Citat:
Ursprungligen postat av
pc158214952
Så var det då dags igen för Expressen att samarbeta med RG. Visserligen inte direkt oväntat, men i alla fall.
Tittade i alla fall på ett av inslagen som handlade om kvinnan som är nämndeman i förvaltningsrätten i Göteborg. Där hänvisades till kommentarer hon skrivit "förra vintern". Som jag känner till det så tätade väl Disqus hålet i sitt nätverk ganska snart efter det blev känt vad RG lyckats med. Sedan beror det ju naturligtvis på hur man definierar "förra vintern", men nog brukar jag benämna det så när det handlar om efter nyår, men inte före nyår. Så för mig börjar alltså "förra vintern" 1/1-14, alltså efter Disqus rimligtvis borde ha täppt till hålen. Jag har inte heller lyckats googla fram citaten som de presenteras i videoklippet på Expressen. Så frågan är ju i så fall vart de kommer ifrån. Om nu inte Expressen menar att "förra vintern" sträcker så långt tillbaka som till hösten 2013, eller tidigare.
Rör sig bara om hatpropaganda mot SD nu när opinonen går uppåt igen.
Att någon fortfarande erkänner något Expressen kommer med är för mig obegripligt?
Låt expressen lägga fram bevisen så att deras sökvägar kommer fram.