Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-21, 21:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Arga snickaren
Hur kan man ha det så jävla skabbigt hemma som framkom i programmet. Och maken till bortklemade ungar, det har jag aldrig sett. Om mina barn vi 17 och 20 års ålder inte hade vetat hur tvättmaskin och diskmaskin fungerar, då hade jag skämts ögonen ur mig (och dragit slutsatsen att jag har varit en urusel förälder).
Och när 17-åringen inte tålde att bli tillsagd satte han sig i bilen och drog! Jag trodde man var tvungen att fylla 18 innan man kan ta körkort.

var väl nån som körde honom. curlade ungar vettu de ska ha skjuts överallt
Citera
2015-01-21, 22:04
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
var väl nån som körde honom.
Ok, det missade jag. Jag får väl erkänna att jag inte satt och glodde slaviskt på TVn.
Citera
2015-01-22, 13:47
Medlem
QueerSchilvias avatar
Återigen har mamma MILF bevisat att hon är Sveriges största gratiserbjudandeutnyttjare.

Den enda sponsring hon borde fått var ett besök av Anticimex.
Citera
2015-04-24, 19:02
Medlem
Citat:
Sorgen är stor i det Wahlgrenska hemmet.
I veckan förlorade Pernilla Wahlgren med familj sin lilla hund Marqy efter en bilolycka.
– Vi är alla helt förkrossade, skriver sångerskan på sin blogg.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article20685081.ab
Citera
2015-05-08, 14:22
Medlem
ColaKexs avatar
Att detta är en toppnyhet på expressen säger det mesta om den tidningen

http://www.expressen.se/noje/bianca-wahlgren-flyttar-ihop-med-pojkvannen/

Rubriken: "Pernilla- Känns sorgligt" - av den rubriken kan man ju möjligtvis dra slutsatsen att någon närstående dött eller drabbats av sjukdom. Men icke sa nicke....då får man läsa att dottern Bianca flyttar hemifrån.
Citera
2015-05-08, 15:00
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Att detta är en toppnyhet på expressen säger det mesta om den tidningen

http://www.expressen.se/noje/bianca-wahlgren-flyttar-ihop-med-pojkvannen/

Rubriken: "Pernilla- Känns sorgligt" - av den rubriken kan man ju möjligtvis dra slutsatsen att någon närstående dött eller drabbats av sjukdom. Men icke sa nicke....då får man läsa att dottern Bianca flyttar hemifrån.

Ja, icke-nyhet efter icke-nyhet.
Först förlorar Pernilla hunden, sen ska dottern (20 år gammal) flytta hemifrån.
Hur ska hon kunna gå vidare? Förfärligt.
Citera
2015-05-08, 16:16
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Ja, icke-nyhet efter icke-nyhet.
Först förlorar Pernilla hunden, sen ska dottern (20 år gammal) flytta hemifrån.
Hur ska hon kunna gå vidare? Förfärligt.

Ja...detta har absolut noll nyhetsvärde och är precis som du skrev en riktig jävla icke-nyhet. Men att Pernilla gillar att synas i media är ju inget nytt precis. Hon passerar snart Kikki och Anna Book om vem som grinar ut mest i media...
Citera
2015-05-08, 17:48
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Ja...detta har absolut noll nyhetsvärde och är precis som du skrev en riktig jävla icke-nyhet. Men att Pernilla gillar att synas i media är ju inget nytt precis. Hon passerar snart Kikki och Anna Book om vem som grinar ut mest i media...

Sant! Såg henne för ett tag sedan på ett helgevenemang, inget upphetsande alls, glanstiden är defintift förbi
Citera
2015-05-10, 14:43
Medlem
Hon har i alla fall höga krav på karlar och vem som helst duger inte. Löjliga familjen vore ett passande namn och alla är kända för att dom fötts av en morsa som var det på 60-talet. Jag blir förbannad varje gång jag ser någon av dessa individer i media. Utfyllnad och det äckligaste är att dom tror på fullt allvar att vi älskar dom.
Citera
2015-05-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon har i alla fall höga krav på karlar och vem som helst duger inte. Löjliga familjen vore ett passande namn och alla är kända för att dom fötts av en morsa som var det på 60-talet. Jag blir förbannad varje gång jag ser någon av dessa individer i media. Utfyllnad och det äckligaste är att dom tror på fullt allvar att vi älskar dom.

Kanske därför hon aldrig blir tillsammans med någon för att hon har på tok för höga krav..
Den som som såg programmet arga snickaren hemma hos Pernilla kan ju dock inte alls förstå hennes krav, såg ni alla "skräprum" hon hade? Slarvig som få tror jag.Hon är väl den sista som ska ställa krav på sin partner, hon får bättra sig själv lite först....
Citera
2015-06-07, 16:55
Medlem
Citat:
Pernilla Wahlgren är singel och trivs med det.
Men för att tillfredsställa behovet av närhet söker hon sig i bland till sina vänner, avslöjas det i podcasten "Wahlgren & Wistam".
– Jag tror att jag saknar någon i sängen mer än jag själv vet, säger hon

http://www.expressen.se/noje/wahlgren-jag-saknar-nagon-i-min-sang/
Citera
2015-06-29, 11:44
Medlem
Citat:
Pernilla Wahlgren: Har blivit otroligt sviken

Citat:
När Pernilla Wahlgren mådde som sämst fick hon sömnproblem.
Nu berättar artisten i podcasten "Wahlgren och Wistam" om den mörka tiden.
– Jag har haft otrolig panikångest och prestationsångest, säger Pernilla Wahlgren.

http://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgren-har-blivit-otroligt-sviken/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in