2015-01-02, 21:53
Medlem
Axezzs avatar
Liverpool har erbjudit 14M Euro för Shaqiri enligt Di Marzio. Juventus och Inter finns fortfarande kvar i racet om hans signatur.
2015-01-02, 22:03
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Varken Ezequiel Lavezzi eller Edinson Cavani fanns med när Paris Saint-Germain tränade på fredagsmorgonen. De saknades på träningslägret i Marocko och skanades nu när de hade samling efter lägret i Paris. Båda ryktas ju bort.
Enligt Le Parisien
2015-01-02, 22:11
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Liverpool har erbjudit 14M Euro för Shaqiri enligt Di Marzio. Juventus och Inter finns fortfarande kvar i racet om hans signatur.

Bra spelare, skulle gärna se en bra GK och CB in detta fönster.
2015-01-03, 00:07
Medlem
snillet_1s avatar
Podolski har landat i Milano:

https://pbs.twimg.com/media/B6X7xWUCAAACISL.jpg
2015-01-03, 00:54
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz

Gärna Shaqiri men hellre en riktigt bra målvakt och en målskytt av världsklass...
2015-01-03, 13:33
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
tror inte real kommer ha 3 anfallare och ja det är väll möjligt att man låter bony få spela mer än ärtan. Men kommer det något bud på benzema så är det en självklarhet, själv skulle jag vilja ha kvar higuain

Personligen anser jag att Benzema, tillsammans med Kroos/Modric och Ronaldo, är Real Madrids allra viktigaste spelare. Han är som gjord för att spela i det laget. Både Ancelotti och Perez vet om detta, och de gillar honom minst lika mycket som jag gör. Därför har man ju skitit i att värva Suarez och Falcao t.ex. Jag kan verkligen inte se honom lämna. Higuain? Haha...
2015-01-03, 14:54
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Personligen anser jag att Benzema, tillsammans med Kroos/Modric och Ronaldo, är Real Madrids allra viktigaste spelare. Han är som gjord för att spela i det laget. Både Ancelotti och Perez vet om detta, och de gillar honom minst lika mycket som jag gör. Därför har man ju skitit i att värva Suarez och Falcao t.ex. Jag kan verkligen inte se honom lämna. Higuain? Haha...

Så du tror inte real alls var sugna på att värva falcao före säsongen? tur att dom inte gjorde även om jag hellre hade sett honom i stor form vs benzema. och varför skrattar du åt higuain? det är ju knappast så att han skulle komma tillbaka, men jag hade gärna sett honom vara kvar när han drog, vem vet hur han hade varit i real idag? han gjorde en grym första säsong i napoli medans benzemas form kommer då och då, nu har han ju klart varit bättre än han var innan vm
2015-01-03, 15:16
Medlem
IfIWereAGirls avatar
CSKA Moskva bekräftar att man bryter kontraktet med Rasmus Elm.

Eljero Elia har gått till Southampton på lån från Werder Bremen
Senast redigerad av IfIWereAGirl 2015-01-03 kl. 15:25.
2015-01-03, 15:32
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
CSKA Moskva bekräftar att man bryter kontraktet med Rasmus Elm.

Hur skall man tolka det här? Är karriären över?
2015-01-03, 16:32
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Så du tror inte real alls var sugna på att värva falcao före säsongen? tur att dom inte gjorde även om jag hellre hade sett honom i stor form vs benzema. och varför skrattar du åt higuain? det är ju knappast så att han skulle komma tillbaka, men jag hade gärna sett honom vara kvar när han drog, vem vet hur han hade varit i real idag? han gjorde en grym första säsong i napoli medans benzemas form kommer då och då, nu har han ju klart varit bättre än han var innan vm
RM ville inte ha Falcao i år.
Ryktas om att Florentino tackat nej till ett ganska betydande bud på Benzema från PSG. Kanske kan stämma om de nu försöker sig göra av med både Lavezzi och Cavani som CaptainJ skrev.
2015-01-03, 17:28
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hur skall man tolka det här? Är karriären över?
Förmodligen, Elm visste nog att karriären var över när han gick till Moskva. Därför valde laget som gav mest lön. Känns som det iallafall med tanke på hur bra killen var i Nederländerna
2015-01-03, 18:25
Medlem
NirvanAs avatar
Har Elms kropp lagt ner redan vid 26 års ålder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in