2015-05-08, 23:25
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
jag mena en Myt. att de skulle behöva bli knullade för att sluta vara feminister, när de istället bara blir mer värre och värre feminister ju mer näring dem får från knullande

det blir ju som den enda ska undervisa den andra så antar att det är det som är det avtängande för mig iaf.

Sex kanske kan få dem att slappna av lite och inta en mer feminin roll.
Citera
2015-05-08, 23:25
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
jag mena en Myt. att de skulle behöva bli knullade för att sluta vara feminister, när de istället bara blir mer värre och värre feminister ju mer näring dem får från knullande

det blir ju som den enda ska undervisa den andra så antar att det är det som är det avtängande för mig iaf.

ja vet gumman .

se min redigering också:

Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
men de vet man ju som kille och e man smart ger man sej inte in på sånna ämnen utan ställer upp på spelet för allas trevnad. men i skälva verket vet ju alla hur de är egentligen ändå.

sory men vad är en lögn? ja de klart de är en lögn föresten ! haha.

och vem säger något. Fi folket som bekräftar och ger praktiska exempel på allt vetenskapen kommer fram till inom området?
Citera
2015-05-08, 23:27
Medlem
alltid kännt sig smutsig efter att man varit i en svensk kvinna
för 6 år sen tog jag beslutet att ge upp dessa ohedersvärda, svagt kulturella, fisande,
chipsätande, alkodrickande, ohälsosamma, illaluktande vidriga andedräkt, lössläppta hyndor
och har sedan dess bara dejtat med kvinnor från rena fina feminina kulturer
har aldrig mått bättre
Citera
2015-05-08, 23:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Sex kanske kan få dem att slappna av lite och inta en mer feminin roll.
nej ingen feminist skulle ta en feminin roll. gäller att kriga.
varje gång ni knullar mig så blir jag bara starkare och större monster för varje gång
Citera
2015-05-08, 23:31
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marginaliserad
alltid kännt sig smutsig efter att man varit i en svensk kvinna
för 6 år sen tog jag beslutet att ge upp dessa ohedersvärda, svagt kulturella, fisande,
chipsätande, alkodrickande, ohälsosamma, illaluktande vidriga andedräkt, lössläppta hyndor
och har sedan dess bara dejtat med kvinnor från rena fina feminina kulturer
har aldrig mått bättre

Med tanke på vilka "kvinnor" du verkat fått så tror jag inte du håller så hög standard själv

Snacka om att generalisera svenska kvinnor, som är helt underbara sen finns det även rötägg bland dessa men de är en handfull av alla svenska kvinnor.
Citera
2015-05-08, 23:31
Medlem
Flickpojkens avatar
kvinnor som beter sej så kanske inte går att rätta till med ett bra förhållande etc.

de nog kört för dej.

väldigt va iriterad du blev när du fick en sked vetenskap föresten .
Citera
2015-05-08, 23:32
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
varje gång ni knullar mig så blir jag bara starkare och större monster för varje gång

Fast om du går med på att bli knullad så har du ju underkastat dig den manliga överhögheten.
Citera
2015-05-08, 23:33
Medlem
Flickpojkens avatar
fi kvinnor matas i den här forums delen. av misogyna män som beskriver precis den verklighet med konflikter mellan könen dom önskar fanns. men så är de ju inte ändå.
Citera
2015-05-08, 23:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Fast om du går med på att bli knullad så har du ju underkastat dig den manliga överhögheten.

nej, det är männen som går med på att knulla mig trots att jag tjänar på det (menar inte tjänar pengar)
Citera
2015-05-08, 23:36
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Sorry, jag är kanske pessimist, men det motståndet du målar upp kommer nog aldrig att ske i någon större omfattning, utan det kommer nog bara bli värre och värre. Detta lilla internetmotståndet har alltid funnits, men kommer inte blir mycket mer än så. Om något så kommer det nog minska, tänk på att det har varit uppe att förbjuda icke feministiska åsikter (http://www.flashback.se/artikel/3490/antifeministiska-asikter-foreslas-bli-straffbara). Det blir inte mindre extremt, det blir bara mer och mer extremt. Jag kan faktiskt se mej en framtid där feminismen mördar män, men vägen dit kommer ske stegvis så den kommer i slutändan vara påhejad av de feministiska hjärntvättade och desperata killarna.

De stora anledningarna till varför matriarkatet, som har funnits i 1000-tals år men som nu har fått ett tydligare ansikte, bara kommer att förstärkas. Är p.g.a dels för att män är fast i könsrollen, att vara den starka och beskyddaren av kvinnan. Dessutom så har kvinnor ett enormt övertag på partnersmarknaden, så om du gör ett uppror emot kvinnor så lär du få det ännu svårare på partnersmarknaden, och det är ingen lyx normala män har råd att göra, det är en lyx kvinnor kan göra. Män måste tvingas att slåss om brödsmulor på partnersmarknaden så att göra ett uppror som anses oattraktivt i kvinnors ögon är otänkbart i nuvarande läge, glöm det. Du kan få med dej mej, men inte tillräckligt många. Den stora majoriteten kommer tvärtom försöka utnyttja det och få plus i kanten av kvinnor då de står emot vårat motstånd. Män har ingen som helst lojalitet emot andra män. Kvinnor har lojalitet emot andra kvinnor.

Saker kan givetvis hända som förändra läget. En stark ledare kan komma och få männen att gå tillsammans. Men håll inte andan för att det ska ske.
Det beror ju på invandringen att parntermarknaden ser ut som den gör. Men det är inte så farligt i alla fall eftersom det finns ett faktum och det är att det är flera 100 % gånger bättre att leva ensam än med en idiot-feminist. Förutom idiot-feminister finns det horder med efterblivna kvinnor som ändå är sådär medelmåttiga som under&medelmåttiga män siktar in sig på. Sen finns det såklart high-end kvinnorna. Dessa är sällan singlar men om de blir singlar och har barn så får de stora problem.

Män konkurrerar på dejtingsiterna självfallet, men inte till den grad men inte genom att göra avkall på sig själva och sitt beteende. Så du kan sova gott.
Citera
2015-05-08, 23:38
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:

jag vet inte om du är kapabel att ta en feminin roll du kanske är något slags freak of natur.

men de är värt att försöka (de kanske finns någon kille som vill ta sej an dej också) jag vet många feminister som vaknat upp inset att dom är tjejer och börjat med en livstil som gör dom lyckliga efter år av lidande och illusioner .
Citera
2015-05-08, 23:41
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
nej, det är männen som går med på att knulla mig trots att jag tjänar på det (menar inte tjänar pengar)

Hur tjänar du på det? Genom att få sjukdomar eller bli gravid?
Det är ju din desperation efter sex som gör att du underkastar dig fast du inte egentligen vill.

Nu tjafsar jag lite med flit, men utveckla gärna hur du tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in