2015-05-13, 14:47
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Porseland till Brynäs.

Kontrakt på ett år.

Åh, fan. Känns som en riktigt stabil värvning.
Citera
2015-05-13, 14:54
Medlem
Embas avatar
http://lifnews.se/blog/rykte-nick-drazenovic-till-leksand/

Rätt coolt rykte. Skulle på förhand vara ett av de starkaste namnen i nästa års HA, utifrån nuvarande trupper givetvis.
Citera
2015-05-13, 15:19
Medlem
Illusioners avatar
Folk här tycker alltså att Porseland är en bra värvning. Hos gemene brynäsare låter det typ "vem fan är Porseland", "som vanligt saknar Brynäs ambitioner och vilja" typ.

Jävla inavlatfittpack.
Citera
2015-05-13, 15:30
Medlem
von_Ss avatar
Tobias Ericsson från Malmö blir Leksands sjunde och sista back.
Citera
2015-05-13, 15:35
Medlem
whaks avatar
Tore Jobs drömmer om Ollas till Leksand.
Citera
2015-05-13, 15:36
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Brynäs lag ser mest intressant ut av samtliga om man jämför med föregående säsong. Tror att ni hamnar topp 6.

Va? De har väl knappt värvat nåt. Johnson, Porseland och Pudas.
Om.man jämför med föregående tycker jag att DIF, FBK och LHF förbättrat sig mer än Brynäs.
Citera
2015-05-13, 15:45
Medlem
Ferross avatar
Har inte sett Porseland i KHL men han var ju katastrofal i spelet utan puck senast han var i SHL. Då hade han ju ett tungt skott men träffade inte mål så ofta. Passningsspelet och besluten med puck var, enligt mig, inge vidare heller. Tyckte att han var väldigt överskattad då, det ska bli intressant att se om han tagit några steg i sin utveckling sedan dess.
Citera
2015-05-13, 15:46
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Folk här tycker alltså att Porseland är en bra värvning. Hos gemene brynäsare låter det typ "vem fan är Porseland", "som vanligt saknar Brynäs ambitioner och vilja" typ.

Jävla inavlatfittpack.
Farmor/farfar/random P12a på Brynäs facebook vet inte vad fan de snackar om. Tagga ner. Bengtzén har koll tror jag.

Edit: Ingen dålig achievement.

http://www.hockeysnack.com/brynas-if/permalink/1685426
Senast redigerad av Displaced 2015-05-13 kl. 15:50.
Citera
2015-05-13, 15:53
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Farmor/farfar/random P12a på Brynäs facebook vet inte vad fan de snackar om. Tagga ner. Bengtzén har koll tror jag.

Edit: Ingen dålig achievement.

http://www.hockeysnack.com/brynas-if/permalink/1685426

Är väl bara Norris som är finare bland backar!
Citera
2015-05-13, 15:58
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
http://lifnews.se/blog/rykte-nick-drazenovic-till-leksand/

Rätt coolt rykte. Skulle på förhand vara ett av de starkaste namnen i nästa års HA, utifrån nuvarande trupper givetvis.
Det där är nog endast en dröm. Tore sa igår att Leksand har en nordamerikan klar, som fortfarande spelar. AHL Pens åkte ju ur igår tror jag så det är nog bara taget ur luften.

Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tobias Ericsson från Malmö blir Leksands sjunde och sista back.
Känns väl helt ok. Konstigt att ha någon i laget som säsongen innan spelade ut oss dock.

Citat:
Ursprungligen postat av whak
Tore Jobs drömmer om Ollas till Leksand.
Ollas kommer nog hem snart. Förmodligen till mångas förtret. Vet inte status på Ollas men hans skada känns oroväckande. Vill inte ha honom redan nästa säsong.
Senast redigerad av m4tt145 2015-05-13 kl. 16:00.
Citera
2015-05-13, 16:46
Medlem
BallaKlavas avatar
Enligt uppgifter till SMP har Carl Söderberg köpt Zlatans villa i Malmö. Spekulationer på detta?
Citera
2015-05-13, 16:52
Medlem
Displaceds avatar
Ollas har kontrakt med Brynäs och bär ett A, ingen chans att han degraderas till Leksand. Håller han sig hel kommer han förlänga med Brynäs. Sedan är jag inte så orolig för hans skada, han har visat mellan 2010-2014 att han är en ironman (nästan). Förhoppningsvis är skadan rehabiliterad och han kan återgå till att spela i stort sett varje match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in