2015-05-14, 19:24
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mountrest
Är även Somalisk ungdom nazister?
Nej det är bara samhörighet mellan vita människor som ska förtryckas. Orders från NWO.
Citera
2015-05-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Hemfridsbrott är rätt töntigt. Bättre att förfölja och åsiktsregistrera Jan Helin vilket han uppmuntrar själv. Det skulle dock kräva en helt annan diciplin att inte gå över gränsen än den nordisk ungdom besitter.

Knappast hemfridsbrott detta. Hade det varit ens i närheten hade grabben garanterat redan varit insydd på snuthäcken.
Citera
2015-05-14, 19:27
Medlem
mountrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt
Nej det är bara samhörighet mellan vita människor som ska förtryckas. Orders från NWO.
Är inte det lite hyckleri?

Vad anser Janne?
Citera
2015-05-14, 19:34
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Är inte det lite hyckleri?

Vad anser Janne?
Jo det är hyckleri. De påstår sig vara antirasister men i själva verket är de antivita.

Janne är uppslukad av den antivita världsbilden så han ser nog inte dubbelmoralen.
Citera
2015-05-14, 19:59
Medlem
Glauciuss avatar
Nja, det där var inte riktigt OK. Jag är av den åsikten att man inte ska behöva bli störd i sitt eget hem, det Aftonbladet gjorde och deras samarbete med huliganerna i Researchgruppen får stå för sig själv, man behöver inte sänka sig till deras låga nivå.

För övrigt gav Helin lite tips om hur man ska hantera folk som knackar på, fotografera dessa och svara inte på några frågor. Så hanterar man Aftonbladet och Expressen packet om ni får några obehagliga hembesök, fota också kamerahållaren då det är direkt obehagligt att bli filmad bara för att man gör sitt jobb.
Citera
2015-05-14, 20:05
Medlem
mountrests avatar
Nån som vet var herr Baas bor?
Citera
2015-05-14, 20:05
Medlem
EmileZolas avatar
Problemet med en sådan här aktion är att den riskerar att drabba familjemedlemmar. Tänk om det hade varit hans barn som hade öppnat och stått med där? Det hade varit bättre att hålla kolla på huset ett tag och gå fram med en kamera när han gick utomhus.
Citera
2015-05-14, 20:10
Medlem
mountrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glaucius
Nja, det där var inte riktigt OK. Jag är av den åsikten att man inte ska behöva bli störd i sitt eget hem, det Aftonbladet gjorde och deras samarbete med huliganerna i Researchgruppen får stå för sig själv, man behöver inte sänka sig till deras låga nivå.

För övrigt gav Helin lite tips om hur man ska hantera folk som knackar på, fotografera dessa och svara inte på några frågor. Så hanterar man Aftonbladet och Expressen packet om ni får några obehagliga hembesök, fota också kamerahållaren då det är direkt obehagligt att bli filmad bara för att man gör sitt jobb.
Men det är ju det hans hundar har gjort, inte som så att det har bokat en tid innan...
Aftonbladet samt Expressen har ju gjort dessa hembesök innan, en enkel tillbaka
kaka helt enkelt.
Citera
2015-05-14, 20:16
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Men det är ju det hans hundar har gjort, inte som så att det har bokat en tid innan...
Aftonbladet samt Expressen har ju gjort dessa hembesök innan, en enkel tillbaka
kaka helt enkelt.

Absolut , men två fel gör inte ett rätt. Man behöver som sagt inte sänka sig till deras låga nivåer. Även om jag inte är förtjust i Aftonbladet så skötte sig Helin bra, "det går utmärkt att ställa frågor men nu är vi två klara med varandra". Så hanterar man media som knackar på ens dörr, de har allt som oftast ingenting att komma med förutom väldigt svag "bevisföring" och det är synd att Flashback användarna som konfronterades av Aschberg inte bara nonchalerade honom.

Skriver Helin någonting om den här incidenten som till exempel en "Ledare" så är han jävligt ynklig och en hycklare av rang.
Citera
2015-05-14, 20:22
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
Garanterat kommer fjollan att lipa som en lite flicka.

"Nazister anföll mitt i maten- SD måste stå till svars"!! Med Arnstad, Virtanen och Mattson som "hen" kör i bakgrunden.

Jo jag fruktar ocksa att det kommer bli SD hat och spott efterat. Lite darfor man blev irriterad nar man sag idioterna som gjorde detta. Att de ens namnde Jimmie Akesson under sin "aktion" gjorde mig arg...

Dra at helvete NU, SvP, Smr och allt vad ni heter...

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-yi
Vad är Jan Helins adress? Inget regelbrott att fråga efter va? Bra om folk känner till det. Det den mannen bidrar till är rätt jäkla illa. Bra om folk vet var han bor.

Men ge dig for fan. Du fattar vall att han har fru och barn va? Och att man inte ska stora nagons hemfrid pga deras asikter. Sluta las Aftonbladet istallet om du inte gillar det han sager
Senast redigerad av ReiseReise 2015-05-14 kl. 20:25.
Citera
2015-05-14, 20:37
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-yi
Vad är Jan Helins adress? Inget regelbrott att fråga efter va? Bra om folk känner till det. Det den mannen bidrar till är rätt jäkla illa. Bra om folk vet var han bor.
Kollade upp fanskapet på ratsit en gång bara för att se om hans fanns där, det gjorde han men undrar varför han dolt den nu, det krävs ganska tunga skäl för att dölja, inte ens Reinfeldt har/hade dold adress.
Citera
2015-05-14, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Jo jag fruktar ocksa att det kommer bli SD hat och spott efterat. Lite darfor man blev irriterad nar man sag idioterna som gjorde detta. Att de ens namnde Jimmie Akesson under sin "aktion" gjorde mig arg...

Dra at helvete NU, SvP, Smr och allt vad ni heter...

Men ge dig for fan. Du fattar vall att han har fru och barn va? Och att man inte ska stora nagons hemfrid pga deras asikter. Sluta las Aftonbladet istallet om du inte gillar det han sager

Säg det till researchgruppen och Aschberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in