2015-05-04, 12:15
Medlem
Big-Ps avatar
Hittade ett intressant klipp som enligt mitt tycke visar hur situationen KAN ha gått till: http://youtu.be/XNrWuZV3jjw den enda skillnaden är väl att i klippet reagerar folk runt omkring. Det kan ju bero på kulturella skillnader, men intressant ändå; hon kanske inte alls fått stryk utan kanske hon bara ramlat i fyllan och hittat på syndabockarna för att inte få skit hemma. Och kanske har hon i så fall gjort samma sak under besöket innan på akuten, supit sig dyng och haft en "bra" ursäkt till vart såren kommer ifrån.
Citera
2015-05-04, 12:21
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Hur kan ni se att det är BO som är fotograferad på bilden från sjukhussängen ?
http://i.imgur.com/yfBhL40.jpg

Kan även vara från ett tidigare vårdtillfälle, men man såg sin chans till "bevis". Någon sa att man såg en stas runt armen och det kan då tyda som skrivit att bilden är från innan, när hon kanske hamnade på akuten pga narkotikabruk m.m för att kunna ta prover och analysera VAD hon tagit och i vilken mängd.

Jag ser inget datum någonstans på bilden när den kan vara tagen och därför låter jag det vara.. Visst jag kanske låter elak (vänligen sluta ni som inboxar att spamma mig, nej jag håller mig alltid professionell på mitt jobb), men har man sett och hört allt möjligt genom åren så lär man sig också att sålla bland sanning och uppmärksamhetsrop.
Citera
2015-05-04, 12:28
Medlem
När min kompis blev nedslagen (brutalt) så kom blåtiran dagen efter. Hur kommer det sig att hon REDAN har två blåtiror samt vart fan kommer allt blod ifrån? Man kan ju inte se några öppna sår.
Citera
2015-05-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelostdutchmen
Ganska uppenbart att det hela är uppgjort, hon har inte sin far i sitt liv och söker uppmärksamhet som vilket luder som helst, 15 min i rampljuset. Det är knappast första gången hon har försökt (hint: Instagram).

F.ö. https://i.imgur.com/DuAa0gT.jpg

Kan ju då säga att hennes pappa visst finns i livet!
Kom inte med saker som saknar bakgrund
Citera
Medlem
cnbizzzs avatar
Min stora fråga är vad hon sa i samtalet med dessa 2 killar,man vet ju att feminister kan ha en jävla taskig syn på män vilket dom förmodligen lackade ur på,om hon överdrivit det mesta av händelsen är jag 100% säker på vad brukar man säga "ett mynt har 2sidor" hon berättar inte vilket fel hon gjorde.
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
När min kompis blev nedslagen (brutalt) så kom blåtiran dagen efter. Hur kommer det sig att hon REDAN har två blåtiror samt vart fan kommer allt blod ifrån? Man kan ju inte se några öppna sår.
För hundrafemtioelfte gången här i tråden: "blåtirorna" sägs vara smink som har runnit ut.

Blod kan se mycket ut när det är utsmetat. Mer än vad det egentligen är. Det sägs att hon blödde näsblod, och då är det inte helt orimligt med så mycket blod.
Citera
2015-05-04, 12:33
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Det är smink inte blåtiror. Blodet kommer antagligen från näsan.
Citera
2015-05-04, 12:34
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:

Blåklockorna är sminket som kladdats runt, blodet är näsblod som hon kletat runt i sin hysteri. Kompisen/systern/ambulanspersonalen har tvättat under hennes näsa. Men jag tvivlar på att ambulanspersonalen bara skulle ha tvättat rent näsan men lämnat övriga ansiktet vara blodigt... För man brukar tvätta rent redan i ambulansen (i de flesta fall) för att över radion kunna kommunicera med akuten och avge vad det är för skador man kommer in med, det för att akutpersonalen ska kunna förbereda sig..
Citera
2015-05-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Kan även vara från ett tidigare vårdtillfälle, men man såg sin chans till "bevis". Någon sa att man såg en stas runt armen och det kan då tyda som skrivit att bilden är från innan, när hon kanske hamnade på akuten pga narkotikabruk m.m för att kunna ta prover och analysera VAD hon tagit och i vilken mängd.

Jag ser inget datum någonstans på bilden när den kan vara tagen och därför låter jag det vara.. Visst jag kanske låter elak (vänligen sluta ni som inboxar att spamma mig, nej jag håller mig alltid professionell på mitt jobb), men har man sett och hört allt möjligt genom åren så lär man sig också att sålla bland sanning och uppmärksamhetsrop.
Enligt exif datan skapades bilden 2015-05-04T03:33:59-07:00, men den kan givetvis ha modifierats. Hurvida det är sannolikt eller ej låter jag vara osagt.
Citera
2015-05-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13september
Kan ju då säga att hennes pappa visst finns i livet!
Kom inte med saker som saknar bakgrund
Det var dock inte vad han sa. Han sa att hennes pappa inte verkar finnas i hennes liv. Sedan huruvida detta stämmer eller inte vet jag inte men det var ingen som sa att hennes/din pappa var död.

Och hur var det nu? Hatade hon droger idag och bara brukat dem i 13-års åldern eller har hon brukat dem SEDAN hon var 13? Du har sagt emot dig själv ett par gånger i tråden här tycker jag.
Citera
2015-05-04, 12:43
Medlem
Drullknulls avatar
Chansen för att gärnings"mannen" är en högerextremist, våldsam chauvinist och homofob har ökat flerfaldigt. Jag skulle inte bli förvånad om gärningsmannen deltar i tråden med hets, förnekelse och förringelse av brottet. Blir 1 år på kåken för den högerextrema kvinnomisshandlaren.
Citera
2015-05-04, 12:44
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Och du tror på allt som står i tidningen? Framförallt allt som står i Aftonbladet?

Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Nej, såklart inte. Det är ju hon som berättar.

Jag upplever det som ganska osannolikt att 16-årig tjejer ger sig på vuxna män som de inte står i någon närme relation till. Feminist eller inte, man behöver endast lite sunt förnuft för att veta att sådant inte kommer att löna sig. Kan tala av erfarenhet, då jag har själv varit en 16-årig tjej som har varit ute och rumlat på helgerna (och umgåtts med andra tonårstjejer).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in