2015-05-09, 09:00
Medlem
Sitter på donken med en polare efter en rejäl krogrunda. Avviker till toaletten för ett ögonblick. När jag kommer tillbaka ser jag polaren irra runt helt förstörd och säger sig blivit rånad på en guldkedja som han fått av sin flickvän. Han får lite senare syn på killen som han blivit rånad av utanför på gatan. Packad och totalt orädd går jag då fram till blatten som samtidigt plockar fram en kniv och ställer sig i försvarsställning. Ber honom helt enkelt utan nått tjafs eller bråk att snällt ge tillbaka guldkedjan och påpekar att min kompis faktiskt fått den i present av sin flickvän nyligen. Killen tvekar en liten stund och ser nästan ångerfull ut och lämnar snällt över kedjan till mig.
Citera
2015-05-09, 09:11
Medlem
UncleZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker58
Blev "pistol"hotad av en äcklig liten skitunge som ville sno vår plats. Han fick till slut en örfil av en av oss. När vi gick ut väntade 10+ äldre bröder/kusiner som fortsatte hota oss...
Oj, hur gick det sen?
Citera
2015-05-09, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigDingDong
Det är några år sedan detta hände. Jag hade nästan avslutat min måltid när det kom två killar som såg rätt slitna ut och satte sig mitt emot mej. Den ene hade en bricka med en Big Mac och en dricka. Den andre var tomhänt. När killen just skulle sätta tänderna i sin burgare sa hans polare:
- Kan jag få smaka lite?
Han med burgaren drog ut översta köttbiten och gav till sin polare. Sedan gick han tillbaka till kassan med det som var kvar av hans Big Mac. Pekade och gestikulerade och fick rätt snabbt en ny Big Mac. När han kom tillbaka plockade han fram sin nya orörda Big Mac och började äta.

- Man måste vara smart, sa han till mej, Rune gillar inte bröd!
Jag fick mej ett gott skratt och en lektion i vad det innebär att vara street-smart.

Hahaha! Den var bra!
Citera
2015-05-09, 09:55
Medlem
ByeByeBostons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
BK på Plattan, överhörde en kostymklädd man fråga efter diverse droger, helt öppet I kön. Har för mig det var kola han letade efter.

En annan gång så fick någon heroinisttjej ett psykbryt och började skrika I telefonen, då hon inte hittade något att skjuta upp, men det verkade som hon lugnande sig tillslut, och gick därifrån med sin väninna.

Förvisso inte Donken, men kanske räcker ändå?

Det måste vara Sveriges värsta hamburgerrestaurang att jobba på, enbart pundare och patrask (och jag då ) som kunder.
Sist jag var där var det en pundare som stod och rökte i kön..
Citera
2015-05-09, 10:21
Medlem
En tant på omkring 80 år i kjol som stod och väntade i kön...plötsligt hördes det ett ljud och började det lukta bajs innan jag såg något rinna nerför hennes ben........

En annan gång var det ett WT 50-60 år stå och skrika på engelska på hennes mörkhyade man/pojkvän/vän som uppenbarligen inte var riktigt klar i huvudet..hon kallade honom för neger och en massa andra saker. 2-3 minuter senare när jag fått min beställning och ska hitta lediga platser ser jag dem gråtkyssas på golvet..

Det har hänt ett flertals gånger att rumänska zigenare kommer och sätter sig bredvid och börjat snacka som om de känner en och sen försöka övertyga mig om att köpa kassettband med "best romania music!".
Citera
2015-05-09, 10:35
Medlem
Balkan-Kings avatar
Spist en gang hamburger med kvindehår viklet ind i kjøttet.
Citera
2015-05-09, 10:39
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shugamano
En man (40+) satt och åt sin meny i bollhavet och nekade barn som ville gå in och leka i bollhavet..

Han er kungen.
Citera
2015-05-09, 10:45
Medlem
kobents avatar
McDonalds i Slussen 03.30 en löningsfredag för några år sen.

En i personalen dealade gräs ganska öppet till en kund mitt framför näsan på oss. Säljs även kola helt öppet vid toaletten.
Glöm inte alla taxichaufförer som vill sälja allt från te till kvinnor.

Massa slagsmål som jag varit inblandad i dock oftast vänner som har startat bråken.

Samlas så jävla mkt skit där tror nästan den är värre än Kungsgatan.

Sen har jag och några till efter en kryssning örfilat upp några
14-16åringar som ville bråka mitt på dagen, de var välförtjänta av det.

Finns så mycket fyller i senare.
Citera
2015-05-09, 10:47
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tja, vuxna som lekt i bollhavet?

Jag pissade i bollhavet en blöt natt.

Folk som börjat bråka i kön för att den ene trängt sig före den andre, blev ganska våldsamt.
Citera
2015-05-09, 11:16
Medlem
Chronicals avatar
McDonalds i Halmstad efter krogstängning, jag tömmer fickorna på mynt på disken, de rakar ner mynten direkt i kassalådan. Jag väntar på växel, men de förklarar att de trodde det var jämna pengar. Får min meny, sätter mig och en bra stund senare kommer restaurangchefen och berättar att de stängt kassan ( tok köer ) och räknat ut att jag betalt rätt på öret!

Jag förklarar att det är omöjligt, att jag tömde fickorna ( VM-mål = 25 :- ) så de fortsätter att inventera kassan och han kommer igen och förklarar att det stämmer..

Han börjar bli lätt förbannad, trots att jag inte bryr mig nämnvärt om eventuella enkronor.

De måste ha tappat tusentals kronor pga den stängda kassan och köer i hela restaurangen
Citera
2015-05-09, 11:24
Medlem
FoxHounds avatar
Sett min tvärfulla polare sitta och mata en lika packad hemlös (svensk) kärring med pommes, och delad dippsås. Hon balla dock ur.
Citera
2015-05-09, 11:56
Medlem
wheelintheskys avatar
En rätt rolig händelse när jag jobbade där en gång i tiden.

Var en medelålders kvinna som skulle ha McNuggets till sin unge men förmodligen var lite trött och sa i kassan att hon ville beställa "McNiggers"

HöHö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in