2015-05-10, 18:55
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vellder
Är bard nåt att ha?
Skulle säga att han är grym men väldigt svårt att spela "rätt" så att säga. Han är ganska meh ifall man bara är medioker med honom
Citera
2015-05-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Seju är ett säkert kort för vinst,Naut också

Ganska ironiskt att hon blev mer populär efter nerfen, fast tank metan i junglen fortsätter...
Citera
2015-05-12, 21:59
Medlem
kör fizz mid, undrar vilket core item satsar man på först?
brukar börja med lichbane, men sett att väldigt många kör morellonomicon istället?
någon som mainar eller iaf kör fizz som har någon tips?
Citera
2015-05-13, 23:18
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Vad tycker vi om nya champen Ekko?

http://eune.leagueoflegends.com/en/page/champion-reveal/ekko-boy-who-shattered-time

Citera
2015-05-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt

http://eune.leagueoflegends.com/en/page/champion-reveal/ekko-boy-who-shattered-time

Verkar effektiv i jungeln!
Citera
2015-05-14, 22:27
Medlem
Vassknivs avatar
Bara jag som har haft sjuka problem med lol senaste tiden? Slutar svara, disconnections osv..

Är på EUNE
Senast redigerad av Vasskniv 2015-05-14 kl. 22:30.
Citera
2015-05-14, 23:43
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Bara jag som har haft sjuka problem med lol senaste tiden? Slutar svara, disconnections osv..

Är på EUNE
Haft samma skit på euw, vettefan...
Citera
2015-05-15, 13:29
Medlem
PrinceMeandors avatar
Vad tycker ni om Ahri nuförtiden? Är hon fortfarande stark trots att de tog bort DFG och nerfade charmen?
Citera
2015-05-15, 13:36
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Vad tycker ni om Ahri nuförtiden? Är hon fortfarande stark trots att de tog bort DFG och nerfade charmen?
Beror väl på vad man "ska" göra med henne, men om du ska spela henne bara för hon finn så - nej. Antingen måste du va superbra med henne eller så måste du counterpicka någon hårt med henne.
Jag hade i varje fall inte spelat henne just nu då jag tycker det finns mycket bättre midlaners, typ Azir, Cassiopeia, Zed, LeBlanc.
Senast redigerad av irken 2015-05-15 kl. 13:46.
Citera
2015-05-15, 14:55
Medlem
saejverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor

Det beror på vem man möter, möter man någon som inte har så lång range som typ Katarina så är hon väll rätt OP. Personligen tycker jag hon är för lätt och tråkig att spela. Klart hon är stark osv, men det räcker med att man lagt halva sin kombo så står man där som ett fån utan mana sen. Så mana pots är att rekommendera early game, och be junglaren om blå.

Jag spelar mycket Diana och Katarina i mitten, Diana är väldigt OP och stark just nu men hon har också jävligt lite mana så blå är ett måste. Katarina är ju nästan alltid ett säkert kort, även om man blir sönder-countrad så är hon ändå lätt att roama och få kills med ändå, men hon är ju bannad nästan varenda game här nere så det kan man ju stryka.

Och fyfan vad jag älskar Luden's Echo btw, helt underbar på alla APs jag spelar, speciellt på Kat.

Någon som vet hur veigar är just nu? Har inte sett en Veigar i ranked på jag vet inte hur länge. Han borde ju fortfarande kunna nuka ner nästan vilken AP som helst? Funderar starkt på att köpa honom, men han verkar inte vara så meta just nu.
Citera
2015-05-15, 20:48
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saejvert
Det beror på vem man möter, möter man någon som inte har så lång range som typ Katarina så är hon väll rätt OP. Personligen tycker jag hon är för lätt och tråkig att spela. Klart hon är stark osv, men det räcker med att man lagt halva sin kombo så står man där som ett fån utan mana sen. Så mana pots är att rekommendera early game, och be junglaren om blå.

Jag spelar mycket Diana och Katarina i mitten, Diana är väldigt OP och stark just nu men hon har också jävligt lite mana så blå är ett måste. Katarina är ju nästan alltid ett säkert kort, även om man blir sönder-countrad så är hon ändå lätt att roama och få kills med ändå, men hon är ju bannad nästan varenda game här nere så det kan man ju stryka.

Och fyfan vad jag älskar Luden's Echo btw, helt underbar på alla APs jag spelar, speciellt på Kat.

Någon som vet hur veigar är just nu? Har inte sett en Veigar i ranked på jag vet inte hur länge. Han borde ju fortfarande kunna nuka ner nästan vilken AP som helst? Funderar starkt på att köpa honom, men han verkar inte vara så meta just nu.

Har spelat en del Diana men Ahris spelstil passar mig mycket bättre. Ahri är ju lite mer playmaker med sin charm och lite större mobility. Håller med om Ludens Echo superbra item på såväl AP Bruisers som Mages/Assassins.

Veigar verkar vara bortglömd. En vän till mig som spelat honom mycket gnäller över att nerfen på hans E har förstört honom helt. Den där lilla fördröjningen gör den tydligen busenkel att undvika. Sedan var ju inte Veigar särskilt populär innan heller.
Citera
2015-05-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt

Det blir säkert bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in