Citat:
Ursprungligen postat av
flashdownssyndrom
Det finns mängder av data. Pedofili t.ex. är ganska vanligt bland kvinnor och det var också det exempel jag gav. Du bortser från mitt exempel och begår därmed exakt det fel som Maria-Pia Boëthius anklagar män för. Du förnekar eller bortser från att det finns kvinnliga pedofiler.
Alltså så är det du som anser att alla kvinnor är potentiella våldtäktskvinnor 
(det är inte min slutsats utan den slutsats som maria-Pia Boëthius metod ger).
Jasså det finns det?…jag upprepar var har du din källa på all denna data? denna mängd polisanmälningar från män som blivit våldtagen av en eller flera kvinnor?
Pedofili är en egen brottsrubricering.
Och jag tror heller inte barn generellt lever under ett hårt förtryck från hotande pedofiler i samhället, eller samhällets syn på deras skuld i saken?
Vilket är vad "alla män är potentiella pedofiler" sloganen skulle handla om, om den skulle vara en korrekt parafras.
Är inga som anklagar barn för att de blivit utsatta för en pedofil..
varför följde du med honom hem? Är du dum eller? Fattar du väl att hen skulle utnyttja situationen!
Varför hade du en liten klänning/ lilla sjömanskostymen på dig? med volanger på????? Din kokade skitunge…lilla minihora.
etc. Liksom inte ett existerande problemvärld för småbarn inte ens småbarnen med snippa har ännu
tvingats in i detta hörn. Det kommer sen.