2015-05-11, 22:55
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
På vilket sätt skulle Dybala ersätta Ribery? Två helt olika spelartyper...

Eller jag kanske missuppfattade din genialitet med det inlägget.

Nej inlägget var skrivet lite i affekt mår illa när Di Marzio länkar oss med Dybala för fantasisummor.
Visst är dom olika spelartyper men båda är offensiva pjäser och har fiugerat i olika roller och konstellationer inte omöjligt att Pep skolar om Dybala likt man skolade om Nasri/Silva i England.

Av det lilla jag har sett av Dybala tycker jag han påminner om Bernat i Valencia 2013-14. Tycker Dybala är en alibi spelare ser inte alls han storhet.
2015-05-11, 22:59
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Av det lilla jag har sett av Dybala tycker jag han påminner om Bernat i Valencia 2013-14. Tycker Dybala är en alibi spelare ser inte alls han storhet.
Dybala är anfallare, Bernat var vänsterytter som fick agera ytterback och fick därigenom sitt genombrott. Förstår inte riktigt parallellen?
2015-05-11, 23:33
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Nej inlägget var skrivet lite i affekt mår illa när Di Marzio länkar oss med Dybala för fantasisummor.
Visst är dom olika spelartyper men båda är offensiva pjäser och har fiugerat i olika roller och konstellationer inte omöjligt att Pep skolar om Dybala likt man skolade om Nasri/Silva i England.

En still undran, har du ens sett Dybala spela? Bernat? Alibispelare? Han har 13 mål och 7 assist, dvs. varit bidragande till 42% av Palermos mål. Och då ska sägas att hans styrka inte ligger i målskyttet...

Dybala är det största råämnet i Serie A efter Pogba.
2015-05-12, 01:01
Medlem
asslikethats avatar
Lyckas Lazio behålla eleganten Felipe Anderson?
2015-05-12, 11:48
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
En still undran, har du ens sett Dybala spela? Bernat? Alibispelare? Han har 13 mål och 7 assist, dvs. varit bidragande till 42% av Palermos mål. Och då ska sägas att hans styrka inte ligger i målskyttet...

Dybala är det största råämnet i Serie A efter Pogba.

Yes sett Dybala mer än jag sett Bernat poängen är inte positionen. utan snarare kvaliteerna och fysiken.

Dybala är knappast en klassisk nia i sådan stil som exempelvis Ibra, Klose, Sheva Torres eller Drogba. Han är inte heller än atypisk nia likt Suarez, Cavani, Diego Costa mdfl.
Han är snarare än 10 eller 11'a som har skolats om för att bli en mer utpräglad central anfallare (men han vill ändå hämta boll och vara med i speluppbyggnadsfasen) och på det sättet mer lik Del Piero eller Raul Gonsalez (det finns inget som inte säger att Dybala in kan skolas om ytterligare han har kvaliteer för att både spela släpande anfallare eller ytter i ett PEP Bayern system)

https://www.youtube.com/watch?v=QP8YWoLoGTI

Jag tycker han är överskattad det här kommer bli en övergång i klass med Amauri.

Det är lite Zamparinis grej att fronta en spelare som man sedan försöker kränga....
Senast redigerad av L-illuminato 2015-05-12 kl. 11:59.
2015-05-12, 16:51
Avslutad
Man vet att det är Silly Season när Garay ryktas till United. Vad är det, femte året i rad nu? Han har, av det jag sett, varit väldigt bra i Zenit så varför inte.
2015-05-12, 18:15
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Man vet att det är Silly Season när Garay ryktas till United. Vad är det, femte året i rad nu? Han har, av det jag sett, varit väldigt bra i Zenit så varför inte.
Känns som tåget har gått när man väl hamnat i Ryssland då man sitter med tjocka löner och klubbarna kräver en hel del.
2015-05-12, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Känns som tåget har gått när man väl hamnat i Ryssland då man sitter med tjocka löner och klubbarna kräver en hel del.
Det ryktas om att ca £18-20m skulle krävas. Enligt sidor på nätet, trovärdighet okänd, har Garay en lön på ca £210k/månad. (33 miljoner kr/år) Inte alltför mycket för United skulle jag tro.

Däremot har han kontrakt till 2019 och värvades till Zenit för bara ett år sedan, så jag vet inte hur trovärdigt det är att han skulle gå redan nu.
2015-05-13, 09:27
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Man får hoppas att detta stämmer.

Citat:
Nu säger Aspas öppet till ESPN att han flyttade till Sevilla under förutsättningen att de har en köpklausul som måste aktiveras efter den här säsongens utlåningsavtal gått ut. Därmed kommer vi slippa potentiellt långdragna förhandlingar mellan Liverpool och intressenter.

Enligt ESPN kommer Sevilla att köpa loss Aspas för €7 miljoner.

Kommer mest bli ihågkommen för en usel hörna. https://www.youtube.com/watch?v=iaXlXjOVAko Han köptes för €9 miljoner och man ska vara glad om man får någonting alls för honom när han försvinner.
2015-05-13, 09:35
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Man får hoppas att detta stämmer.

Kommer mest bli ihågkommen för en usel hörna. https://www.youtube.com/watch?v=iaXlXjOVAko Han köptes för €9 miljoner och man ska vara glad om man får någonting alls för honom när han försvinner.
Så Borini värvades för 15 miljoner euro, Balotelli för samma pris typ, Lambert för 10 miljoner euro och Aspas för 9 miljoner Euro.

Undrar vilka spelare man kunde ha fått för 49 miljoner euro? Dybala? Icardi? Rodrigo? Jackson? Jadu, den nordirländska hunden har mycket att stå för.
2015-05-13, 09:51
Medlem
Giggsys avatar
Hur har det gått för De Vrij i Lazio den här säsongen? LvG får gärna hugga honom, han var grym i VM.
2015-05-13, 09:58
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hur har det gått för De Vrij i Lazio den här säsongen? LvG får gärna hugga honom, han var grym i VM.
Du vill alltså att Manchester United ska åka på samma fälla som Real Madrid gjorde? Och värvade massa holländare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in