2015-04-21, 15:20
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
"om det nu blir tvunget att ske, så hade det skett - garanterat".

Så låter ungefär ditt argument.

Och där får jag väl hålla med dig. hade jag resonerat exakt som Guidetti och haft alla förutsättningar exakt som Guidetti har nu. Då är det nog mycket som tyder på att jag gjort som Guidetti.

Är det vad du försöker säga?

Precis.
Citera
2015-04-21, 15:20
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Precis.

Okej. Fascinerande meningslös diskussion då.
Citera
2015-04-21, 15:22
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Okej. Fascinerande meningslös diskussion då.

Ja, det var aldrig meningen att det skulle bli en diskussion det var ni som antingen misstolkat eller såg rött i onödan.

Jag frågar igen:

Någon som har en uppfattning om vad han får ut i City just nu? Jag menar något måste det ju varit att han hellre förlängde med City och bli utlånad till diverse klubbar än att permanent skriva på för en annan klubb innan när han hade chansen.
Citera
2015-04-21, 17:02
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ja, det var aldrig meningen att det skulle bli en diskussion det var ni som antingen misstolkat eller såg rött i onödan.

Jag frågar igen:

Någon som har en uppfattning om vad han får ut i City just nu? Jag menar något måste det ju varit att han hellre förlängde med City och bli utlånad till diverse klubbar än att permanent skriva på för en annan klubb innan när han hade chansen.

Tror jag läste när han spelade i Holland att han fick ut 660k i månaden, City stod för mesta delen av kostnaden tror jag.
Citera
2015-05-06, 00:17
Medlem
asslikethats avatar
Verkar bli Sporting Lissabon. 35 mille i sign on.
Citera
2015-05-06, 00:21
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Bra klubbval känner jag spontant. En jävla sign on.

Och Liga Sagres har ju rejält med hattifnatt lag han kan göra mål på under säsongen. Det är ju som Skotska ligan fast med tre lag istället för två som kan sparka boll.
Citera
2015-05-06, 00:24
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Bra klubbval känner jag spontant. En jävla sign on.

Och Liga Sagres har ju rejält med hattifnatt lag han kan göra mål på under säsongen. Det är ju som Skotska ligan fast med tre lag istället för två som kan sparka boll.

Ja, kommer väl inte dröja länge förrän han gör 2 mål på Pacos Ferreira och FK går i bräschen för att han minsann ska bli uttagen i landslaget och ha en fast startplats.
Citera
2015-05-06, 01:14
Medlem
Ferry31s avatar
Aww, Johns söta lilla flickvän blev sårad på instagram: https://instagram.com/p/2Ty0FVxDHC/
Citera
2015-05-06, 06:42
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:

Fyfan va pinsamt...

Förresten gäller ju bara benfica o porto i portugal...
Citera
2015-05-06, 07:41
Medlem
Cambijaos avatar
Guidettis självförtroende fick nog sig en törn efter skadan. Han tror inte längre att han kommer bli bäst i världen därför går han efter pengarna först.
Om vi jämför med Zlatan så har det alltid handlat om att bli så dyr som möjligt för Zlatan, för Guidetti handlar det om pengarna i fickan; enbart.

Det är skillnaden mellan bäst och medioker
Citera
2015-05-06, 08:16
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Guidettis självförtroende fick nog sig en törn efter skadan. Han tror inte längre att han kommer bli bäst i världen därför går han efter pengarna först.
Om vi jämför med Zlatan så har det alltid handlat om att bli så dyr som möjligt för Zlatan, för Guidetti handlar det om pengarna i fickan; enbart.

Det är skillnaden mellan bäst och medioker

Portugisiska Ligan samt Sporting Club de Portugal
är ju två ställen som verkligen förädlar och gör världsklasspelare

Sporting har akademispelare som:
Rui Patricio
Cristiano Ronaldo
Quaresma
Joa Moutinho
Miguel Veloso
Nani
mdfl (om man bara ser till 80talister)

Den håller bra mycket högre klass än Skottska ligan (högre än Holland också). Sedan är den väldigt svagt exponerad i Sverige vilket är positivt då FK och andra medier kanske lämnar John i fred lite vilket både den här tråden och han själv kommer må bra av.

Att säga att "han går efter" pengarna när han väljer en av världens främsta plantskolor är ju direkt obegåvat...
Citera
2015-05-06, 08:32
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Portugisiska Ligan samt Sporting Club de Portugal
är ju två ställen som verkligen förädlar och gör världsklasspelare

Sporting har akademispelare som:
Rui Patricio
Cristiano Ronaldo
Quaresma
Joa Moutinho
Miguel Veloso
Nani
mdfl (om man bara ser till 80talister)

Den håller bra mycket högre klass än Skottska ligan (högre än Holland också). Sedan är den väldigt svagt exponerad i Sverige vilket är positivt då FK och andra medier kanske lämnar John i fred lite vilket både den här tråden och han själv kommer må bra av.

Att säga att "han går efter" pengarna när han väljer en av världens främsta plantskolor är ju direkt obegåvat...
Yttrar har de producerat grymt... Renodlade forwards?
Tom brist i landslaget..... Tror tyvärr inte på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in