Var i och för sig inte donken utan Burgerking.
Jag och en kompis käkade på BK runt 02:30, och fram kommer det en buss med fulla ishockey-fans som har varit på någon match. En full kvinna runt 18-19 kommer fram till mig och börjar hångla med mig helt random, blev chockerad så försökte få henne ifrån mig. Då kommer hennes pojkvän fram och sade "Låt min brud vara ifred!" i förbannad röst, sade då åt honom att jag försökte bli av med fästingen och då sade han att det "var lugnt" som om han inte brydde sig.
Sedan beställde de sitt käk och gick ut och satte sig. De diskuterade matchen med oss och jag och min kompis sket väl i vilket, men vi blev bjudna på öl. Vi satte oss i bussen då det var varmare där. Vi spelade musik och drack öl i bussen, var ett jäkla drag och de frågade om vi ville följa med till (Staden där de bodde). Vi avböjde och gick ut ifrån bussen, tackade för oss och gick då chauffören kom.
Killen vars flickvän jag hånglade med sprang ut ifrån bussen med
BK-krona på huvudet och tog tag i en av stolarna som brukar finnas inne på BK och tog med sig till bussen. Han sade "lycka till" till oss medan han tog stolen, lade sig och höll om den där väskorna brukar ligga under bussen och stängde.
Sedan har det väl varit bråk och allmän skit på hamburgerställen men var inte riktigt lika sjukt som ovanstående.