Citat:
Därför att ni män inte har rätt att styra, jag har hört om få fall där preventivmedel inte fungerar (då är jag själv er av dem men valde abort, mot killens önskan) Jag har knappt hört om några fall med ofrivilliga fädrar men desto oftare om män som försöker få kvinnan att behålla. Att strunta i att dra sig ur är också något jag själv funnit suspekt plötsligt uppträdande från någon karls sida. (ja p-piller funger trots allt inte på mig.) Vad mitt problem i sammanhanget är ska du fullständigt skita i, som svar på din fråga. En idiot till karl som inte använder preventivmedel har ingen talan, och ska sådan aldrig få heller. Är man gammal nog att knulla får man bittert bita i det sura äpplet om man är för lågt intelligent tilldelad för att skydda sig.Så om du aldrig har lurat någon karl och inte heller har för avsikt att göra det. Vad är ditt problem? Att klaga på ett bedrägeri som varar livet ut, kallar du att gnälla! Snacka om brist på empati. Du verkar helt vidrig som människa.
Du kan kallt räkna med att alla ofrivilliga pappor har råkar ut för bedrägeri. De få fall som faktiskt inte beror på kvinnans egoism och där det verkligen handlar om att preventiv-medlet inte fungerade löses alltid av abort. Enda undantaget torde vara en del religiösa fanatiker, men de är på utdöende tack och lov.
Det viktiga är att ett barn har båda föräldrarna. De flesta män blir redo för familj med tiden. Bara till att välja någon av dem och vid rätt mognad. Så väldigt svårt är det inte.
Du kan kallt räkna med att alla ofrivilliga pappor har råkar ut för bedrägeri. De få fall som faktiskt inte beror på kvinnans egoism och där det verkligen handlar om att preventiv-medlet inte fungerade löses alltid av abort. Enda undantaget torde vara en del religiösa fanatiker, men de är på utdöende tack och lov.
Det viktiga är att ett barn har båda föräldrarna. De flesta män blir redo för familj med tiden. Bara till att välja någon av dem och vid rätt mognad. Så väldigt svårt är det inte.
Empatilös kan du vara själv, männen har faktiskt valt från början, till skillnad från barnen. Vilka tror du det är mest synd om?