2015-05-11, 15:59
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag skulle vara positiv till Clyne. Bästa högerbacken i ligan under säsongen, var även bra förra säsongen. Kan han fortsätta leverera på nivån han gjort denna säsongen, eller t.o.m bli bättre? Då bör det inte vara någon tvekan. Det innebär också dessutom att man kan bli av med Valencia som högerback.

Varför säger du så när det inte är verklighet ännu?! Du får mig att drömma efter en vardag utan Valencia som back

Vem vet, om Shaw får in en gammal kompis i laget så kanske han lär sig att inte springa och skada sig hela tiden också.. hade varit ganska trevligt faktiskt att kunna spela in en hel backlinje.
2015-05-11, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag skulle vara positiv till Clyne. Bästa högerbacken i ligan under säsongen, var även bra förra säsongen. Kan han fortsätta leverera på nivån han gjort denna säsongen, eller t.o.m bli bättre? Då bör det inte vara någon tvekan. Det innebär också dessutom att man kan bli av med Valencia som högerback.

Har väl inte sett allt för mycket av Clyne. Men verkligen bättre än Ivanovic och även Zabaleta?

Mvh
2015-05-11, 17:30
Moderator
zanteras avatar
Ivanovic har jag tyckt varit en väldigt bra back i flera säsonger, men såg honom göra mer misstag än vanligt denna säsongen, och tycker tyvärr han har tappat lite. Zabaleta är väl alltid bra, men kanske inte lika utmärkande som tidigare. Azpilicueta hade jag kunnat ge det till, men han har ju spelat vänsterback hela säsongen.
2015-05-11, 18:43
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Har väl inte sett allt för mycket av Clyne. Men verkligen bättre än Ivanovic och även Zabaleta?

Mvh

Zabaleta tycker jag inte har varit spec bra i år men Ivanovic är stabil och får rätt naturligt mycket uppmärksamhet då han oftast är rätt farlig på fasta. Dock är Clyne en stabil och fysisk back som har alla förutsättningar att lyckas.
2015-05-11, 20:08
Avstängd
Halloween2s avatar
Roberto firmino vore en bra värvning för city (utöver att han inte är engelsk dock) som skulle kunna ersätta nasri som inte spelat något speciellt mycket denna säsong, men vart kan nasri hamna som inte verkar vara så jätte populär, franska ligan?
2015-05-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Roberto firmino vore en bra värvning för city (utöver att han inte är engelsk dock) som skulle kunna ersätta nasri som inte spelat något speciellt mycket denna säsong, men vart kan nasri hamna som inte verkar vara så jätte populär, franska ligan?
Ja eller någon Italiensk klubb är säkert intresserad också.
2015-05-11, 20:45
Avslutad
Och förmodligen den där tyska klubben...
2015-05-11, 21:01
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Och förmodligen den där tyska klubben...

Ibland överjävligt bra och skulle han höja sin lägsta nivå så är han ett ämne för oss men kanske inte i dagsläget det kommer bli svårt att hitta en ny Ribéry hur som helst.
2015-05-11, 21:17
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Dybala är nära Juventus. 32 miljoner plus 4 i bonusar (euro). Enligt GdM handlar det om 28 plus 4 bonusar. Lönen kommer ligga på 2.5 miljoner euro per år för Paulo. I helgen kan det vara klart.

Juventus är också efter Witsel, Allan och Nainggolan om man får tro italiensk media. Witsel verkar vara första prioritet. Criscitiello som är väldigt nära Udinese har sagt att Juventus leder racet om Allan före Inte. 15 miljoner euro ligger priset på.

Det är ett Rån Speciellt med tanke på hur uselt och osportligt Palermo ledning betedde sig i sista matchen. Jag hoppas att det här bara är en elak strategi från Juventussida för att typ få bort så många intressenter på Dybala som möjligt och sedan dra sig ur affären.

Kan inte Southampton/Sunderland/Everton värva han med lite Sky TV pengar istället.
2015-05-11, 21:20
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Ibland överjävligt bra och skulle han höja sin lägsta nivå så är han ett ämne för oss men kanske inte i dagsläget det kommer bli svårt att hitta en ny Ribéry hur som helst.

Snälla kan ni inte gå in och köpa upp Dybala och ersätta Ribery på sikt!?
2015-05-11, 21:29
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Här kommer min okunskap in i bilden och är mig till last men jag är inte rätt person att säga något om honom.

Följer numera enbart den Tyska fotbollen.
2015-05-11, 21:36
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato

På vilket sätt skulle Dybala ersätta Ribery? Två helt olika spelartyper...

Eller jag kanske missuppfattade din genialitet med det inlägget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in