2015-05-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Benzema ej inkluderad i truppen för morgondagens match mot Juventus. Det blir Chicharito som ersätter då, antar jag?
Bale sägs starta bredvid Ronaldo i en 442-formation. Chicha börjar på bänken.
Citera
2015-05-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Ett år senare, ett år äldre och fortsätter leverera misstag i bayern.

Han kommer bli uppkäkad så det står härliga till. Lahm på mittfältet? Vilket skämt

Lewandowski ser ut att kunna spela nu tydligen

Hoppas på bra matcher iaf, men barca kommer vinna ganska bekvämt.

Lahm är den klokaste spelaren Pep har tränat, enligt han själv. Ja, visst är Barcelona favoriter men det blir ingen walk in the park i alla fall.
Citera
2015-05-05, 12:50
Medlem
Kommer Ramos spela på mittfältet? Han gjorde väl det mot Atletico och Sevilla och gjorde det bra.
Tror Real avgör dubbelmötet ikväll 1-3.
Citera
2015-05-05, 15:35
Bannlyst
Real borde fan inte starta med Bale han funkar inte bra med resten av laget tycker jag.
Det är bra för Juventus iaf om de väljer och köra med Bale på plan.
Citera
2015-05-05, 15:50
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Vi kan förvänta oss en fin match i Turin ikväll. Juventus kommer ge allt och jag förväntar mig en fin match från deras sida. Kryss är ett rimligt resultat där Real Madrid avgör på hemmaplan. Mot den 11 titeln och den andra på två år.
Citera
2015-05-05, 16:10
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Vi kan förvänta oss en fin match i Turin ikväll. Juventus kommer ge allt och jag förväntar mig en fin match från deras sida. Kryss är ett rimligt resultat där Real Madrid avgör på hemmaplan. Mot den 11 titeln och den andra på två år.

Ödmjuk snubbe... ` ÄR det du och showtime Hezzi som ska kolla på matchen ikväll?
Citera
2015-05-05, 16:11
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Ödmjuk snubbe... ` ÄR det du och showtime Hezzi som ska kolla på matchen ikväll?

Real Madrid-fans brukar inte vara så ödmjuka. De andra som postar här är ungefär likadana.

Trist att jag inte kan se matchen idag, får lyssna via radio antar jag. Hoppas på Juve-vinst men tvivlar på att de har mkt att sätta emot. Real får nog minst kryss.
Citera
2015-05-05, 16:33
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Real Madrid-fans brukar inte vara så ödmjuka. De andra som postar här är ungefär likadana.

Trist att jag inte kan se matchen idag, får lyssna via radio antar jag. Hoppas på Juve-vinst men tvivlar på att de har mkt att sätta emot. Real får nog minst kryss.

Håller med. Riktigt dåligt av fansen att hoppas på elfte titeln.. Hoppas Real torskar så att man blir ödmjuk.
Citera
2015-05-05, 16:34
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Håller med. Riktigt dåligt av fansen att hoppas på elfte titeln.. Hoppas Real torskar så att man blir ödmjuk.

Precis.
Citera
2015-05-05, 21:10
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
I Sverige är det förbjudet att höja sig själv och i detta fallet laget
Skönt att man inte behöver bry sig om dagens match bara Barca vinner i morgon så är jag nöjd och vilka de behöver vinna över i finalen skiter jag i men ser hellre Juve där än Real. MSN får vara på hugget i morgon, vilket jäkla snitt poängsnitt de har den senaste tiden fantastisk trio.
Citera
2015-05-06, 00:47
Medlem
JayGatsbys avatar
Märks att Juve gått ner sig de senaste 12 åren.

Blev ju bara 2-1, inte 3-1 som senast.

Citera
2015-05-06, 01:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Märks att Juve gått ner sig de senaste 12 åren.

Blev ju bara 2-1, inte 3-1 som senast.

Senast i slutspelen blev det väl 0-1 till Real på Delle Alpi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in