2015-05-09, 18:15
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Men hur kul hade spelet varit om det fanns en bil som var totalt ogenomtränglig. Alla hade kört runt den och ingen hade dött.
Varken kuruman eller insurgenten är ripoff kan jag säga. Jävligt roliga bilar på sitt sätt. Man riskerar att dö men vad vore spelet utan den risken?

bara ladda ner fusk för online så kan man köra runt i vilken bil som helst utan att den går o spränga, inte ens ett flygplan som man kör rätt in i en byggnad sprängs

bäst är de använda fusket när man kör tanken så ingen misstänker man fuskar när den tål flera hundra tals raketgevärs skott :P
Citera
2015-05-10, 03:36
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasseroder
bara ladda ner fusk för online så kan man köra runt i vilken bil som helst utan att den går o spränga, inte ens ett flygplan som man kör rätt in i en byggnad sprängs

bäst är de använda fusket när man kör tanken så ingen misstänker man fuskar när den tål flera hundra tals raketgevärs skott :P

Jag anser ju att ni fuskare kan hänga i samma lobby och försöka spränga varandra och låta oss andra vara. Ni förstör för oss andra.

Kräk!
Citera
2015-05-10, 12:39
Medlem
swebarbs avatar
Ja fuska inte om ni är rädda för kontot, rockstar har sagt dom har ett helt team som ska bekämpa fuskare och det är ju bra, orka med alla losers som ska fuska online.. gör det i solo för helvete och inte förstör för andra, eller jo dom kan placera alla fuskare i en cheat only pool så kan ni försöka panga varandra där alla har god mode.. kul va idioter
Citera
2015-05-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ja fuska inte om ni är rädda för kontot, rockstar har sagt dom har ett helt team som ska bekämpa fuskare och det är ju bra, orka med alla losers som ska fuska online.. gör det i solo för helvete och inte förstör för andra, eller jo dom kan placera alla fuskare i en cheat only pool så kan ni försöka panga varandra där alla har god mode.. kul va idioter

Nej... fuskare ska inte placeras i en skild lobby. Fuskare ska bannas
Citera
2015-05-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Att använda sprängmedel på andras bilar är ett bra sätt att bli bad sport.

Hehe hur mycket måste man förstöra för jag förstör typ 1-2 per 24h
Citera
2015-05-10, 23:49
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Nej... fuskare ska inte placeras i en skild lobby. Fuskare ska bannas

blir man bannad eller slängd i bad sport så laddar man ner o använder denna så är man back i gamet online

http://www.unknowncheats.me/forum/grand-theft-auto-v/144950-gtavpc-stats-manager-asi.html
Citera
2015-05-11, 20:07
Medlem
Är det någon mer som har problem att det inte går att köra full gas, även fast man håller i max? Ps4
Citera
2015-05-11, 20:51
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Hur ska man vinna race som låg level.. Jag kan köra helt felfritt igenom hela banan men alltid kommer det någon med moddad bil som kör om mig trots att jag kör i fullhastighet. Går nästan aldrig att vinna då även om jag möter en lika bra snubbe så åker han om mig. Kan ju aldrig uppgradera min bil då

Spela med en kompis som låter dig vinna en massa race eller så du kan låsa upp alla moddar till dina bilar.
Citera
2015-05-12, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Spela med en kompis som låter dig vinna en massa race eller så du kan låsa upp alla moddar till dina bilar.

Det går vinna race ensam
Citera
2015-05-12, 17:25
Medlem
sparvsylts avatar
Någon annan som inte kan connecta till gta online? Står att jag inte är inloggad på PSN trots att jag är det?
Citera
2015-05-12, 20:01
Medlem
Tinkerbell91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvsylt
Någon annan som inte kan connecta till gta online? Står att jag inte är inloggad på PSN trots att jag är det?
Jag har samma problem -.-
Citera
2015-05-12, 21:44
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Hur ska man vinna race som låg level.. Jag kan köra helt felfritt igenom hela banan men alltid kommer det någon med moddad bil som kör om mig trots att jag kör i fullhastighet. Går nästan aldrig att vinna då även om jag möter en lika bra snubbe så åker han om mig. Kan ju aldrig uppgradera min bil då
det finns väl i inställningar när man startar ett race att alla bilar skall vara orginal och inte uppgraderade. så kan du bara välja samma bilar som dom o köra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in