2015-05-12, 17:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Det är inte poängtappet och det usla spelet som irriterar mig, sådant händer. Det är hur hela laget har för inställning på planen. Såg bara lamt och skrämt ut. Sedan är vissa riktigt jävla usla fotbollsspelare.

Allsvenskan känns så jävla avslagen förövrigt, vad har hänt sedan 2009?
Publiksiffror visst, men är en helt annan känsla än vad det var förr.
Nu får du utveckla?
Citera
2015-05-12, 17:44
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Nu får du utveckla?
Verkligen. Tycker AS känns hetare än på bra länge.
Citera
2015-05-12, 17:50
Medlem
Citat:
Det är inte poängtappet och det usla spelet som irriterar mig, sådant händer. Det är hur hela laget har för inställning på planen. Såg bara lamt och skrämt ut. Sedan är vissa riktigt jävla usla fotbollsspelare.

Du har blivit äldre....
Citera
2015-05-12, 18:18
Medlem
Cruachans avatar
Jag har fortfarande inte kommit över att man hittade sex(?) extra tilläggsminuter i gårdagens match. Kan någon förklara? Ge tröst?
Citera
2015-05-12, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Jag har fortfarande inte kommit över att man hittade sex(?) extra tilläggsminuter i gårdagens match. Kan någon förklara? Ge tröst?

Jodå för fan, jag kan ge det ett försök.

Så så, inte vara ledsen nu. Ni tog ju iallafall 1 poäng mer än vad ni gör i nästa match. Bättre?
Citera
2015-05-12, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Ja, jag förstår fortfarande inte varför det blev tjugo minuters spel när matchen satte igång igen.

Men spela roll, nu är Molins tillbaka!
Citera
2015-05-12, 19:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Lena Matthijs, polisområdeschef för Älvsborg, bekräftar för aftonbladet.se att polisen nu ska utreda händelserna:

– Vi har tittat igenom filmen och tagit beslut om att inleda en förundersökning. Dels handlar det om att försöka bena ut vem eller vilka det är som kastar, men också om det funnits uppsåt att skada någon.

Brottsrubricering är ännu oklar:

– Jag har inte på rak arm vad som skrevs av anmälaren men enligt mig kan det vara framkallande av fara för annan, eller försök till våld mot tjänsteman, säger Matthijs.
Enl. Svt
Citera
2015-05-12, 21:56
Medlem
Punklivs avatar
Isac Lidberg nätade i U21 i dag igen. Dags att låta honom sitta på bänken nästa match kanske?
Citera
2015-05-12, 22:19
Medlem
Tillbaka till Elfsborgsmatchen. Borde inte Ellegard(?) tagit tvåan? Å andra sidan var Bergets stolpträff värd ett bättre öde.
Citera
2015-05-12, 22:27
Medlem
Citat:
Arenan. Det var en helt annan känsla att spela allsvenskt spel på Söderstadion än vad det är på Rymdskeppet.
Citera
2015-05-12, 22:38
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Isac Lidberg nätade i U21 i dag igen. Dags att låta honom sitta på bänken nästa match kanske?

Vi behöver onekligen någon som kan göra mål.
Citera
2015-05-12, 22:40
Bannlyst
Så hur känns det då, alla bajare. 8 omgångar har spelats, hur är det att vara hemma i Allsvenskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in