Citat:
Ursprungligen postat av
Cambijao
Såklart ett köp och kommer förmodligen peta Young relativt fort. Antar att United kommer spendera hela sommaren med få in en mittback.
Behöver man verkligen en sittande mittfältare? Herrera, Carrick och Blind borde ju kunna hantera det där bra. Speciellt efter ett år i PL så borde Herrera och Blind bli mer bekväma. Nu utgår jag från att det blir ett 4-2-3-1.
Carrick - Blind/Herrera
Young/Di Maria - Mata/Afrojack - Depay
Rooney.
Ser ju väldigt bra ut. Depay som en framtida fixstjärna, Angel kan bli bra om han släpper lite på sitt ego.
Kan tänka mig 4-3-3 också. Skulle gärna se att Di Maria testades mer centralt.
Blind/Herrera - Carrick - Di Maria
Mata - Rooney - Depay.
Något sådant skulle jag gilla.
Håller med om att kanterna inte borde vara största prioritet men United ska inte spela med Young som ordinarie även om han gjort det bra den här säsongen. Det är ju dessutom inte färdigshoppat.
Har en känsla av att United kommer splasha ut typ £100m på en stor spelare under det här transferfönstret. Vem det nu blir och om det blir lyckat är en annan sak men Woodward har ju varit väldigt klar med att Uniteds transferpolicy är förändrad och att man nu ska utnyttja sina ekonomiska muskler på transfermarknaden. Kan mycket väl bli Bale.