Citat:
Ursprungligen postat av
Feministiskman
Får jag fråga dig en personlig fråga vad exakt är det som får dig att bli feminist och ha feministiska åsikter? Hur är din politiska karta uppbyggd och hur tänker du kring den?
Utifall du hade velat svara på detta hade jag blivit jätteglad, då kan vi ha en diskussion om det sen, om du vill.
varför jag är det. för att jag vill inte stå i köket hela livet för att behaga någon äcklig man som tvingar mig till det och tror han är bättre än mig.
jag har inte blivit "feminist" för att jag blivit hjärntvättad eller av påtryckningar utan har alltid varit sån, dom flesta av er som tar illa upp är riktigt otrevliga själv så orkar knappt bry mig
ni är jättekonstiga som tycker jag ska redovisa saker och ni ska typ hålla koll på mig för att ni är män
vad vill jag ha då? bli respekterad som en vanlig människa. att inte alla hittar på skit om mig som inte stämmer när dom inte känner mig.
hade också viljat slippa bli kallad för psykiskt sjuk för att jag inte ville göra dom sakerna som någon bad mig om och slippa bli kallad psykiskt sjuk för att jag började äta hälsosammare mat. liksom denhär rätten att kommentera på allt kvinnor gör som att vi bara finns för att tillfredsställa
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Ahh precis så har jag uppfattat dig, att du har båda fötterna på jorden, och inte skriker ut allt negativt om män som andra debattörer gör här på forumet.
nej det stämmer hatar inte män bara vissa, och dåliga människor kan likaväl vara kvinnor