2015-05-15, 00:57
Medlem
Punklivs avatar
Trodde inte att Belvita Breakfast kunde överträffa uselheten i sin tidigare reklam, men jag väljer den 10 gånger av 10 framför deras nya reklam med den värdelösa sången som gör allting för att vara så knasig som möjligt.

"Hehe, han bäddar, simmar, skrämmer sin vän, sätter på sig en konstig huvudbonad och fikar med en tokig hund. Så knasigt!"
Citera
2015-05-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Trodde inte att Belvita Breakfast kunde överträffa uselheten i sin tidigare reklam, men jag väljer den 10 gånger av 10 framför deras nya reklam med den värdelösa sången som gör allting för att vara så knasig som möjligt.

"Hehe, han bäddar, simmar, skrämmer sin vän, sätter på sig en konstig huvudbonad och fikar med en tokig hund. Så knasigt!"

"morgon, win" ..?

/HA
Citera
2015-05-16, 00:28
Medlem
Elementarts avatar
"Gräsklippardag!"

Reklam om nå självgående gräsklippare.
Citera
2015-05-16, 22:10
Medlem
flaess avatar
Är det någon mer än jag som anser att den senaste Gainomax-reklamen är lite..... skum?

https://www.youtube.com/watch?v=LaTf3COZCss
Citera
2015-05-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Är det någon mer än jag som anser att den senaste Gainomax-reklamen är lite..... skum?

https://www.youtube.com/watch?v=LaTf3COZCss
Va i helvete!?!?!?
Citera
2015-05-17, 19:09
Medlem
Grandiosa-reklamen är det värsta av värsta! Vägrat ADblock i många år men eftersom Grandiosareklamen var allt som visades HELA tiden på youtube var jag tvungen.

Varför väljer man en röstskådis med sådan irriterande röst!?
Eller att inkludera ljudet av en kvinna som tuggar på en pizzabit i ca 10 sekunder. Blä.
Citera
2015-05-18, 12:41
Medlem
Stackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yusuke20
https://www.youtube.com/watch?v=LIWdSsX-uvQ

Jag har inte bestämt mig för ifall jag avskyr den eller älskar den. Hur som helst är den ju helt sinnesjuk. Vem blir sådär upphetsad av en jädra flingförpackning? En vuxen man dessutom!
Citera
2015-05-18, 12:54
Bannlyst
Kan nån förklara för mig vad Unibets reklam "Av spelare, för spelare" egentligen betyder?
Citera
2015-05-18, 15:52
Medlem
donaukinds avatar
"Åh!! Kolla clowner!!!" Vem hamnar egentligen i extas pga clowner?
Citera
2015-05-19, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkallasironi
Grandiosa-reklamen är det värsta av värsta! Vägrat ADblock i många år men eftersom Grandiosareklamen var allt som visades HELA tiden på youtube var jag tvungen.

Varför väljer man en röstskådis med sådan irriterande röst!?
Eller att inkludera ljudet av en kvinna som tuggar på en pizzabit i ca 10 sekunder. Blä.

Reklamserien de kör just nu får mig att vilja döda någon med en hammare. Hela skiten är så cynisk och utstuderad; "Kolla, vi väljer att citera deras väldigt ljumma utlåtanden om produkten, vad konstiga och coola vi är".
Citera
2015-05-19, 11:01
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
Kan nån förklara för mig vad Unibets reklam "Av spelare, för spelare" egentligen betyder?

bara en värdelös korkad slogan att lura folk på pengar till deras jävla skitsida..
Citera
2015-05-20, 13:48
Medlem
nu har jackpotjoy
börjat köra "favoriter"
i repris.

fanns det verkligen
någon efterfrågan
på dessa?

/HA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera