2015-03-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Risken finns. En beställning på 5g fastnade och rätt många råkade ut för samma sak samtidigt. CS slutade kort därefter skicka med UPS. Det som är olagligt i synthacain är mpa men resten är nog mest lokalbedövningsmedel. Inte hört något ifrån tullen ännu och gör jag det säger jag inget ,alternativt att jag beställde phenzacaine rock som ej är klassat och att dom måste skickat fel produkt

Men är det lönt att neka om jag har betalat med kreditkort? dem kan ju lätt få fram den infon..
Citera
2015-03-23, 10:46
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersuit
Men är det lönt att neka om jag har betalat med kreditkort? dem kan ju lätt få fram den infon..

Ja det är nog troligt att dom kan bevisa att man faktiskt beställt. Det enda man kan säga är nog att "det var som fan, olagligt säger ni?, dom lovade att det inte var något som är olagligt i Sverige. Dom måste skickat fel saker, kan inte förstå vad det här är.
Jag är själv undrande vad som kan hända men hoppas tullen är helt överbelastade med viktigare och större smugglingsbrott. Tror dock att mängden olagligt innehåll i syntacain är relativt liten till vikten sett och att det därför blir ett brev hem och i värsta fall en böteslapp. För att få snoka i människors konton tror jag misstanken om grovt brott ska vara rätt stark. En liten mängd blir det nog inte någon större utredning på....hoppas jag.
Citera
2015-03-23, 13:04
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Risken finns. En beställning på 5g fastnade och rätt många råkade ut för samma sak samtidigt. CS slutade kort därefter skicka med UPS. Det som är olagligt i synthacain är mpa men resten är nog mest lokalbedövningsmedel. Inte hört något ifrån tullen ännu och gör jag det säger jag inget ,alternativt att jag beställde phenzacaine rock som ej är klassat och att dom måste skickat fel produkt
även jag fick mitt synthacaine fast i tullen (cl) 2 ggr av ups ..aldrig mer ups!!!och efter att ha läst ditt inlägg så känns det som ups har stenhård bevakning brev/paket som kommer in i Sverige.
nu är det bara inrikes som gäller och lagliga produkter.(3fpm är att rekommendera)
Senast redigerad av gronagubben 2015-03-23 kl. 13:11.
Citera
2015-03-23, 13:44
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersuit

För flera år sedan gjorde jag en större beställning från Sydafrika som stoppades i tullen. Betalade med kreditkort och blev inkallad till förhör. Spelade bara dum och oförstående, trots att utredaren var på och sa att "alla kommer med den ursäkten, bättre att erkänna och stå för vad man gjort". De lade inga resurser på att gå igenom kontoutdrag eller sånt. Fallet lades ned på grund av brist på bevis. (Det var ett brott av normalgraden på skalan)

Citat:
Ja det är nog troligt att dom kan bevisa att man faktiskt beställt. Det enda man kan säga är nog att "det var som fan, olagligt säger ni?, dom lovade att det inte var något som är olagligt i Sverige. Dom måste skickat fel saker, kan inte förstå vad det här är.
Jag är själv undrande vad som kan hända men hoppas tullen är helt överbelastade med viktigare och större smugglingsbrott. Tror dock att mängden olagligt innehåll i syntacain är relativt liten till vikten sett och att det därför blir ett brev hem och i värsta fall en böteslapp. För att få snoka i människors konton tror jag misstanken om grovt brott ska vara rätt stark. En liten mängd blir det nog inte någon större utredning på....hoppas jag.

Min fetning. Det var ett tag jag gick i skolan men tycker mig minnas ordet 'Promulgation'. Det spelar alltså ingen roll om man inte känner till att en handling är olaglig, man kan ändå dömmas för den.
Citera
2015-04-23, 20:42
Medlem
Hallå! Tänkte prova synthacaine för första gången på min orm. Min orm har ingen erfarenhet av sånt här tidigare. Vilken kvalité tror ni ormen min gillar bäst och vad är det för skillnad på V1 och V2 synthacaine?

Och dessutom varför är det så stor prisskillnad på sc*e*cesup*lies*irect.c*m och ch*mi*c*s*rv*ces

Vilken av dom ska jag handla på tycker ni?
Citera
2015-05-11, 16:52
Medlem
HeligKossas avatar
Någon som testat Synthacaine V2 som kan skriva lite om det?
Citera
2015-05-12, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Någon som testat Synthacaine V2 som kan skriva lite om det?

