress direkt.
Jag lovar dig, Jan Helin hade inte sagt ja till ett möte med Hänt i Veckan heller, om det hade varit samma ämne.

Om du kan lova det borde du även kunna säga vilket offentligt möte (lögnaren) Helin skulle ställa upp på. Ett möte med Jesus kanske?
Citera
2015-05-18, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Om du kan lova det borde du även kunna säga vilket offentligt möte (lögnaren) Helin skulle ställa upp på. Ett möte med Jesus kanske?

Hade vadslagning varit tillåten på detta forum så hade jag kunnat slå vad om att jag kan få ett möte med honom rakt av, utan omsvep, och att han under mötets gång inte hade kunnat ducka för en enda fråga utan att göra åtlöje av sig själv.

Det är enkelt för journalister att boka möten med personer. Svårigheten är att få mötet bokat för att diskutera det man FAKTISKT vill disutera. Alla journlister använder svepskäl när de skall boka möten med människor de avser avmaska och hänga ut, av naturliga skäl, eftersom människor i medias skottglugg sällan är intresserade av att befinna sig där.
Avpixlat ÄR Media, hur man än vrider och vänder på det, och media är "Ondskans Axelmakt" oavsett vilket förpackning det maskeras i.. Media som Media, och Journalist som Journalist.

Om jag skulle begära ett möte med ledaren för N.U. och samtidigt vara öppen med hur jag tänkt slakta honom intellektuellt, ideologiskt och mediamässigt sett, hade han då varit helt OK med att ställa upp på denna intervju enbart på grund av anledningen att han ingenting har att dölja ändå?
Senast redigerad av Morality.Cripples 2015-05-18 kl. 22:22.
Citera
2015-05-18, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyberPolice
"Man borde..."
"Någon borde..."
"Kan inte någon..."
"Se till att..."

Gör det själv, ingen annan kommer göra det åt dig!

Men se för i helvete till att det sker organiserat och med en ledare/organisatör som i alla fall har en tillstymmelse till mediastrategisk utbildning.

Sant är att många journalister besöker folks hem i tid och otid, men hur många av dem lägger upp filmen på youtube sen?
Många motargument jag fått i denna tråd belyser hur oetiskt journalister kan bete sig, men .. N.U. går ju faktiskt steget längre, trots allt.

Hade man haft en tillstymmelse till Nationell Integritet så hade man i alla fall släppt filmjäveln på en server som bekostas av Ledningen och som har en ansvarig utgivare.. Men neeej då, här går man och väljer alla foliehattars anonyma skitkanal för publicering och ...

Citera
2015-05-18, 22:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
En piss i mississippi. - Stockholms kommun är 15% av befolkningen och bör därför ta emot 15% av alla som söker asyl. Överallt i Europa hittar man islamiserade ghetton i innerstäderna, - ex London, Amsterdam, Paris, Barcelona, Athen, Berlin, köpenhamn osv osv. Men INTE i Stockholms innerstad.
Men du sa ju att du visste säkert att Södermalm inte tagit emot en enda flykting på 20 år? Jag får inte ihop det? Ljög du eller höftade du?
Stockholm Stad har minst 8 boenden.
Varför vill du ha ghetton, trodde inte du gillade ghetton överfulla av utlänningar? Är det inte bättre att blanda upp?
Får inte ihop det här, förklara gärna.
Senast redigerad av Dofterna 2015-05-18 kl. 22:47.
Citera
2015-05-18, 23:50
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
som sagt, det är väl inte så konstigt att de får problem med att få en intervjutid om det de vill prata om är sådant som Veckans Affärer brukar ta upp. Avpixlat är ju inte någon affärspress direkt.
Jag lovar dig, Jan Helin hade inte sagt ja till ett möte med Hänt i Veckan heller, om det hade varit samma ämne.
Hans sekreterare har upprepade ggr sagt att om så statsministern eller kungen ringer så får de nej, då får bara mejla Jan. Yeah right. Han har brandväggar som sållar bort det minsta han inte har lust att prata om. Och när han inte svarar på mejl, vad gör du då om du vill fråga honom något?
Åter igen. Om han vägrar att svara på frågor totalt men samtidigt skickar sitt smutsiga fotfolk hem till privatpersoner för att hota. Då får man ta att någon kommer hem till en till slut.
Citera
2015-05-19, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Och det är ju bra. Kasta in bränsle på elden.
Citera
2015-05-19, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
På kort tid har nu både NU & SMR gjort två aktioner som ändå bör anses relativt provokativa av pk eliten.

?

Vilken är den andra aktionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in