2015-05-10, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Talas ju mycket om Nathaniel Clyne vilket jag tror kan bli verkligt. Då är det en central back samt mittfältare och evt en anfallare, där Müller ändå skulle vara ett klart lyft. har dock sätt rätt lite av Bayern i år för att säga hur Pep har spelat honom, har du möjligen mer insikt och koll på den frågan?

Oavsett så tror jag inte att det finns någon substans i det "ryktet" men jag gillar Müller och hade gärna sett honom här. Om inte annat för hans straffar.
Clyne är 175 cm lång och högerback, så nej, han är inte en mittback.

Müller in hade så klart varit jätteroligt och nu när jag kollar har han faktiskt spelat mest som anfallare, så där får jag erkänna att jag var fel ute. Träbenet Tur-Müller är en av mina favoritspelare men jag tvivlar på att han skulle gå till United utan "ryktet" är som du säger förmodligen helt substanslöst.

Att Depay skulle vara en mittfältsvärvning vet jag inte riktigt hur jag ska bemöta. Det är inte riktigt på hans position som man framför allt saknar bredd och spets.
2015-05-10, 22:03
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Clyne är 175 cm lång och högerback, så nej, han är inte en mittback.

Müller in hade så klart varit jätteroligt och nu när jag kollar har han faktiskt spelat mest som anfallare, så där får jag erkänna att jag var fel ute. Träbenet Tur-Müller är en av mina favoritspelare men jag tvivlar på att han skulle gå till United utan "ryktet" är som du säger förmodligen helt substanslöst.

Att Depay skulle vara en mittfältsvärvning vet jag inte riktigt hur jag ska bemöta. Det är inte riktigt på hans position som man framför allt saknar bredd och spets.

Du misstolkande mig; det jag menade är vad som finns kvar som behöver förstärkas efter att Clyne kommer in och ta högerbacksplatsen.
2015-05-10, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Du misstolkande mig; det jag menade är vad som finns kvar som behöver förstärkas efter att Clyne kommer in och ta högerbacksplatsen.
Då är jag med, och då håller jag med.
2015-05-11, 00:07
Medlem
Giggsys avatar
Istället för att värva Clyne så vill jag personligen se LvG försöka skola om Paddy McNair till högerback, han var grym när han vikarierade där i höstas. Ytterbackarna kan vara säkrade 10+ år framåt med han och Shaw på kanterna.
2015-05-11, 07:21
Medlem
Pickmylussys avatar
Kruse, mönchengladbach, klar för wolfsburg i sommar tydligen.

Sticker kungen dost eller?
2015-05-11, 08:29
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Istället för att värva Clyne så vill jag personligen se LvG försöka skola om Paddy McNair till högerback, han var grym när han vikarierade där i höstas. Ytterbackarna kan vara säkrade 10+ år framåt med han och Shaw på kanterna.

Tycker du Mcnair som högerback känns som ett decenniums lösning för en klubb med Uniteds storlek och ambitioner?
2015-05-11, 09:28
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Kruse, mönchengladbach, klar för wolfsburg i sommar tydligen.

Sticker kungen dost eller?
Bas Dost är ju sudden på värdelös. Får Wolfsburg 20 miljoner euro för honom är det bara att kasta iväg och vara glad. Sen att han har haft en bra vår säger egentligen ingenting.
2015-05-11, 09:32
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Tycker du Mcnair som högerback känns som ett decenniums lösning för en klubb med Uniteds storlek och ambitioner?

Clyne eller McNair är hugget som stucket imo, Clyne är ju inte Dani Alves från 2008 direkt. Värva kvalitet eller satsa på talanger som faktiskt redan finns i klubben. Blev ju helt okej med G.Neville.
2015-05-11, 09:45
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Clyne eller McNair är hugget som stucket imo, Clyne är ju inte Dani Alves från 2008 direkt. Värva kvalitet eller satsa på talanger som faktiskt redan finns i klubben. Blev ju helt okej med G.Neville.

McNair är idag inte tillräckligt bra för att vara ordinarie i United, oavsett position. Det är helt naturligt tanke på hans ålder men att envisas med att spela honom när vi måste ta nästa steg vore direkt dumt. Nej, Clyne är både bättre och en mer naturlig ytterback än vad McNair är, vars bästa position är och kommer förbli centralt. Dock är jag helt övertygad om att McNair kan bli mycket bra och kommer får chanser, antingen på lån (vilket jag inte hoppas) eller som backup-spelare under kommande säsong.
2015-05-11, 13:40
Medlem
Saandros avatar
Dybala är nära Juventus. 32 miljoner plus 4 i bonusar (euro). Enligt GdM handlar det om 28 plus 4 bonusar. Lönen kommer ligga på 2.5 miljoner euro per år för Paulo. I helgen kan det vara klart.

Juventus är också efter Witsel, Allan och Nainggolan om man får tro italiensk media. Witsel verkar vara första prioritet. Criscitiello som är väldigt nära Udinese har sagt att Juventus leder racet om Allan före Inte. 15 miljoner euro ligger priset på.
2015-05-11, 15:04
Medlem
bagarn29s avatar
Tottenham lär vara ute efter Kölns innerback Wimmer, är det ett bra köp?
2015-05-11, 15:10
Moderator
zanteras avatar
Jag skulle vara positiv till Clyne. Bästa högerbacken i ligan under säsongen, var även bra förra säsongen. Kan han fortsätta leverera på nivån han gjort denna säsongen, eller t.o.m bli bättre? Då bör det inte vara någon tvekan. Det innebär också dessutom att man kan bli av med Valencia som högerback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in