2015-05-08, 00:52
Moderator
zanteras avatar
Skulle gå in i en djup depression om man säljer De Gea.
2015-05-08, 02:37
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Skulle gå in i en djup depression om man säljer De Gea.
Om nu DG lämnar så är det inte en försäljning, det är att han vill gå.
2015-05-08, 07:09
Medlem
C0ws avatar
Juventus tackade nej till ett bud från Barcelona på 80m för Pogba enligt tuttosport.
Bra att de sätter fart.
2015-05-08, 07:13
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Juventus tackade nej till ett bud från Barcelona på 80m för Pogba enligt tuttosport.
Bra att de sätter fart.
Tror de är rätt sugna alltså...
Fotbollskanalen:
"Kommer Paul Pogbas framtid avgöras i ett race mellan Barcelona och PSG?
Neymar hoppas i alla fall att han i Barca blir lagkamrat med fransmannen.
- En spelare med hans kvaliteér är alltid välkommen, säger Neymar."

Ser fram emot silly season.
2015-05-08, 07:48
Medlem
cyberkalles avatar
Bayern behöver förnya sig och dom spelare som är under radarn enligt vissa är:

Aleksandar Dragović
Angel di Maria
Antoine Griezmann
Kevin de Bruyne

Vi får se om det blir ens någon av dessa de Bruyne säger jag då jatack till dom andra har jag för dålig koll på.
2015-05-08, 08:01
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Bayern behöver förnya sig och dom spelare som är under radarn enligt vissa är:

Aleksandar Dragović
Angel di Maria
Antoine Griezmann
Kevin de Bruyne

Vi får se om det blir ens någon av dessa de Bruyne säger jag då jatack till dom andra har jag för dålig koll på.
Griezmann har varit grym i ATM men di maria?! Vad fan
Usel medelmåtta. Tänkt som ytter antar ja ....
2015-05-08, 11:35
Medlem
Skranks avatar
Chelsea uppges vara ute efter Koke och Diego Godin. Filipe Luis kan gå andra vägen.

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/596421428439842818

Vet inte om det är en trovärdig källa? Men det känns spontant som två spelare som Mourinho realistiskt sett skulle vara sugen på att signa.

Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Om nu DG lämnar så är det inte en försäljning, det är att han vill gå.

Han går inte gratis om du tror det.
Senast redigerad av Skrank 2015-05-08 kl. 11:38.
2015-05-08, 11:57
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Känner spontant lite Januzaj-vibbar med Depay. Kan bli riktigt bra, eller kan rinna ut i sanden och inte bli något speciellt alls.

Avdelning sticka ut hakan... Kan bli riktigt bra, eller så blir han inte det. Det gäller väl precis alla spelare? Jag gillar att United gör något. Man tycks ha hur mycket pengar som helst och en insikt i att det måste förstärkas. Har man medelmåttiga och mediokra spelare, då kommer man få ett lag som är just medelmåttigt och mediokert och det verkar, av allt att döma, som man vill göra något åt det.

Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Rahul Singh @forevruntd · 2 tim för 2 timmar sedan
Brands (PSV technical director): "We'd reached an agreement with PSG & I'd have said Depay would be joining PSG had you asked me 2 days ago"

Rahul Singh @forevruntd · 2 tim för 2 timmar sedan
Brands: "Only in the last 48hrs did MUFC step up their interest. In the end, the player decides where he wants to go & he wanted Manchester"

Man kommer nog utmana om PL men CL tror jag inte riktigt på. Kan dock bli en kvartsfinal eller semi med lite flyt. Tror att Bayern, Barcelona och Real kommer vara fortsatt starka nästa säsong även om Bayern lär behöva förstärka.

Du ser CL-spel som klart? Jag tycker det ser ut som att man gör allt för att undvika det. Lurigt spelschema dessutom.
2015-05-08, 12:02
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Avdelning sticka ut hakan... Kan bli riktigt bra, eller så blir han inte det. Det gäller väl precis alla spelare? Jag gillar att United gör något. Man tycks ha hur mycket pengar som helst och en insikt i att det måste förstärkas. Har man medelmåttiga och mediokra spelare, då kommer man få ett lag som är just medelmåttigt och mediokert och det verkar, av allt att döma, som man vill göra något åt det.

Du ser CL-spel som klart? Jag tycker det ser ut som att man gör allt för att undvika det. Lurigt spelschema dessutom.

Jag är sann pessimist och tror inte att CL kommer vara klart fören tidigast sista omgången och det kan mycket väl tappas till Liverpool då de kommer vinna mot Chelsea i helgen.
2015-05-08, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Inget av dessa citat har något att göra med vad jag skrev dock.

Ville bara upplysa dig om att det var fler lag än Liverpool och Spurs som var "nära" honom. Hade varit enkelt att gå till PSG och få högre lön.

Bayern får gärna köpa Di Maria. Han har inte varit så bra som jag trodde att han skulle vara. Alldeles för slarvig för min smak.
2015-05-08, 13:16
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Bra att de sätter fart.

Enligt Di Marzio nekade Pogba ett kontrakt värt 15 miljoner euro per år av PSG.
Pogba non si tocca.
2015-05-08, 13:46
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka

Jo så är det väl. Kommer fram en hel del unga talanger, en del av dessa kan man se att de kommer bli något, då de visar bra attityd och inte håller på med massa skit vid sidan av fotbollen. Med andra så känns det mer osäkert. Finns ju många talanger som kastat bort sina karriärer pga deras attityd eller att de blivit oseriösa, en del som nästan slutat spela när de fått miljon-kontraktet. Depay kan mycket väl bli en ny Ronaldo/Hazard, men han kan lika gärna bli en Pennant/Sterling t.ex. (Nu menar jag inte att räkna ut Sterling på förhand, får han tillbaka huvudet på rätt plats så kan han fortsätta växa)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in