2015-05-04, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brizax
Fy för att lämna ut uppgifter om sin egen syster som du gör.. Har unga inget jävla filter för käften idag?

Nu har jag inte sagt något som inte redan finns att ta reda på, aldrig att jag skulle avslöja saker som inte redan finns ute
Citera
2015-05-04, 12:48
Medlem
Cameltotems avatar
Kan vi komma fram till huruvida blodet är fake eller ej?
Citera
2015-05-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Det var dock inte vad han sa. Han sa att hennes pappa inte verkar finnas i hennes liv. Sedan huruvida detta stämmer eller inte vet jag inte men det var ingen som sa att hennes/din pappa var död.

Och hur var det nu? Hatade hon droger idag och bara brukat dem i 13-års åldern eller har hon brukat dem SEDAN hon var 13? Du har sagt emot dig själv ett par gånger i tråden här tycker jag.

Det va inte det som stod! Hon tog de när hon var 13 år, inte mycket men hon tog, och nu ogillar hon droger
Citera
2015-05-04, 12:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Kan vi komma fram till huruvida blodet är fake eller ej?
Klart att det inte är fake. På ett eller annat sätt har hon fått näsblod och sedan ridit på uppmärksamhetsvågen och kryddat berättelsen allt eftersom. Detta är ingen tjej som planerar, genomför och utvärderar en aktion - hon är en tonåring med ADHD.
Citera
2015-05-04, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13september
Nu har jag inte sagt något som inte redan finns att ta reda på, aldrig att jag skulle avslöja saker som inte redan finns ute

Det tvivlar jag på. Hade ingen aning om vem människan var men nu har jag namn, bild och bakgrundsstory på bara ett par minuter. Allt samlat i en tråd på internet, en tråd som vilken arbetsgivare som helst kan hitta.
Citera
2015-05-04, 12:59
Medlem
Citat:
Det va inte det som stod! Hon tog de när hon var 13 år, inte mycket men hon tog, och nu ogillar hon droger

Nu motsäger du dig själv igen.

Citat:
Ja jag menar att hon har tagit droger sedan hon var 13 år

Inlägg #610 på sidan 51
(FB) Johanna gråter ut: Slogs ner för att jag är feminist och bisexuell
Citera
2015-05-04, 13:11
Medlem
Thelostdutchmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelostdutchmen
Ganska uppenbart att det hela är uppgjort, hon har inte sin far i sitt liv och söker uppmärksamhet som vilket luder som helst, 15 min i rampljuset. Det är knappast första gången hon har försökt (hint: Instagram).

F.ö. https://i.imgur.com/DuAa0gT.jpg

Citat:
Kan ju då säga att hennes pappa visst finns i livet!
Kom inte med saker som saknar bakgrund

Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Det var dock inte vad han sa. Han sa att hennes pappa inte verkar finnas i hennes liv. Sedan huruvida detta stämmer eller inte vet jag inte men det var ingen som sa att hennes/din pappa var död.

Och hur var det nu? Hatade hon droger idag och bara brukat dem i 13-års åldern eller har hon brukat dem SEDAN hon var 13? Du har sagt emot dig själv ett par gånger i tråden här tycker jag.

Citat:

13september, är dyslexi något som går i familjen? Lär dig läsa.
Citera
2015-05-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brizax
Det tvivlar jag på. Hade ingen aning om vem människan var men nu har jag namn, bild och bakgrundsstory på bara ett par minuter. Allt samlat i en tråd på internet, en tråd som vilken arbetsgivare som helst kan hitta.

Nu är det inte pågrund av vad jag har sagt utan folk hade redan hittat hennes instagram konto innan jag kom
Citera
2015-05-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Läs denna artikel, https://www.aftonbladet.se/nyheter/article20729941.ab Där står lite mer om sjukhusbesöket. Röntgen Bl.a men ingenting om stygn i ansiktet. Tror du inte att Aftonhoran hade skrivit upp "storyn" om hon fått sy ?

CITAT Aftonhoran:
"Efter att Johanna själv ringt 112 blev hon omhändertagen av tre förbipasserande. Sedan åkte Angie och hon ambulans till akuten på Södersjukhuset. Johanna var blåslagen, men efter en röntgen konstaterade läkarna att hon inte fått några allvarliga huvudskador."
SLUT CITAT.

Valborgs i landet innehåller över 100 omhändertagna för fylla, en hel del bråk och misshandel, fyllekörningar, drogfylleri, ja listan kan göras lång.
Men AB uppmärksammar detta därför att det kan finnas ett litet frö till att hon får pisk p.g.a. att hon är läbb och det var givetvis bög och läbbhatare som gav henne pisk.
Passar definitivt in i AB's agenda och trendsättning.

En uppdiktad historia som riksmedia AB sväljer, ja nästan med hull och hår, men bara nästan för man måste ge artikeln lite stöd med att det inkommit en polisanmälan 23.30.
Tyvärr så skulle vården behållit henne av andra skäl än det hon anger som orsak till ambulans och besöket på akuten, psykvården närmare bestämt.
Citera
2015-05-04, 13:15
Medlem
Fjodorovs avatar
Lugna ner er lite grann, vi får komma ihåg att det är en ung brud som inte mår bra som förmodligen med all sannolikhet läser detta.
Citera
2015-05-04, 13:18
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitch-sandwich
Jag upplever det som ganska osannolikt att 16-årig tjejer ger sig på vuxna män som de inte står i någon närme relation till. Feminist eller inte, man behöver endast lite sunt förnuft för att veta att sådant inte kommer att löna sig. Kan tala av erfarenhet, då jag har själv varit en 16-årig tjej som har varit ute och rumlat på helgerna (och umgåtts med andra tonårstjejer).

Du tycker att det är mer sannolikt att två vuxna män börjar spöa på en 16-årig tjej för att hon "vädrat sina åsikter" och/eller för att hon är feminist och lesbisk?

Jag har sett unga tjejer ge sig på både jämnåriga och äldre fysiskt ett antal gånger och då menar jag inte lite knuffande, utan att de vevar allt de förmår. Jag har sett män ge igen med nävarna... noll gånger.

Om hon nu fått stryk av inte mindre än två män, vilket verkar extremt osannolikt, så vågar jag nog påstå att det är troligare att hon varit våldsam innan, än att hon inte varit det.
Citera
2015-05-04, 13:21
Medlem
R.a.z.o.r.s avatar
Jag tror att det har hänt, men kanske inte exakt så som det skrivs, och fotot kan vara tillfixat för att se värre ut än skadan var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in