Citat:
Ursprungligen postat av
st0ckis
Det är ju precis så journalisterna själva jobbar, trakasserar folk i hemmet på alla möjliga tider.
och du anser att om en grupp människor beter sig på ett degenererat sätt så innebär det automatiskt att det legitimerar andra, mer intelligenta individer, att bete sig på samma sätt?
Citat:
Ursprungligen postat av
st0ckis
Vill han inte ha såna besök får han avgå från sin post, avsäga sig all kontakt med journalister och reportrar och bara hålla käften.
Det samma gäller alla som röstar på SD, skriver på Flashback samt läser Avpixlat. Vill de inte ha hembesök av Expo så får de helt enkelt bara avstå från att rösta på SD, skriva på Flashback samt läsa Avpixlat.
Citat:
Ursprungligen postat av
st0ckis
Ont ska med ont förgås och han förtjänar allt ont som kan tänkas komma i hans väg.
Du tänker alltså på samma sätt som våra terrorister till antirasister.
Det var illa!
Det bådar inte gott för det samhälle du kommer få från den uppfattningen.
Redo att förlora ditt jobb över saker du skriver här t ex?
Om inte, ändra dina basåsikter omgående!
Citat:
Ursprungligen postat av
st0ckis
Vill inte ledaren för Aftonbladet ha besök av livsfarliga massmördare, pedofiler, våldtäktsmän, arga rödingar, felbehandlade sjuksköterskor, elaka nazister eller vad fan som helst, får han helt enkelt sluta vara det äckliga kräk han är!
Återigen, vill inte äckliga rasister ha besök av journalister mitt i natten så får de helt enkelt bara ta och rösta på något annat än SD i nästa val.
Personligen så hatar jag både Aftonbladet och Dig.
Aftonbladet hatar jag för att de ljuger och är propagandistiska, och
dig hatar jag för att du tycker att tidningshorornas metoder är både acceptabla och adopterbara.
Aftonbladet är horor, men du försvarar ju torskbeteende så... Ni är båda horor, på varsin sida om myntet!