Sitter här dag 5 efter operationen där dom tog bort hela förhuden, och är lite orolig över lill-picken.
Dels har jag ett ganska fett blåmärke ett par centimeter under stygnen, alltså mitt på penis. Något konstigt med det?
Sen har jag ganska mycket svarta sårskorpor längs med operationssåret vid stygnen, antar att detta kan vara typ torkat blod? Har inte vågat tvätta/rycka bort dom då jag är rädd att det ska börja blöda som fan igen, nu är dom ganska hårda. Någon som upplevt något liknande?
Dessutom känns det som att längs med en centimeter har den lilla svullnaden som kommit från ingreppet "klistrat fast" sig i underkanten på ollonet. Känns inte helt hundra.
Borde man ringa urologen?
Annars har allting känns väldigt stabilt, har knappt haft ont alls och har inte heller varit lika svullet som jag trodde det skulle vara! Kan bero på att jag varit duktig på att hålla det i högläge.
Var dock rejält jobbigt första dagen, trodde jag skulle börja gråta så fort jag såg dicken.
Men nu både pissar jag och får stånd smärtfritt! Längtar nåt förbannat efter att soldaten ska få träffa det motsatta könet nu.