Fick precis det och testade lite, men fick inte testa så mycket för det var meninge att jag o min polare skulle testa tillsammans, så jag drog en liten sample, ingen aning om hur många mg det var, men typ en lina.

Vet inte ens hur effekten ska vara för jag är riktigt rookie när det gäller sånt, aldrig provat koks eller något sånt innan, weed kanske en gång men benso rätt många gånger.

Jag känner mig mer pratglad, social , kommer på saker att säga och skriva snabbare, men har varit vaken hela natten , visste inte att man skulle bli pigg o vara vaken aslänge på att ta sådant. Men det är inte så farligt. Lite små rysningar i kroppen får jag ibland lite vid huvudet och armarna, vet inte vad det beror på. Men iaf, fick inget jätterus mer än att jag helt enkelt mådde bättre och kände mig gladare. Antagligen tog jag en alldeles för liten dos också.
Citera
2015-05-12, 09:00
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Fick precis det och testade lite, men fick inte testa så mycket för det var meninge att jag o min polare skulle testa tillsammans, så jag drog en liten sample, ingen aning om hur många mg det var, men typ en lina.

Vet inte ens hur effekten ska vara för jag är riktigt rookie när det gäller sånt, aldrig provat koks eller något sånt innan, weed kanske en gång men benso rätt många gånger.

Jag känner mig mer pratglad, social , kommer på saker att säga och skriva snabbare, men har varit vaken hela natten , visste inte att man skulle bli pigg o vara vaken aslänge på att ta sådant. Men det är inte så farligt. Lite små rysningar i kroppen får jag ibland lite vid huvudet och armarna, vet inte vad det beror på. Men iaf, fick inget jätterus mer än att jag helt enkelt mådde bättre och kände mig gladare. Antagligen tog jag en alldeles för liten dos också.
Tack för att du tog dig tid för att svara! Bara en fråga, beställde du ifrån CS?
Citera
2015-05-22, 08:37
Medlem
Tjaba någon som testat RCNETs synthacaine och tycker det är värt lägga pengar på?
Citera
2015-05-22, 17:22
Medlem
[quote=grandman|53428528]Tjaba någon som testat RCNETs synthacaine och tycker det är värt lägga pengar på?[/QUOTE

Absolut! Sitter och drar i mig linor med bruden nu och vi mår bra som fan! håller i ett bra tag också.
Citera
2015-05-22, 19:04
Medlem
[quote=tigersuit|

Absolut! Sitter och drar i mig linor med bruden nu och vi mår bra som fan! håller i ett bra tag också.[/QUOTE]

Grymt! Ska beställa på direkten. Har mest kör 3 mmc sista tiden men vill ha lite variation. Ha en bra kväll!
Citera
2015-06-21, 11:31
Medlem
joengbls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
RUS RAPPORT IV

Jag och polaren slog i oss runt 10g på en dag.

Vi började dagen lite lätt med att slå i oss 1gram var och det var en rätt schysst rush sen ökade vi dosen till 2gram vilket var supernajs, nääästan för mycket = perfekt
rushen är lite kortare än vanligt tjo, men går inte på hjärtat som tjo
lagom dos enligt mig är 1,8 och helst med 10 meterspump å svart nål, annars svider det lite.
Vi brukar alltid stå upp vid diskhon när vi slår i oss, men vid 2gramsdosen märkte vi att man bör ligga ner då det är omöjligt å se å stå upp.
Bieffekter, inga, lite kort rus, typ en kvart, sved vid stora doser men det löser man med större pump (10meters) och svart nål för snabbare effekt.

Samma eufori som att slå i sig vanligt tjo fast utan illamående och hjärtklappning.

Vi ska testa att slå i oss 3gram om några veckor så återkommer med info

Vi har hittills provat att mixa med phenylethlamaine vilket vi blev HELT avbanan på haha. men banan är bred bröder Förslag på mixalternativ mottages gärna

Så att ta Synthacaine IV är ABSOLUT inte skadligt på något sätt, snarare tvärtom!!
MVH!

Det va roligt medans de varade. Dom dagarna glömmer jag aldrig. Riktigt kul hade vi!!!

Må bäst!

MVH J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in