2015-05-16, 22:47
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Lite kaxigt av Porser.

"@FruktHamster: Till er som gråter över hur @LuleaHockey äger Sillyn:
Kan ni inte samlas på en plats så jag kan slicka i mig alla era salta tårar samtidigt?"
Citera
2015-05-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Lite kaxigt av Porser.

"@FruktHamster: Till er som gråter över hur @LuleaHockey äger Sillyn:
Kan ni inte samlas på en plats så jag kan slicka i mig alla era salta tårar samtidigt?"

Går inte att hata han alltså haha. Skön personlighet
Citera
2015-05-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Klasen är född i Stockholm. Lira juniorhockey i Huddinge.
Men han ser ändå Luleå som sitt hem. Han kommer att komma hem när han är klar med sitt utlandsäventyr.
Citera
2015-05-16, 23:25
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallepedal
Men han ser ändå Luleå som sitt hem. Han kommer att komma hem när han är klar med sitt utlandsäventyr.
Jo, men nu är ju inte klasen mannen som direkt brukar dra ner på saker. Han sa även "man måste käka d-vitaminer som en knarkare för att inte deppa ihop här uppe" angående mörker i luleå.

Men vi får väl se hur det blir sedan. Jag tror klasen gör som han alltid gjort, går till den som betalar bäst.
Citera
2015-05-16, 23:37
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja. På den tiden var ju FBK lite mer på tårna och bättre än Luleå. Tur att tiderna förändras så att dom bra spelarna går till Luleå och inte tvärtom.
Haha. Hur dryg kan man vara över att en miljardär har börjat sponsra Luleå? Hade något liknande hänt Brynäs hade jag åtminstone varit ödmjuk, och insett att alla bra spelare inte kommer pga "hur bra föreningen är" utan vilken check dom får i lönekuvertet.

Den här miljardären har verkligen gett alla luleåfans hybris. Du måste vara typexemplet.
Citera
2015-05-16, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallepedal
Säkert
Citera
2015-05-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Haha. Hur dryg kan man vara över att en miljardär har börjat sponsra Luleå? Hade något liknande hänt Brynäs hade jag åtminstone varit ödmjuk, och insett att alla bra spelare inte kommer pga "hur bra föreningen är" utan vilken check dom får i lönekuvertet.

Den här miljardären har verkligen gett alla luleåfans hybris. Du måste vara typexemplet.
Jag gillar iallafall att ha lite hybris. Känns faktiskt rätt bra.
Citera
2015-05-17, 01:22
Medlem
Ferross avatar
Citat:

Tycker många av oss rätt så sansade faktiskt. Många ser att det finns luckor i laget trots att Osten har shoppat loss ordentligt. Tror det är främst yngre som fått hybris över det som skett hittills.
Citera
2015-05-17, 01:41
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Tycker många av oss rätt så sansade faktiskt. Många ser att det finns luckor i laget trots att Osten har shoppat loss ordentligt. Tror det är främst yngre som fått hybris över det som skett hittills.
Så kan det vara. Det är dom som har mest hybris som skriker mest.

Att Osten värvar 3 ytterforwards men ingen center är ett enormt mysterium. Speciellt när man släpper Abbott som var er förstacenter förra säsongen. Min teori är att Porser haft en för stor makt i hur Osten ska agera. Dvs. gett honom en lista med spelare som han gärna ser ska spela i Luleå. Någon annan förklaring kan jag inte se. Att Osten skulle bli för fartblind och helt enkelt glömma bort att värva en center i dessa hybristider borde han vara alldeles för rutinerad för.
Citera
2015-05-17, 02:29
Medlem
Men herregud du ska vara en jävligt kass ytter om du inte kan konvertera till center.
Citera
2015-05-17, 02:59
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Så kan det vara. Det är dom som har mest hybris som skriker mest.

Att Osten värvar 3 ytterforwards men ingen center är ett enormt mysterium. Speciellt när man släpper Abbott som var er förstacenter förra säsongen. Min teori är att Porser haft en för stor makt i hur Osten ska agera. Dvs. gett honom en lista med spelare som han gärna ser ska spela i Luleå. Någon annan förklaring kan jag inte se. Att Osten skulle bli för fartblind och helt enkelt glömma bort att värva en center i dessa hybristider borde han vara alldeles för rutinerad för.

Du snackar om att ALLA från Luleå ska ha fått hybris för att sedan dra igång konspirationsteorierna om Porser. Du framstår lite som Bagdad-Bob just nu.

Personligen kan jag tycka att det är rätt skönt att Luleå inte har värvat någon center. Nu finns det ju ingen chans att man vinner några matcher nästa säsong så då kanske övriga kan sluta lipa om minecrafters?
Citera
2015-05-17, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurgaren
Jag skulle gissa på att det blir Lagacé eller Wallmark som blir 1a-center.
Alltså, Lagacé har gjort EN bra säsong i Allsvenskan och innan dess provat på AHL i 75 matcher (26 poäng) över tre säsonger utan att platsa riktigt.

Kanske läge att vi alla lugnar oss lite grand när det gäller förhoppningarna på honom. Åtminstone till han har fått bevisa sig i på en försäsong?

Det är uppenbart att LHF antingen sätter Wallmark som förstecenter eller gör om Harju till densamma. Vi får se hur länge det håller innan man måste leta en center.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in