Jag kanske inte är den mest uppdaterade inom ämnet så jag undrar nu, vad är igentligen UKF för något crew? Har dem något att göra med HMF och SKUE? Och vad är Skyr för någon writer, hör han till UKF? Tacksam för svar.
Någon rekyl tror jag ej finns. Det är ju Skyr och Talk som gjort dedära på gods. Annars är Sue87, Hyfs, Cae och Wkus med dessutom, förutom de ovan nämnda.
Senast redigerad av coatmeal 2015-05-12 kl. 17:22.
Att man väljer och låta F gå med i sitt crew är för mig helt ofattbart. (UKF)
Men det lär väl slå tillbaka på dem för eller senare..
Förövrigt något som kan liknas vid rena golarfasoner att sitta och droppa vilka tags som tillhör vilka crews.
Ah verkligen golarfasoner för nått som sägs här kan verkligen hålla i rätten och snuten har ju verkligen ingen koll.. och writers blir verkligen sura när de nämns här.. Stupid bitch
Ah verkligen golarfasoner för nått som sägs här kan verkligen hålla i rätten och snuten har ju verkligen ingen koll.. och writers blir verkligen sura när de nämns här.. Stupid bitch
Plus writers är öppna och tydliga med vilka crews de tillhör för att göra sitt eget crew känt. Det är inte direkt så att det skulle erbjuda polisen mer info om en writer bara för att man vet vilket crew han tillhör.