2015-05-08, 21:51
Medlem
sour-creams avatar
Brukar ju hända en hel del konstiga saker på McDonalds och diverse andra hamburgehak fram på småtimmarna, så jag skulle vilja att vi delar med oss om dom sjukaste händelserna och historierna som man varit med om på olika hamburgehak.
Citera
2015-05-08, 21:57
Medlem
Såg ett packat fyllo hoppa igenom rutan, skinnet på en armen hade skalats av och hängde på ett mycket makabert sätt.

Titta bort direkt då jag inte gillar sånt.
Citera
2015-05-08, 22:01
Tja, vuxna som lekt i bollhavet?
Citera
2015-05-08, 22:01
Medlem
norrlandsguldares avatar
Något som var roligt men inte så sjukt var när jag och två kompisar var på McDonald's för några månader sedan och det kom fram en invandrare som jobbade där och frågade om min ena vän är arab.

Det roliga med det är att min vän är naturligt ljudblond, väldigt ljusa ögonbryn och ljus hy. Min gissning är att det var en raggningsreplik - om än en dålig sådan.
Citera
2015-05-08, 22:02
Medlem
Doktorphils avatar
Såg ett par en gång som gick in och knullade på muggen.
Jag såg ju inte själva knulletn , men killen kom ut med ett sånt jävla nöjt leende och knullrufs
Och tjejen rättade till brallorna och fnissade mest när dom kom ut.
Kan tilläggas att dom var rätt packade
Citera
2015-05-08, 22:04
Medlem
TheDarkCats avatar
Måste väl vara när jag var med en person som välte ett bord tror det var hans kompis också haha det var kul han kletade på fönstret och vi blev typ utskickad. Fyfan för att jobba där och vara städare.
Citera
2015-05-08, 22:05
Medlem
Thelostdutchmens avatar
Var i och för sig inte donken utan Burgerking.

Jag och en kompis käkade på BK runt 02:30, och fram kommer det en buss med fulla ishockey-fans som har varit på någon match. En full kvinna runt 18-19 kommer fram till mig och börjar hångla med mig helt random, blev chockerad så försökte få henne ifrån mig. Då kommer hennes pojkvän fram och sade "Låt min brud vara ifred!" i förbannad röst, sade då åt honom att jag försökte bli av med fästingen och då sade han att det "var lugnt" som om han inte brydde sig.

Sedan beställde de sitt käk och gick ut och satte sig. De diskuterade matchen med oss och jag och min kompis sket väl i vilket, men vi blev bjudna på öl. Vi satte oss i bussen då det var varmare där. Vi spelade musik och drack öl i bussen, var ett jäkla drag och de frågade om vi ville följa med till (Staden där de bodde). Vi avböjde och gick ut ifrån bussen, tackade för oss och gick då chauffören kom.

Killen vars flickvän jag hånglade med sprang ut ifrån bussen med BK-krona på huvudet och tog tag i en av stolarna som brukar finnas inne på BK och tog med sig till bussen. Han sade "lycka till" till oss medan han tog stolen, lade sig och höll om den där väskorna brukar ligga under bussen och stängde.

Sedan har det väl varit bråk och allmän skit på hamburgerställen men var inte riktigt lika sjukt som ovanstående.
Senast redigerad av Thelostdutchmen 2015-05-08 kl. 22:07.
Citera
2015-05-08, 22:08
Medlem
många år sen
ngt hak i malmö
en stroväxt kaxig trängde sig före i trängseln
han fick en Sidekick över knäna av mig
ganska roligt att se när han föll ihopa
Citera
2015-05-08, 22:13
Medlem
En sjuk grej senast jag var där var en äldre man som började tala barskt och extremt högljutt om hur "svartskallarna" kommer hit och håller på. Han frågade sig om det ska vara på det viset och höll fast vid att "Jag säger ju bara sanningen!" Sedan fick han bråttom därifrån när personalen närmade sig.
Citera
2015-05-08, 22:13
Medlem
Jag såg en hemlös tant äta pizza inne i på McDonalds. Dock var detta utomlands i New York. Jag besöker McDonalds extremt sällan..
Citera
2015-05-08, 22:14
Medlem
Jag o några polare var ute på roadtrip o stannade till på ett donken, kommer in o ser direkt att det är en osäker kille som står i kassan. Polaren beställer en wrap som ska ta 3 min o få. Efter ett par minuter kommer den osäkra herren ut med en wrap o går fram till min kompis o säger "Jag råkade ge din wrap till en annan person som oxå beställt en wrap fast en annan sort, så jag tog tillbaka hans, vill du ha den eller kan du vänta några minuter på en ny? Han har bara tagit en tugga". Min vän blir helt ställd o svara nå "eeeeeeehmm, jag tar gärna en otuggad heheh" medans vi andra börjar garva och han som jobbar där verkar ha insett sitt misstag och blir röd o lämnar.

Det är verkligen det sjukaste som hänt. Har haft sex med en gammal klasskompis på donken toan efter krogen i 5 min med det är väl rätt vanligt på donken toan på helgnätter.
Citera
2015-05-08, 22:25
Medlem
ZapDragons avatar
McDonalds, Trondheim, någon gång början på 90-talet, lunchtid. Vi sitter å käkar och en bit bort sitter en ensam soldat i uniform och basker och kalasar på en meny. Han föreföll förstås vara vältränad och vid god hälsa. Efter en stund sjunker han ihop över bordet. Personalen ruskar i honom men inga livstecken. Efter ett tag kommer en ambulans och de bär iväg honom på en bår. Vi uppfattade det som att han tvärdött men kanske var han bara medvetslös.. Det var rätt skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in