2015-03-05, 15:27
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Nån som provat Eldorado?

Huvva, fick peta bort brosk mellan tänderna i dagar efter att blivit bjuden på dem. Fast det var några år sedan iofs. Kanske blivit bättre?
Citera
2015-03-14, 13:34
Medlem
Jag tycker faktiskt att scans 90 grammare är helt ok.
Finns fyra sorters burgare för mig: dom man grillar på kolgrill själv, enbart nötfärs, dom man käkar på donken=akuthungrig, dom man köper i gatukök=slafsig Sibylla...
och dom man steker upp snabbt hemma när ungarna gapar
och man inte har tid till att göra kalops= frysta Scan.
Citera
2015-05-15, 01:03
Medlem
JerryCottons avatar
Någon som har ett utlåtande gällande Lidls irländska burgare?
Citera
2015-05-15, 12:17
Medlem
flummares avatar
Max kycklingburgare är bäst. Därefter kommer Scan högrev och därefter de övriga från Scan. Resten av de frysta går ofta inte att äta. Den stora tuben med typ 25 burgare i eller nått sånt med två svenska flaggor på är ibland jättebra o ibland jättetråkig.

Jag tycker frysta burgare smakar bättre än de färska färdigformade man kan köpa bland köttfärsen på ICA etc eller att forma själv av köttfärsen från en dylik butik. Bättre köttfärs finns såklart på andra ställen.
Citera
2015-05-18, 20:14
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Någon som har ett utlåtande gällande Lidls irländska burgare?

Ja, jag tycker att de är bra. Har skrivit något inlägg om dem i Lidl-tråden. De är inte helt olika Lindströms angusburgare, något sämre kanske men till ett betydligt lägre pris. Jag tycker att pris/prestanda-förhållandet är riktigt bra, det är klart bättre än de flesta andra frysburgare. De har ju ett par olika varianter. Irish beef är bra, Angus är eventuellt något lite bättre men ganska mycket dyrare (eller ja, typ tio spänn dyrare för fyra stycken, men det blir en del i procent av priset). Sen har de en med lök och grejer i, men sånt gillar jag inte så jag har inte provat den.
Citera
2015-05-18, 20:40
Medlem
Bertil85s avatar
Anammas frysta vego burgare tycker jag är godast. + säljs i 1kg för under 100lappen.

Hälsans kök vego burgare är också okej. Ingen större skillnad. Lite dyrare tror jag.
Senast redigerad av Bertil85 2015-05-18 kl. 20:57.
Citera
2015-05-21, 07:39
Medlem
Jag gillar lidls mckennedys burgare...Eller vad de nu heter. Väldigt tunna puckar som ligger bra i brödet ihop med salladen, gurkan, löken mm. Fast jag brukar ju ha ganska friskt med tillbehör. Hur den e med en mer basic burgare vette fan.
Senast redigerad av yokisuci 2015-05-21 kl. 07:43.
Citera
2015-05-23, 00:05
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Ja, jag tycker att de är bra. Har skrivit något inlägg om dem i Lidl-tråden. De är inte helt olika Lindströms angusburgare, något sämre kanske men till ett betydligt lägre pris. Jag tycker att pris/prestanda-förhållandet är riktigt bra, det är klart bättre än de flesta andra frysburgare. De har ju ett par olika varianter. Irish beef är bra, Angus är eventuellt något lite bättre men ganska mycket dyrare (eller ja, typ tio spänn dyrare för fyra stycken, men det blir en del i procent av priset). Sen har de en med lök och grejer i, men sånt gillar jag inte så jag har inte provat den.

Tackar för din input! Får bli att testköra Irish beef-varianten till att börja med.
Citera
2015-05-23, 10:00
ICA's frysta tycker jag är helt ok till ett bra pris. 8 x 90 g.
Citera
2015-05-25, 18:56
Medlem
Lindströms Lamm- eller Angusburgare helt klart.
Citera
2015-05-31, 18:46
Medlem
flaess avatar
Änglamarks hamburgare kan jag rekommendera.
Citera
2015-06-01, 23:20
Medlem
EastClintfoods avatar
Åkte förbi skällersta för många år sen, dom hade nån butik intill fabriken, lithells?

Där fanns det massa gott och handla och hamburgarna vad jag förstått är samma som sibylla har..
Den är väl nedlagd nu så, vad är mest prisvärt nu idag? Funkar Tulips egna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in