2015-05-13, 17:07
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Ollas har kontrakt med Brynäs och bär ett A, ingen chans att han degraderas till Leksand. Håller han sig hel kommer han förlänga med Brynäs. Sedan är jag inte så orolig för hans skada, han har visat mellan 2010-2014 att han är en ironman (nästan). Förhoppningsvis är skadan rehabiliterad och han kan återgå till att spela i stort sett varje match.
Längtar Ollas hem så går det nog att bryta, kontrakt är inte värt mycket numera. Tror dock Ollas kör klart kontraktstiden, går Leksand upp nästa säsong blir det nog moderklubben, annars Brynäs.
Citera
2015-05-13, 17:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Enligt uppgifter till SMP har Carl Söderberg köpt Zlatans villa i Malmö. Spekulationer på detta?
Zlatan stannar i Paris och är INTE aktuell för MFF. Precis som jag misstänkte.
Citera
2015-05-13, 17:42
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ollas har kontrakt med Brynäs och bär ett A, ingen chans att han degraderas till Leksand. Håller han sig hel kommer han förlänga med Brynäs. Sedan är jag inte så orolig för hans skada, han har visat mellan 2010-2014 att han är en ironman (nästan). Förhoppningsvis är skadan rehabiliterad och han kan återgå till att spela i stort sett varje match.
Har hört rykten om både att hans karriär ska vara över på grund av skadan och att det inte var så allvarligt utan att han drabbades av en tragedi i familjen.
Citera
2015-05-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Tobias Ericsson från Malmö blir Leksands sjunde och sista back.

Bra nyförvärv där av Leksand!
Citera
2015-05-13, 17:43
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Enligt uppgifter till SMP har Carl Söderberg köpt Zlatans villa i Malmö. Spekulationer på detta?

Inga alls, Calle behöver en sommar bostad helt enkelt Är inte aktuell för Malmö ska spela ett par år till i Nordamerika innan han drar på sig Redhawks tröjan igen.
Citera
2015-05-13, 17:49
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Har hört rykten om både att hans karriär ska vara över på grund av skadan och att det inte var så allvarligt utan att han drabbades av en tragedi i familjen.
Det låter ju inte kul. Såg du intervjun för någon vecka sedan? Han påstod att han varit helt återställd som det känns nu.
Citera
2015-05-13, 18:01
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Det låter ju inte kul. Såg du intervjun för någon vecka sedan? Han påstod att han varit helt återställd som det känns nu.
Ja, det lät inte positivt alls det där tyckte jag. Han garderade upp så mycket.
Citera
2015-05-13, 18:03
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Han har skrivit på ett fint flerårskontrakt skulle jag gissa. Han har ju bara haft drygt en miljon $ senaste två säsongerna och om jag inte har fel så ville Zlatan ha sådär 30 millar för kåken.
Citera
2015-05-13, 21:11
Medlem
€rics avatar
Kylington klar och Bratt säkrad. Riktigt kul faktiskt. Kan vi behålla Kovacs har vi några av de bästa unga talangerna i Sverige i truppen.

Tror dock mini-nyllet lämnar. Frågan är dock om han går till NA eller typ modo?
Citera
2015-05-13, 22:40
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Fast Honken håller lätt en säsong till i As. Han är fortfarande riktigt bra.
Sluta nu för i H-e! Honken kan stå i Almtuna, LIF behöver hitta lite friskt blod.
Citera
2015-05-13, 22:44
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Sluta nu för i H-e! Honken kan stå i Almtuna, LIF behöver hitta lite friskt blod.

Jag håller med. Fattar inte hur någon med LIF-hjärta kan vara kåt på Honken.
Citera
2015-05-13, 22:45
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Fan, inte illa alls.

Tre forwards, en back och en målvakt återstår att få in i Leksand:

LW - Hari - RW
LW - Paakkolanvaara - F.Forsberg
Karlsson - Eriksson - Knuts
Mårtensson - Grönberg - Ericson
Lang/Mäkitalo

Jacobsson - Ytterell
Amnér - RD
Erlandsson - Frögren
Lassen - Själin

GK
Haukeland

Med rätt tillskott ska vi nog kunna ligga i toppen av HA.

Eller så blir det en Södertälje och det blir div 1 nästa år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in