2015-05-14, 22:37
Medlem
xXKNOXxs avatar
Stod stilla i min bil efter en lyckad heist när det kom en spelare och bokstavligt talat öste pengarsäckar över mig.
22 miljoner hade helt plötsligt trillar in på kontot.
Kul att dessa jävla hackare sabbar spelet för oss seriösa spelare.
Fattas det bara att jag blir bannad också.
Citera
2015-05-14, 22:43
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXKNOXx
Stod stilla i min bil efter en lyckad heist när det kom en spelare och bokstavligt talat öste pengarsäckar över mig.
22 miljoner hade helt plötsligt trillar in på kontot.
Kul att dessa jävla hackare sabbar spelet för oss seriösa spelare.
Fattas det bara att jag blir bannad också.
Rapportera det till Rockstar och be om att få dina pengar återställda. De kommer inte banna dig för det.
Citera
2015-05-15, 17:08
Medlem
xXKNOXxs avatar
Nått liknande jag råkade ut för.
https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=kwtWVca_K4mMsAH3-4DgDA&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3DsnRRmqVWTJ8&ved=0CB4QtwIwAQ&usg=AFQjCN E2i2LTh6n6yWfTybfWd0o_OD65Tg
Citera
2015-05-15, 17:50
Moderator
^Eazs avatar
Support tas i : (FB) Den officiella supporttråden för GTA V.

Allmänt snack om Rockstars support och deras tid att svara hör inte hemma här alls.
/Mod
Citera
2015-05-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Är det någon mer som har problem att det inte går att köra full gas, även fast man håller i max? Ps4
Det är din kontroll som är sliten. Jag hade exakt samma problem men med ny kontroll funka det igen.
Jag vet att det låter konstigt, kontrollen funkar bra i andra spel osv. Men det är flera som har haft samma problem. Jag tror att R2 knappen i gta är extra känslig eftersom den funkar som en gaspedal, hårt tryck mycket gas lite tryck lite gas, så minsta slitage på R2 fuckar upp det. Jag tar det jävligt försiktigt med min nya kontrolls R2 och använder den gammla när jag spelar andra spel.

Och att remappa knapparna funkar inte heller, du kan inte remappa gaspedalen till någon annan knapp tyvärr.
Citera
2015-05-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Det är din kontroll som är sliten. Jag hade exakt samma problem men med ny kontroll funka det igen.
Jag vet att det låter konstigt, kontrollen funkar bra i andra spel osv. Men det är flera som har haft samma problem. Jag tror att R2 knappen i gta är extra känslig eftersom den funkar som en gaspedal, hårt tryck mycket gas lite tryck lite gas, så minsta slitage på R2 fuckar upp det. Jag tar det jävligt försiktigt med min nya kontrolls R2 och använder den gammla när jag spelar andra spel.

Och att remappa knapparna funkar inte heller, du kan inte remappa gaspedalen till någon annan knapp tyvärr.
Vilket skit. Känns ju riktigt onödigt då jag inte behöver två kontroller.
Citera
2015-05-17, 15:22
Medlem
-=Damian=-s avatar
jag håller på att levla upp nu så att jag kan uppgradera bil m.m, redan köpt mig en förstabil lite billigare men ändå av bra virke. vissa upgrades kräver ju att man vinner race.. dock har jag inte deltagit i mer än 2 race vilka jag inte vunnit, men ändå minskar antalet race jag behöver för att få nya upgrades. vad fasen beror det på?
Citera
2015-05-17, 22:52
Medlem
xXKNOXxs avatar
Börjar bli tröttsamt med alla hackers i pc online.
Dom åker runt spränger bilar och dödar alla oavsett om man är passive mode eller inte.
Dom strör ut en massa miljoner överallt som sabbar allt.
Citera
2015-05-18, 20:50
Medlem
kames avatar
Har skapat ett konto på PC till gta online. Upptäckte nu att vissa fordon bara är tillgängliga för spelare som linkat sitt konto från tidigare generation konsol. Jag har gta 5 till xbox 360 men spelade aldrig online och därför inget konto. Går det på något sätt länka kontot ändå? Har inte lust att skapa ett nytt konto på 360n å spela från lvl 1 igen..
Citera
2015-05-18, 21:11
Medlem
kames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
jag håller på att levla upp nu så att jag kan uppgradera bil m.m, redan köpt mig en förstabil lite billigare men ändå av bra virke. vissa upgrades kräver ju att man vinner race.. dock har jag inte deltagit i mer än 2 race vilka jag inte vunnit, men ändå minskar antalet race jag behöver för att få nya upgrades. vad fasen beror det på?

Vissa bilar kräver att du vinner race i t.e.x offroad klassen.

Kör Criminal Records med superbilar 1 lopp så låser du upp till alla. Den går snabbast å köra. Försök hitta någon att köra med och turas om att vinna varje lopp.
Citera
2015-05-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kame
Vissa bilar kräver att du vinner race i t.e.x offroad klassen.

Kör Criminal Records med superbilar 1 lopp så låser du upp till alla. Den går snabbast å köra. Försök hitta någon att köra med och turas om att vinna varje lopp.

Hur är det, måste man vinna typ 50 lopp i varje klass för att få alla upgrades eller räcker det med 50lopp superbilar? Jag har 5 vunna race, varav 3 är sports 1 air och 1 bikes typ =P
Citera
2015-05-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Rapportera det till Rockstar och be om att få dina pengar återställda. De kommer inte banna dig för det.

Exakt, detta hade jag utan tvekan gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in