2013-12-06, 11:26
Medlem
Har blivit erbjuden detta ikväll men är det verkligen värt det?

Tänkte dricka och dra lite pix ikväll vet inte om det är lönt att blanda in Synthacaine .

Sen att det ska vara likt amfetamin som jag hatar bådar inte gått.
Kan man sova på det?
Och kanske den viktigaste frågan förstör det ens fylla som affe så man blir spiknykter?
Citera
2013-12-06, 16:03
Medlem
josephgudasons avatar
Skickade mail till CS och klagade över den usla kvalitén och de lovade mig att skicka nytt, samt pyra istället för den kassa diclan jag fick. Än har inget kommit.

Va inne och kikade på CS idag och insåg även att de höjt priserna rejält. Märkligt...
Citera
2013-12-11, 19:45
Medlem
Pyra666s avatar
RUS RAPPORT IV

Jag och polaren slog i oss runt 10g på en dag.

Vi började dagen lite lätt med att slå i oss 1gram var och det var en rätt schysst rush sen ökade vi dosen till 2gram vilket var supernajs, nääästan för mycket = perfekt
rushen är lite kortare än vanligt tjo, men går inte på hjärtat som tjo
lagom dos enligt mig är 1,8 och helst med 10 meterspump å svart nål, annars svider det lite.
Vi brukar alltid stå upp vid diskhon när vi slår i oss, men vid 2gramsdosen märkte vi att man bör ligga ner då det är omöjligt å se å stå upp.
Bieffekter, inga, lite kort rus, typ en kvart, sved vid stora doser men det löser man med större pump (10meters) och svart nål för snabbare effekt.

Samma eufori som att slå i sig vanligt tjo fast utan illamående och hjärtklappning.

Vi ska testa att slå i oss 3gram om några veckor så återkommer med info

Vi har hittills provat att mixa med phenylethlamaine vilket vi blev HELT avbanan på haha. men banan är bred bröder Förslag på mixalternativ mottages gärna

Så att ta Synthacaine IV är ABSOLUT inte skadligt på något sätt, snarare tvärtom!!
MVH!
Senast redigerad av Pyra666 2013-12-11 kl. 19:50.
Citera
2013-12-12, 15:55
Medlem
SyphaXs avatar
Har blivit väldigt förtjust i denna stimulant! Är idealisk som vardagsdrog, typ när man behöver en liten boost på jobbet eler känner sig lite nere. Eller som i mitt fall hålla mig vaken och alert när jag äter benz som en unge äter Pez.
Citera
2013-12-12, 17:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
RUS RAPPORT IV

Så att ta Synthacaine IV är ABSOLUT inte skadligt på något sätt, snarare tvärtom!!
MVH!

Är du dum i huvudet eller?
Citera
2013-12-12, 21:56
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
+1
Hur fan kan du säga att det inte är farligt att ta det iv?!? Det finns ingen forskning alls ens
hur det reagerar tillsammans med blod på kemisk nivå eller någon info, Fan med den inställningen kan du lika gärna börja smeta i dig aceton medans du röker lite cyanid..
Citera
2013-12-13, 07:00
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosight69
+1
Hur fan kan du säga att det inte är farligt att ta det iv?!? Det finns ingen forskning alls ens
hur det reagerar tillsammans med blod på kemisk nivå eller någon info, Fan med den inställningen kan du lika gärna börja smeta i dig aceton medans du röker lite cyanid..

det är bensin å skit kvar i de flesta kemikalier man slår i sig, fan det det första jag injicerade var tequila när jag var 13år
men har alltid varit hardcore eller inget alls.. kul å exprementera å gav just ut info att det är inga problem what so ever att slå i sig, inte lika fet kick som å slå i sig 2 gram bra tjack, men nästan, å man slipper spy
Citera
2013-12-13, 07:06
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

öhhhh... är det här en drogtråd eller nåt jävla scoutläger???

halva grejjen med å ta droger är ju å exprementera å ta så där nääääästan på gränsen för mycket
läser man på lite innan och kan lite om hur kroppen å kemikalier funkar är det lungt..
Citera
2013-12-13, 21:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
öhhhh... är det här en drogtråd eller nåt jävla scoutläger???

halva grejjen med å ta droger är ju å exprementera å ta så där nääääästan på gränsen för mycket
läser man på lite innan och kan lite om hur kroppen å kemikalier funkar är det lungt..

Läs på lite mer...
Citera
2013-12-15, 03:46
Medlem
Jag kan offra mig för att bevisa att det inte syns på pissprov.
Jag beställer så fort jag får "klartecken" av min polare som tar hem postaviseringen.
Jag tar Multistickor som testar diverse opiater och stimulanter samt bensodiazepiner. Kan hända att ett blodprov kommer upp
Citera
2013-12-15, 05:00
Medlem
Mikalogics avatar
Hej
Hur är batchen på CS? nu den fick u lite klagomål tidigare och nu har de sänkt priset lite på den

//M
Citera
2013-12-16, 15:02
Medlem
Chemicalser*****.net eller researchche******.net ?
Vilken av dem föredrar ni?
Researchchem har billigare men kostar mer per gram man beställer
Chemicalserv har dyrare och blir billigare per gram + att de ger "gratis prover" på deras andra varor så som 2-AI, Diclazepam, Pyrazolam.

Sist jag beställde av dem fick jag knappt något rus förutom i vissa situationer. Första gången jag någonsin testade fick jag 1g sample av BR men det är så satans dyrt där!

Några tips?
Jag tar pissprov så ni kan se det som en fördel att jag testar för er om det syns eller ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in